1.76 Boyum ve cok.net görebiliyorum göstergeleri ama double cam bar motorumda onunla biraz daha açılıyor ön bölüm.
Vites gecisleri genel olarak sesli zaten ozellikle 1 ve 2 vites arasinda bariz sesi duyarsin yağla alakası yok. Manetlerin tüm motorlarda kesinlikle orjinal olmasi taraftariyim. Çünkü hem daha sertlesme hem de tam kavramayama etkisi yapiyorlar. Sadece 600F imde manetlerimi değiştirmiştim ondan sonra 7. Motorumu kullaniyorum ve hepsinde orjinal kullandim.
Dikkat ettiyseni motorlarimi full dolduruyorum fakat kesinlikle manetlerine dokunmuyorum
