Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Bujileri degistirmek icib deponun onundeki gaz kutusunu da sokmek gerekiyor sanirim onu nasil sokuyorsunuz?
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Bujileri degistirmek icib deponun onundeki gaz kutusunu da sokmek gerekiyor sanirim onu nasil sokuyorsunuz?

Radyatörü söküp değiştirdim ben. Soğutma sıvısını da değiştirdim. Soğutma sıvısını değiştirmeyeceksiniz bi kaba boşaltıp tekrar doldurabilirsiniz. Depoyu sökmekten daha kolay oluyor.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Merhaba, bende de 2008 model 42binde 600rr var. Bu yazdıklarının çoğunu yaptım. Bi bak belki yardımcı olur sana tecrübelerim :)

Benim baskıların oturduğu debriyaj tasının merkezinde boşluk vardı ebaydan çok az kullanılmış buldum kargo dahil 50 dolara aldım henüz ulaşmadı elime. (http://i.imgur.com/3qMGYRq.jpg)

Debriyaj tası hazır sökülmüşken yağ pompası zincirini de değiştiricem partzilla.com'dan 13 dolara aldım. Biraz uzamış geldi gözüme.

Debriyaj balatalarını kumpas ile ölçtüm sıfıra yakındı sende bi ölç belki değiştirmene gerek yoktur. Benim yayların değişmesi gerekiyordu onları da tanesi 3 dolardan orjinal sipariş verdim.

Ngk IMR9C9HES Lazer iridyum bujileri de ebaydan orjinal sıfır kargo dahil 60 dolara aldım taktım.

Amortisör keçelerini çift olarak değiştirdim. Partzilla.com'dan orjinal tanesini 15 dolara aldım taktım. Birde yağ alman gerekiyor motul factory line 10w tavsiye ederim 1 litre gerekiyor sahibinden.com'da 51 liraya bulabilirsin.

Michelin Pilot Power 3 burdaki michelin bayisinden sökme takma balans dahil 1100 liraya taktırdım.

K&N hava filtresi motoru aldığımda vardı. 60 liraya temizleme kiti aldım arada bir temizliyorum. Ramair olduğundan çabuk kirleniyor K&N tavsiye ederim temizlemek için.

Fren balatalarını orjinal alacağım motoparcahane.com'da 100 lira 1 seti. Ebc ler diski çiziyormuş ve ötüyormuş.

Egzantirik gergim filan önceki sahibinde değişmiş o yönden şanslıyım ses seda yok o kısımda. Sende de ses yoksa değiştirmene gerek yok bence, varsa da önce gergiyi değiştir asıl sesin kaynağı gergi oluyor genelde önceki motorumda gergiyi değiştirdiğimde sessiz sedasız çalışır olmuştu.

Bunların dışında gidon rulmanlarını ve jant rulmanlarını da kontrol et :cat:

Gidon rulmanlarını allballs set aldım ebaydan 45 dolara güzel oldu seninki de başlamıştır boşluk yapmaya tavsiye ederim değiştirmeni.
Jant rulmanlarını da kontrol et fazla pahalı değiller muhtemelen onlarda bozulmaya başlamıştır benim çok hafif takılma vardı. Fag marka aldım tanesi 12.5 liraya değiştirdim.

A'dan Z'ye bakım iyidir. Güzel bir yaz bizi bekliyor. Sahibinden.com da yazdıkları gibi sadece yağ değiştirince sezona hazır olmuyor malesef :cherry:

http://i.imgur.com/77SJQRO.jpg

Bugün ön takımı bitirdim topladım. Debriyaj parçaları gelince sağ tarafı tekrar dağıtacağım :thumleft:

http://i.imgur.com/5xd50sr.jpg

ellerinize sağlık olay budur hem bineceksin hemde bakımı ihmal etmeyeceksin,şahsen sizin gibilerin motorunu km ye bakmadan alırım.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
99
Merhaba, bende de 2008 model 42binde 600rr var. Bu yazdıklarının çoğunu yaptım. Bi bak belki yardımcı olur sana tecrübelerim :)

Benim baskıların oturduğu debriyaj tasının merkezinde boşluk vardı ebaydan çok az kullanılmış buldum kargo dahil 50 dolara aldım henüz ulaşmadı elime. (http://i.imgur.com/3qMGYRq.jpg)

Debriyaj tası hazır sökülmüşken yağ pompası zincirini de değiştiricem partzilla.com'dan 13 dolara aldım. Biraz uzamış geldi gözüme.

Debriyaj balatalarını kumpas ile ölçtüm sıfıra yakındı sende bi ölç belki değiştirmene gerek yoktur. Benim yayların değişmesi gerekiyordu onları da tanesi 3 dolardan orjinal sipariş verdim.

Ngk IMR9C9HES Lazer iridyum bujileri de ebaydan orjinal sıfır kargo dahil 60 dolara aldım taktım.

Amortisör keçelerini çift olarak değiştirdim. Partzilla.com'dan orjinal tanesini 15 dolara aldım taktım. Birde yağ alman gerekiyor motul factory line 10w tavsiye ederim 1 litre gerekiyor sahibinden.com'da 51 liraya bulabilirsin.

Michelin Pilot Power 3 burdaki michelin bayisinden sökme takma balans dahil 1100 liraya taktırdım.

K&N hava filtresi motoru aldığımda vardı. 60 liraya temizleme kiti aldım arada bir temizliyorum. Ramair olduğundan çabuk kirleniyor K&N tavsiye ederim temizlemek için.

Fren balatalarını orjinal alacağım motoparcahane.com'da 100 lira 1 seti. Ebc ler diski çiziyormuş ve ötüyormuş.

Egzantirik gergim filan önceki sahibinde değişmiş o yönden şanslıyım ses seda yok o kısımda. Sende de ses yoksa değiştirmene gerek yok bence, varsa da önce gergiyi değiştir asıl sesin kaynağı gergi oluyor genelde önceki motorumda gergiyi değiştirdiğimde sessiz sedasız çalışır olmuştu.

Bunların dışında gidon rulmanlarını ve jant rulmanlarını da kontrol et :cat:

Gidon rulmanlarını allballs set aldım ebaydan 45 dolara güzel oldu seninki de başlamıştır boşluk yapmaya tavsiye ederim değiştirmeni.
Jant rulmanlarını da kontrol et fazla pahalı değiller muhtemelen onlarda bozulmaya başlamıştır benim çok hafif takılma vardı. Fag marka aldım tanesi 12.5 liraya değiştirdim.

A'dan Z'ye bakım iyidir. Güzel bir yaz bizi bekliyor. Sahibinden.com da yazdıkları gibi sadece yağ değiştirince sezona hazır olmuyor malesef :cherry:

http://i.imgur.com/77SJQRO.jpg

Bugün ön takımı bitirdim topladım. Debriyaj parçaları gelince sağ tarafı tekrar dağıtacağım :thumleft:

http://i.imgur.com/5xd50sr.jpg
Hocam eline koluna sağlık gerek üslubun gerekse düzenin yönünden sayfalar dolusu 600rr forumunda en yararlı top5 bilgiden birisidir keşke ebay kullanabilme kurnazlığını bilebilsem çoğu ustanın bile sezona hazır dediği motordan çok iş var burda rulmanları ilk senden duydum mesela onlarıda araştıracağım mutlaka bende Edremitliyim izmirde okuyorum ama inş denk gelirde görüşebiliriz bi gün daha çok dinlemek isterim seni
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Hocam eline koluna sağlık gerek üslubun gerekse düzenin yönünden sayfalar dolusu 600rr forumunda en yararlı top5 bilgiden birisidir keşke ebay kullanabilme kurnazlığını bilebilsem çoğu ustanın bile sezona hazır dediği motordan çok iş var burda rulmanları ilk senden duydum mesela onlarıda araştıracağım mutlaka bende Edremitliyim izmirde okuyorum ama inş denk gelirde görüşebiliriz bi gün daha çok dinlemek isterim seni

Yardımcı olabileceğim bir konu olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım özelden de yazabilirsin. Balıkesir merkezde oturuyorum beklerim seni ve motorunu :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Yardımcı olabileceğim bir konu olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım özelden de yazabilirsin. Balıkesir merkezde oturuyorum beklerim seni ve motorunu :)

Valve ayarı konusunda bilginiz varsa çok sevinirim. Valve ayarı şu an için gerekli mi onu da tam bilmiyorum nasıl anlayabiliriz ?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Yardımcı olabileceğim bir konu olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım özelden de yazabilirsin. Balıkesir merkezde oturuyorum beklerim seni ve motorunu :)

uzun süredir partzillayı takip ediyorum fiyatlar gerçekten çok uygun fakat bir iki sefer alışveriş yapmak için karar verdiğimde her seferinde kargo fiyatları çok yüksek çıktı bende vazgeçtim,üründen daha yüksek kargo fiyatı çıkıyor çoğu zaman ve her seferinde ebayden aldım alacağımı daha uyguna,siz nasıl yapıyorsunuz kargo fazla değil mi sizce de partzilla da .
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Valve ayarı konusunda bilginiz varsa çok sevinirim. Valve ayarı şu an için gerekli mi onu da tam bilmiyorum nasıl anlayabiliriz ?

Motorun sesini dinleyerek karar verebilirsiniz. Sübap ayarı gerektiğinde şıkırtı şeklinde ses yapmaya başlıyor (rölantide rahatlıkla duyulabilir devir arttıkça hızlanan metallerin birbirine çarpma sesi). Ben şimdiki motorumda kontrol ettim sübap aralıkları servis manuelinde yazdığı gibiydi bu yüzden sadece kontrol edip kapattım ayar yapmadım. Önceki motoruma (2007 Fz6 Fazer) 47binde iken sübap ayarı yapmıştım şıkırtı sesleri kesilmişti. Bunun için servis manuelini okuyabilirsiniz.

uzun süredir partzillayı takip ediyorum fiyatlar gerçekten çok uygun fakat bir iki sefer alışveriş yapmak için karar verdiğimde her seferinde kargo fiyatları çok yüksek çıktı bende vazgeçtim,üründen daha yüksek kargo fiyatı çıkıyor çoğu zaman ve her seferinde ebayden aldım alacağımı daha uyguna,siz nasıl yapıyorsunuz kargo fazla değil mi sizce de partzilla da .

Toplu sipariş verirsen avantajlı oluyor. Biz arkadaşlar ile birlikte toplu sipariş verip kargo ücretini ortak ödedik. Ebay'da her parça bulunmuyor, yağ pompası zinciri bulamadım mesela ondan sonra ufak parçalar da civatalar, oringler, contalar gibi çok satılmayan parçalar da bulunmuyor.

2. Siparişimi tek başıma verdim çünkü hesapladığımda kargo ücretini de eklediğimde dahi Türkiye'den çok daha ucuza geliyordu.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Motorun sesini dinleyerek karar verebilirsiniz. Sübap ayarı gerektiğinde şıkırtı şeklinde ses yapmaya başlıyor (rölantide rahatlıkla duyulabilir devir arttıkça hızlanan metallerin birbirine çarpma sesi). Ben şimdiki motorumda kontrol ettim sübap aralıkları servis manuelinde yazdığı gibiydi bu yüzden sadece kontrol edip kapattım ayar yapmadım. Önceki motoruma (2007 Fz6 Fazer) 47binde iken sübap ayarı yapmıştım şıkırtı sesleri kesilmişti. Bunun için servis manuelini okuyabilirsiniz.



Toplu sipariş verirsen avantajlı oluyor. Biz arkadaşlar ile birlikte toplu sipariş verip kargo ücretini ortak ödedik. Ebay'da her parça bulunmuyor, yağ pompası zinciri bulamadım mesela ondan sonra ufak parçalar da civatalar, oringler, contalar gibi çok satılmayan parçalar da bulunmuyor.

2. Siparişimi tek başıma verdim çünkü hesapladığımda kargo ücretini de eklediğimde dahi Türkiye'den çok daha ucuza geliyordu.

bir daha ki siparişinize beni de dahil ederseniz çok sevinirim,zaman zaman benimde ihtiyacım oluyor bazı parçalara kargo yüzünden cayıyordum toplu alıp kargoyu bölüşmek çok mantıklı.Bu arada Bandırmalıyım bende,İzmirde okuyorum zaman zaman bandırmaya motorla giderim bir gün tanışmak isterim selamlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Motor ust kapagini acmak gerekiyor yanilmiyorsam. Cok zahmetli bir is mi ?
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
bir daha ki siparişinize beni de dahil ederseniz çok sevinirim,zaman zaman benimde ihtiyacım oluyor bazı parçalara kargo yüzünden cayıyordum toplu alıp kargoyu bölüşmek çok mantıklı.Bu arada Bandırmalıyım bende,İzmirde okuyorum zaman zaman bandırmaya motorla giderim bir gün tanışmak isterim selamlar.

Geçerken uğrayın bi dahaki sefer :)

Motor ust kapagini acmak gerekiyor yanilmiyorsam. Cok zahmetli bir is mi ?

En üst kapağı söküyorsunuz silindir kapağını değil. En üstteki kapağı da 4 civata tutuyor basit söküp takmak. Ayar bozuksa egzantirik millerini çıkarıp takmak biraz vakit alıyor.
 
Katılım
7 Ağu 2014
Mesajlar
45
limited edition modeli belirli bir yıla özel sayıda mı üretildi?
Bu konu da bilgisi olan var mı?

biking_wallpapers_318.jpg
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
bizde bu başlığa ısındıralım kendimizi artık yavaş yavaş bu gün bir selam vereyim dedim hondadaki arkadaşlara motor alıp çıktık fuar indirimi varmış (zaten aklımdaydı alacaktım 2015 ler abs li gelecekmi gelmeyecek mi onu bekliyordum abs veya opsiyon olarak yok muş ) bu gün pazarlığı bitirdim yarın kaporamı vereceğim 25 güne kadar da bizim 2015 repsol gelecek kalanıda motor geldiğinde artık herkese kazasız belasız sürüşler bu arada bu başlık çok haraketsiz onu söyleyeyim

şimdiden heyecan bastı çok fena geliyor yakında yollarda
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Benimki abs li. Otobanda 220 de freni koyunca bir anda 130 lara dusuyor super bisey. 100-0 durma mesafesi 45metre.
Neredeyse beni uzerinden atacak. Imkan varsa tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
bizde bu başlığa ısındıralım kendimizi artık yavaş yavaş bu gün bir selam vereyim dedim hondadaki arkadaşlara motor alıp çıktık fuar indirimi varmış (zaten aklımdaydı alacaktım 2015 ler abs li gelecekmi gelmeyecek mi onu bekliyordum abs veya opsiyon olarak yok muş ) bu gün pazarlığı bitirdim yarın kaporamı vereceğim 25 güne kadar da bizim 2015 repsol gelecek kalanıda motor geldiğinde artık herkese kazasız belasız sürüşler bu arada bu başlık çok haraketsiz onu söyleyeyim

şimdiden heyecan bastı çok fena geliyor yakında yollarda

Hocam hayırlı olsun gitti mi CBR 250 ? Gözünaydın, güle güle kullan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst