Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Marş a basinca mekanik olarak marş motoruna elektrik veren anahtar diyeyim. Start butonu dogrudan calistirmiyor marş motorunu. Starta basinca röle calisip anahtar gorevini yerine getirerek marş motoruna elektrik veriyor diyeyim. Akunun yanindaki parcalardan biri olmasi lazim.

evet koltuk altı akünün yanındaydı ve sigorta kutusu da orada hatta yedek 30 amperlik sigorta marş rölesi nin üstünde duruyordu

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

Beyler 2010 ortalama 30bin km'de boya değişen yok tramerde çarpma gözüküyor ama değişen exper bilgisi yok performans egzozu (remus) var birde akü masrafı var ederi nedir bunun fiyat vermem gerekiyor yakın zamanda satan veya alan varmı 24,750 istiyor adam?

mesajın önceki sayfada kalmasın anlamam piyasasından çok fazla
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
benim 600rr da 2014 model marş sorunu var bu roleden mi biraz marşa basılı tutuyorsun öyle çalışıyor hemen çalışmıyor.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Beyler 2010 ortalama 30bin km'de boya değişen yok tramerde çarpma gözüküyor ama değişen exper bilgisi yok performans egzozu (remus) var birde akü masrafı var ederi nedir bunun fiyat vermem gerekiyor yakın zamanda satan veya alan varmı 24,750 istiyor adam?

yakın zamanda alıp satmadım ama takip ediyorum fiyat iyi sen 23 teklif et anlaşırsınız akü bişey değil tabi başka bir şeyi yoksa
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Ingilizcesi "relay" den geliyor yani aktarim yapmak.. ayni zamanda bir resistor gorevi de goruyor yani elektirigin voltajini ve beya amperini dusuruyor... sorun da bu gorevi yapamadigi icin bazi hondalarin mars motoru yanmis yanlis akimda elektrik aldigindan

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

Arkadaslar bir sorum olucak motul 3000 kullanan varmi ? 10w30 mineral yag edinmek istiorum da nerden bulabilirim
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Hangi motorun egzozuna ceza yazıldı egzoz markası neydi hocam?

bunu bende merak ediyorum, birde ceza kağıdında ne yazıyor, egzoz mu yazıyor gerçekten yoksa başka bir şey mi bahane ediliyor? devletin kdv alarak satılan faturalı orjinal egzoza nasıl ceza kesiliyor Allah cezanısı versin ya, böyle gelişemeyen ülkelerde bizim ne haddimize motor
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ses Cezasinda Cevreye Rahatsizlik vermek diye yaziyor.
Ayrica yasal olarak ses egzozlarinin desibel oranlari 110 un uzerinde cikiyor. Bu nedenle ceza yazma haklari doğuyor. Eğer susturucusu ile birlikte kullanilirsa 90/96 desibel oranini veriyor ve bu orjinal egzozun da yasal değeri yani ceza yememe hakkınız doğuyor.
Burda sorun Polisle alakali. Adam görevini en sert sekilde kullaniyor ve elinden geldiği kadar Trabzonda yakaladığı motorlara ceza yağdırıyor. Rize den Trabzona Motoruyla gitmek isteyenler 2 kez düşünüyor.
Bizim Rizede polislerle diyaloğumuz cok güzel ve adamlar motordur tabiki ses cikartacak mantığını savunuyorlar yani yıkıcı değil yapıcı olmaktan yanalar. E tabi biz de bunu suistimal edip aşağı yukari sehirde vin vin yapmıyoruz. Gösterdiğimiz Saygiya karsilik Saygi gosteriyorlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de repsol hic sevmezdim ama bir sonraki motorum yine Repsol olur büyük ihtimalle .
Repsole bakan gözler bile ayridir :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben de repsol hic sevmezdim ama bir sonraki motorum yine Repsol olur büyük ihtimalle .
Repsole bakan gözler bile ayridir :)

sen hangi körün yanında yattı isen bi gün beyazı satıp repsolü aldın zaten
eskiden bi uğrar taş felan atardın ama bu işler bize kaldı herhale artık ne arar ne sorar oldun canım :queen:
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Merhaba herkese ,
Bir proje için cbr600rr 2008+ modelde motosiklet motoruna ihtiyacımız var .
Alacağımız motor kazalı bir motosikletten de olabilir , ya da direkt olarak kazalı bir motosiklet de alabiliriz.
Buraya yazmamın sebebi kullanıcıların piyasaya daha hakim oluşundandır. Bilgisi olanlar ile iletişime geçebilirim :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Merhaba herkese ,
Bir proje için cbr600rr 2008+ modelde motosiklet motoruna ihtiyacımız var .
Alacağımız motor kazalı bir motosikletten de olabilir , ya da direkt olarak kazalı bir motosiklet de alabiliriz.
Buraya yazmamın sebebi kullanıcıların piyasaya daha hakim oluşundandır. Bilgisi olanlar ile iletişime geçebilirim :)

sigortacılar ile iletişime geçmen bence daha iyi olacaktır bu konuda
2 sebebi var
ilki elden verebilecek kişi satış vs felanda vermek isteyecektir bu durumda vergi vs gibi durumlar ortaya çıkacaktır
ikincisi sonra uğraşmak zorunda kalacaksın perte çıkart hurda belgesi al vs vs bunların hepsi işlem

sigortadan yedek parça maiyetinde parça olarak edinilebilirsin ama hemde ileride başına başka işler açmaz

diğer bulabileceğin kişilerde ise satıcı mağaza vs gibi muhtemelen ve hatta %99'luk ( buda en iyi oran ) çalıntı bir motor üzerinden alınmış motor olur


sadece motor bloğunu alıp bir proje için kullanacağını düşünüyorum tabi :)
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Sonunda kavuştuk beyefendiye.

1

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------




 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Levent usta değil mi bu?
l9qAVX.jpg


Evet Nurdoğan burda trafik polisi adı altında gezen savaş ve yeni gelen onun izinde ilerleyen yaveri de var. Ben muhattap olmadım bu zamana kadar ama sıkıntı yaşayan çok oldu. İşin ilginci onlarda motorlu polis.

ilk sıradaki 600f çok güzel gözüküyor akrapovic egzozla nasıl onun sesi?


Evet ses gayet tatminkar. Akrep sonuçta :)

Şu marş bende sorun değil ama biraz geç alıyor gibi geliyordu bana da. Bu gün bi baktırayım.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Levent usta değil mi bu?
http://i.hizliresim.com/l9qAVX.jpg

Evet Nurdoğan burda trafik polisi adı altında gezen savaş ve yeni gelen onun izinde ilerleyen yaveri de var. Ben muhattap olmadım bu zamana kadar ama sıkıntı yaşayan çok oldu. İşin ilginci onlarda motorlu polis.




Evet ses gayet tatminkar. Akrep sonuçta :)

Şu marş bende sorun değil ama biraz geç alıyor gibi geliyordu bana da. Bu gün bi baktırayım.

Evet levent usta kontrol etti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst