Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar,
Sifir Siyah R6 Bulamadigimdan dolayi sifir RR aldim tekrar :)
2 veya 3 günde elime ulaşır. Fotoğrafları yüklerim motor gelince.
Hrc denediğimden dolayı Repsol tercih ettim...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar,
Sifir Siyah R6 Bulamadigimdan dolayi sifir RR aldim tekrar :)
2 veya 3 günde elime ulaşır. Fotoğrafları yüklerim motor gelince.
Hrc denediğimden dolayı Repsol tercih ettim...

Hayırlı olsun keşke r6 alsaydıniz motor hakkında daha fazla bilgi edinirdik diger renkleri'de güzel:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2013 Model.R6 kullanip sattım ne konuda bilgi istiyorsaniz önceki sayfalarda mevcut.
Fakat bugün binilecek tek R6 sari jantli siyah R6 :)
Bulamadik RR aldık
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Arkadaşlar,
Sifir Siyah R6 Bulamadigimdan dolayi sifir RR aldim tekrar :)
2 veya 3 günde elime ulaşır. Fotoğrafları yüklerim motor gelince.
Hrc denediğimden dolayı Repsol tercih ettim...

Hocam 0 rr hemen nasil cat diye bulabildiniz :) ben 2 aydir bayi kovaliyorum. hayirli olsun tekrar :)

Kismetse benim de rr im pazartesi gunu geliyor
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
600 RR çok sayıda var . Nasil bulamiyorsunuz?
Konya MRT Honda'da 3 adet var ve her ile gönderim yapıyorlar.
Ben Mersin Harput Motordan aldim onlarda da 2 adet daha kaldı .
Onlar da gönderim yapıyorlar :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Suzuki Yok Turkiyede ve 41 Bin liradan satiliyor. 636 da abs siz almak mantiksiz ve abs lisi 42ooo liranin üzerinde.
Bizleri Aptal yerine koyup o fiyatlara motor satanlara inat RR aldım sabah elimde olacak motor hayirlisi ile fotoğrafları yüklerim .
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
600 RR çok sayıda var . Nasil bulamiyorsunuz?
Konya MRT Honda'da 3 adet var ve her ile gönderim yapıyorlar.
Ben Mersin Harput Motordan aldim onlarda da 2 adet daha kaldı .
Onlar da gönderim yapıyorlar :)

Ben mersinde oldugunu biliodum aslinda gonderime pek guvenemedim nedense. Neyse istanbulda bulduk sonunda :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet Motorum Hayırlısı ile geldi sayın arkadaşlar. Sıfır KM 600RR - 36250 TL 'ye Harput Motor Honda PLAZA Mersin 'den satın aldım. Kargo ücretini de kendileri ödedi. Motorumu da 2 günde Mersin'den Rize'ye teslim ettiler. Hiç çiziksiz kavustum şekerime :) Hemen Tüm vidalarını kontrol ettikten sonra yuvasına götürüp park ettim :)

Aynı Pozu alalım dedik :p













 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Hayırlısı olsun kazasız belasız seneye ABS li gelirse bende model yenileneceğim rengi tabiiki yine repsol olacak iyi indirim yaptırmıştır bu arada
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Sen şimdi koruma takozuda takasın motora grenajı gelmeden takılan uygun fiyatlı bir şey bulursan yaz buraya ,stomgrip ide ihmal etme derim
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Hayirli olsun gercekten guzel bir indirim yapmislar. Hayirli olsun tekrar :)

Koruma takozlari arastirmistim ben. Yurt disinda shogun diye bir marka var 600rr.net de filan baya populer. No cut versiyonu 150 160 dolar civari
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Adam bizim hayallerimizi yaşamakla meşgul :p

Hayırlı olsun, bir kez de Gsx-r 600 deneseniz de görüşlerinizi alsak :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Her Modeli deneriz Sıfır Fiyatı uygun olduktan sonra :)

Evet Bugün Rodaja başladık. MAX 5 Bin devir ve yumusak gaz kullanarak Sürekli ASFALT viraj ve Vites değişim uygulayarak basladığım rodajımın Diğer RR ımda olduğu gibi çok verimli olacağı kanısındayım :)





Kaskıma REPSOL UYGULAMASI yapmam gerekiyor anlaşılan :)




 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar ön cam ve koruma takozu siparişini verdim. Soran arkadaslar vardı, Benim sipariş verdiğim takozlar delme gerektirmiyor ara aparatlı dediler. Gelince bakacağız artık :) Gerekirse deleriz çok önemli bir mevzu değil :)

 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Bu repsol renkdekilerin lt taraftaki stickerlari motorla geliyor mu acaba

evet kutudan 10 tane falan sticker çıkıyor ngk ,gas ,one heart ,satu hatı vs hondanın sitesinde fotolarda gözüken hepsi gelmişti benim repsolde diğer renklerinde varmı bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

Arkadaşlar ön cam ve koruma takozu siparişini verdim. Soran arkadaslar vardı, Benim sipariş verdiğim takozlar delme gerektirmiyor ara aparatlı dediler. Gelince bakacağız artık :) Gerekirse deleriz çok önemli bir mevzu değil :)

[url]http://i.hizliresim.com/L4b8Ej.jpg[/url]

gelince tüm parçaları ,montajdan sonraki hali birde sipariş verdiğin site yi atarmısın bir zahmet

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

ayrıca günahı nedir bunun ne çok soru sordum be sen şimdi lastikleri vermedim diye cevap vermezsin :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst