Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bizim yoklara hitap eden degerler malesef bunlar. Diger sehirleri bilemem :)
Lastik havalari kagit üzerinde yazan ile değil kullanim guzergah ve sartlari ile alakalidir.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Nurdoğan mesaj attım sana cevabını bekliyorum.
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
ateşle oynuyorsun soğuk lastiğe 36 42 olması lazım üçüncü 600 rr ı aldın öğrenemedin hala :rendeer:

Fabrika verileri genelde normal asfalt icin oluyor daha bozuk erimis asfaltta birkac psi dusuk onerilir. Cok agresif kullanimlardada birkac dusuk psi onerilir lastik normal kullanima gore daha cok isincagi icin... istanbul yollari icin ama gercekten 36 42 nin uygun olmadigini dusunuorum 34 40 deniyecegim
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
:bounce:

12030568_10206870880837803_8547504987527518537_o.jpg
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
nihayet bu gün hesaplı motordan gelen uymayan takozları serviste taktık ama nerdeyse yeniden imal ederek oldu bu . Parçanın (takozları tutan parça alimünyum ve böyle olması iyi dedi usta zaten motorun orijinal burcuda alimünyum demir olsa vibrasyon yapabilir dedi usta ) bir tarafına tornacıdan yeniden motor bloğunu tutan cıvata ebadında büyük delik açıldı , bir tarafına yeni daha büyük kılavuz çekildi ,takozları tutacak dişleri ve boyu uymayan cıvata tornacıda yeniden uygun boyda ve dişte yaptırıldı ,şase ve motor bloğu arasında duran alimünyum burç daha ince olarak yapıldı . Bu işlemler için 2 lira cıvata parası ve 30 lira tornacıya verdim .


not; hesaplı motora iade veya uyan modelle değişim için mesaj attığımda arkadaş hemen aradı beni abi bizim ürünler bu şekilde hepsi alanlar bir şekilde taktırıyor ister ürünü iade et ister tornacıda uydur ben masrafı karşılarım veya bir sonraki alışverişte düşerim fiyattan demişti
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
36 -42 basıyorum bende zaten 2 gazlamaya 1-2 psi düşüyor ister istemez Dert etmeyin hızlı ve öfkeli adamlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O kadar uğraşmayla ugrasacagina Muğla Doğuş motordan alsaydin ya birebir uyumlu hem de sekilleri daha güzel :)
 

rca

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
74
Bu takozları taktırmayın arkadaşlar, yararından çok zararı var resmen. Mümkünse şase ile motor arasındaki parça (alüminyum silindir) yerine takılacak kalın bir ayak ile karenaj boşluğunu taşırın ve oraya hayli geniş çapı olan bir vida ile doğru düzgün bir takoz(bükülmeye meyilli olmayan, dibi de kalın) montajlayın derim. Üzerine düşen en az 200 kiloya dayanmıyor o çaptaki vida, takozun dibi de ince olunca yamulup karenajları da ezip parçalıyor sonra...

zVPRy7.jpg


İlk sahibi bir kere deldirmiş olduğu için ben de mecburen aynı yere takmıştım. @cakalaz'ın motorunda doğru uygulanmış olanı mevcut.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet doğrudur motorun grenaj ve bloguna zarar veren çokça takoz var piyasada.
En sagliklisi blok ile Şase arasina giren aparatlilar. Çünkü esneme kayma sansi yok ayrica icte kaldigi icin blogu esnetme şansı da yok.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Doğan sen bu r6 yı burdan mı almıştın? vardı aynısından bi aralar.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Şöyle bi kaç karışık resim de ben atayım.

12038513_10153602357029547_7372045147485026785_n.jpg


12032941_1042331895799774_2371185769966303682_n.jpg


12027809_10153647928749429_4577777693973136500_n.jpg


11988481_1042331929133104_397847477651389271_n.jpg


12004829_10153665720984429_1830923097786147949_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst