Merak eden arkadaşlar için paylaşıyorum;
Bugün R6 nın yakıtını denedim.
Ortalama 100 - 130 aralığında ve ara ara gazlayarak 100 kmde 5.2 litre yakıt aldı motor. RR ile ortalama 0.5 litrelik bir fark var.
R6 yı 10 Litrenin altina dusuremiyorum diyenlere selamlar olsun![]()
Düzgün kullanılınca 1000likten fazla yakmıyormuş demekki.o aralıkta artçılı 5,5 yakıyorum bende
egzos v.s aksesuar ne var? benım kıde 2014 hrc 1600 kmde satarsam 34 ıle 35 arası bırsey ısterım.makınanın sıfır fıyatı degişmedıyse tabı: 35.800 artı plaka ruhsat 36.500. devıl egzos 1950 tl ön cam 130 tl mono kapak 300 tl hrc ped set 120 tl padok kaldırıcılar 100 tl aksesuarı zaten 2500 tutuyor.sonuç olarak 36.500 + 2500 =39 oluyor.benım makınada 1600 kmde olduğuna gore her halukarda 34 35 istemem normal yani. gerısını sen hesapla dostum.bu arada egzos olmasada olur ,ben sıfır alayım dıyen olursadaa göreceli kavramdır2014 5800 de hrc kazasız rr ım var. Satıp tracer almayı düşünüyorum. Ne kadara gider sizce? Lastik istiyor sadece. Bakımı tam. Mart gibi ilana koyacağım.
Türkiyede ikinci el SS alırken simsar olman lazım şeytan olman lazım yoksa ayak üstü öperler adamı :wiinkk:

Cümleten selamlar arkadaşlar 2007 44 binde 3500 tl nakitim var kendimi biraz daha sıksam 4bin i bulurum gibi sizce bu harcamalar değermi yada sizin kardeşim şunu yapma gereksiz falan daha önemli noktalar vardır uygun gördüğünüz cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler ha birde en önemlisi kafadan işçiliğe ne kadar gider en önemlisi bu aslında
mrb neden orj egzosu takiyosunuz, yazilarinizda gordugum kadariyla full orj haline getirmeye calisiyosun ama, orj egzos sesi yokk cok kotuYurtdışından sipariş ettim 40tl ye elime kadar gelicek ondan sonra da orijinal eksozu takıcaz.
Arrow carbon egzoz + ara borusu ile birlikte mayı düşünüyorum.
Bir şeyi merak ettim.
Yan granajlarda en alt taraftaki büyük harflerle kırmızı yazılı olan HONDA yazısı orijinal mi? Ben bike-part-honda sitesinden baktığımda orda gözükmüyor ama bazı resimlerde beyaz olarak var.Bende 4 . sahibiyim o yüzden kim yaptır dımı varmıydı diye ikilemde kaldım. Eğer yoksa sökücem. Bana göre kötü duruyor.Siyah ağırlık lı olsun istiyorum.
yok Varsa eğer aynı ebatta yeniden beyaz renkte yazdırmayı düşünüyorum yoksa zaten söküp atıcam.
Adana dan selamlar.. Kazasız belasız sürüşler...
mrb kaza falanmi yaptinCümleten selamlar arkadaşlar 2007 44 binde 3500 tl nakitim var kendimi biraz daha sıksam 4bin i bulurum gibi sizce bu harcamalar değermi yada sizin kardeşim şunu yapma gereksiz falan daha önemli noktalar vardır uygun gördüğünüz cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler ha birde en önemlisi kafadan işçiliğe ne kadar gider en önemlisi bu aslında[url]http://i.hizliresim.com/ZWYr80.jpg[/url]
Cümleten selamlar arkadaşlar 2007 44 binde 3500 tl nakitim var kendimi biraz daha sıksam 4bin i bulurum gibi sizce bu harcamalar değermi yada sizin kardeşim şunu yapma gereksiz falan daha önemli noktalar vardır uygun gördüğünüz cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler ha birde en önemlisi kafadan işçiliğe ne kadar gider en önemlisi bu aslında[url]http://i.hizliresim.com/ZWYr80.jpg[/url]
aleykümselam .600 rr güvenli bır makına vede hataları çabuk tolere ediyor.. gıdon amortisörü var 2007 ve yukarsında.belkı r6 kadar agrasıf hızlı değil ama güvenli.yedek parçası ve servis agı geniş. daha ne olsun:queen:.tek kötü yanı kocası çok olan bır motora bulaşma ihtımalın yuksek.çün ki binicisi çok fazla:cherry:Selamunaleyküm arkadaslar . Hayırlı akşamlar .. Öncelikle motor almayı düşünüyor 600 cc ama acahip bir kararsızlık içindeyim .. Honda 600rr ymhR6 suzuki gsx-r600 model düşüncem 2012 ve üzeri .. Tecrübemde allaha şükür iyi . 4,5 adet 600 cc alt segment motorlarım oldu .. İlk önce cbf 150 sonra baş belası hyosung 250 naked .. Er5 suzuki gsr 500 .. Şimdi 600 lükte şüphe içerisindeyim hangi motoru alsam parça ve kullanım rahatlığı yakıt . Bu araçları kullanan arkadaşlar bana bilgi verirse karşılaştırma yaparak çok memnun olurum ...
Merak eden arkadaşlar için paylaşıyorum;
Bugün R6 nın yakıtını denedim.
Ortalama 100 - 130 aralığında ve ara ara gazlayarak 100 kmde 5.2 litre yakıt aldı motor. RR ile ortalama 0.5 litrelik bir fark var.
R6 yı 10 Litrenin altina dusuremiyorum diyenlere selamlar olsun![]()
Dostum öncelikle hayırlı olsun.
motorunu komple soy karenajları lokal yapılacak yerlerı varsa yaptır bır guzel pasta ve cıla yaptır koy kenara.sonnra hava fılıtre, bujı yag bakımını yaparken motorun buutun sıkılcak yerlerını sık ve yağlanacak yerlerını yağla.hava fılıtresıne 250 tl verme orjınalını kullan 150 tl cıvarı vede eskısı çok kırlı degılse balata spreyı sıkarak yıkayınca mis gibi oluyor. yag fılıtresı en guzelı orjınal al 35 tl flan honda ,alternatör kapağını çıkma al derım.amortısor kecesını orjınal al .lastık güzel secım ama pirellı rosso 2 alabaılırsın yada pirellı dıablo rosso çorsa 3 ..
gıdonu düzeltmeye kalkma degıs derım saglıklı olur (ikinci el alabilirsin100 tl ye). egzantrık dıslılerınıde degıs tnesı 50 tl falan 3adet var .gergı belkı sağlam olabılır bı baktır.ama egzantrık zıncır bulabılırsen 5 bakla olanları var ondan al . orjınali 4 bakladır,5 bakla olan performans ıcın satılıyor .fren pedalı ısıtılarak duzeltlır eger yamuksa ,ama gıdon çok tehlıkelı degısmelı.
2.800 lt yag alıyor rr..
fren balatalarını ebc alacaksanda sınter bakır balata al.gold markada alabılırsın.sinter sarı renk olur .hemde yumuşak fren sağlar.
frenlere gelince birde benzınlıkten 12 tl ye dot 4 fren yağda alırsın hıdrolıklerı degısırsın. fren blatalarını degısdıgın zaman kalıperlerdekı pıstonları gerı basacağın ıcın o pıstonlarıda vd 40ve diş fırçası yardımıyla bır güzel temızleyıp balata spreyı ıle durulayıp gerı bastırıp balatalı takıyorsun,aksi taktırde frenler şişme yapar ve tamir takımınıda keçeleri v.s bozarsın.aslında o keçelerinde bir ömrü var değişip özel gres yağıyla yağlanıyor normalde.sonra hıdrolıgı degısıp havasını alacaksın mıs.
debrıyaj tasını temız bulamazsan sıfır al balata ve saclarıda lukas marka kullanabılırsın yaylarıda degıs tabı.debrıyaj tasında tıkırtı cok mu ? bılemıyorum görmeden degısmesı gerekmeyebılır belkıde.arkasındaki yaylarda boşluk olmayacak.v.s v.s .takıldığın bırsey olursa sorabilirsin.05348920280 numaram. benım hesaplarıma göre 3700 tl malzemeler tutuyor vede işçilik flan 4000 tutar.bu paranın sadece 750 sinı debriyaja harcadığını var saydım.gerısı yukarda benım dedıklerımı uygula.işçilik 200 300 deb fazla tutabılır..ıyı bır usta bul.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ---------- hocam eline koluna sağlık o kadar yazmışsın zahmet etmişsin tam olarak aradığım cevaplar bunlar birde sizi kesin arıcam daha detay sorularım olcak umarım rahatsızlık vermem halimi en iyi anlıyan başka bir 600rr kullanıcısı olucak tabi usta usta dolaştım herkes yolmaya çalışıyombi yerden
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------
![]()
Grenajları söktük bakalım hayırlısıyla başlıcamda arkadaşlar kafam çok karışık grenajlarımın durumu gerçekten vahim lokal boya atsak çok sırıtır gibi komple boyayı sanayide 500 e falan yapıyolar araba boyacıları motor ustası 1000 lira istedi sizce çok fark olurmu siyah motorda yoksa o 500 ü mekaniğe harcamak dahamı mantıklı ?
Dostum öncelikle hayırlı olsun.
motorunu komple soy karenajları lokal yapılacak yerlerı varsa yaptır bır guzel pasta ve cıla yaptır koy kenara.sonnra hava fılıtre, bujı yag bakımını yaparken motorun buutun sıkılcak yerlerını sık ve yağlanacak yerlerını yağla.hava fılıtresıne 250 tl verme orjınalını kullan 150 tl cıvarı vede eskısı çok kırlı degılse balata spreyı sıkarak yıkayınca mis gibi oluyor. yag fılıtresı en guzelı orjınal al 35 tl flan honda ,alternatör kapağını çıkma al derım.amortısor kecesını orjınal al .lastık güzel secım ama pirellı rosso 2 alabaılırsın yada pirellı dıablo rosso çorsa 3 ..
gıdonu düzeltmeye kalkma degıs derım saglıklı olur (ikinci el alabilirsin100 tl ye). egzantrık dıslılerınıde degıs tnesı 50 tl falan 3adet var .gergı belkı sağlam olabılır bı baktır.ama egzantrık zıncır bulabılırsen 5 bakla olanları var ondan al . orjınali 4 bakladır,5 bakla olan performans ıcın satılıyor .fren pedalı ısıtılarak duzeltlır eger yamuksa ,ama gıdon çok tehlıkelı degısmelı.
2.800 lt yag alıyor rr..
fren balatalarını ebc alacaksanda sınter bakır balata al.gold markada alabılırsın.sinter sarı renk olur .hemde yumuşak fren sağlar.
frenlere gelince birde benzınlıkten 12 tl ye dot 4 fren yağda alırsın hıdrolıklerı degısırsın. fren blatalarını degısdıgın zaman kalıperlerdekı pıstonları gerı basacağın ıcın o pıstonlarıda vd 40ve diş fırçası yardımıyla bır güzel temızleyıp balata spreyı ıle durulayıp gerı bastırıp balatalı takıyorsun,aksi taktırde frenler şişme yapar ve tamir takımınıda keçeleri v.s bozarsın.aslında o keçelerinde bir ömrü var değişip özel gres yağıyla yağlanıyor normalde.sonra hıdrolıgı degısıp havasını alacaksın mıs.
debrıyaj tasını temız bulamazsan sıfır al balata ve saclarıda lukas marka kullanabılırsın yaylarıda degıs tabı.debrıyaj tasında tıkırtı cok mu ? bılemıyorum görmeden degısmesı gerekmeyebılır belkıde.arkasındaki yaylarda boşluk olmayacak.v.s v.s .takıldığın bırsey olursa sorabilirsin.05348920280 numaram. benım hesaplarıma göre 3700 tl malzemeler tutuyor vede işçilik flan 4000 tutar.bu paranın sadece 750 sinı debriyaja harcadığını var saydım.gerısı yukarda benım dedıklerımı uygula.işçilik 200 300 deb fazla tutabılır..ıyı bır usta bul.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ---------- hocam eline koluna sağlık o kadar yazmışsın zahmet etmişsin tam olarak aradığım cevaplar bunlar birde sizi kesin arıcam daha detay sorularım olcak umarım rahatsızlık vermem halimi en iyi anlıyan başka bir 600rr kullanıcısı olucak tabi usta usta dolaştım herkes yolmaya çalışıyombi yerden
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/o2kA1o.jpg[/url] [url]http://i.hizliresim.com/lLWkVl.jpg[/url] Grenajları söktük bakalım hayırlısıyla başlıcamda arkadaşlar kafam çok karışık grenajlarımın durumu gerçekten vahim lokal boya atsak çok sırıtır gibi komple boyayı sanayide 500 e falan yapıyolar araba boyacıları motor ustası 1000 lira istedi sizce çok fark olurmu siyah motorda yoksa o 500 ü mekaniğe harcamak dahamı mantıklı ?
estagfrullah kardeşim ne rahatsızlığı elimden geleni yaparım. bu arada bu karenajların ustaları farklı hocam.sakın ha oto boyacılarıyla karıştırma bu işi.motosiklet boyaları bile farklı o derece yani.ve bu işi yapanlarda sayılı ustalar.. gerekırse ver 1000 tl komple boyat değer.gidip çin karenajı alacağına boyat aga.emin ol prof yapıyorlar bu işi.hatta bak kırmızı siyah yaptır bare madem boyatacaksın hem süper bir renk.bendede vardı.
5 bın harcayacaksın bu motora on numara olacak. tugaç usta 05352599060bak ustanın ustune usta tanımam.bende bu ustanın yaptığı işi gördüm kefkende tatilde bir rr sahıbıyle tanışmıştım.boya var mı diye sordum,çocuk bana dediki sen bi bk bakalım bulabilecek misin dedi.. bayağı uğraştım nafile bulamadım ,malum on numara yapmış lokali,hemde kafa karenajına lokal yapmış turuncu rr ..sonra numarasını aldım ustanın yaklaşık 4 sene falan oluyor tanısalı o günden berı çok motor boyattık.kaargolayıp gönderebılıyorsunda ..belkı o lokal atar ustune komple pasta cıla zımparalı pasta yapıp on numara sekle sokar.ama yok adm olacak gibi değilsede madem yaptırıryorsun kırmızı sıyah yaptır derım. ara bi konuş kadirin selamı var de .600 rr hrc si var dersin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------
egekrgz bu arada senın two egzosun db killerı var bende susturucusu![]()
Kırmızı siyah çok güzel bi renk hatta onu aradım 2 ay ama siyahta gönül kıldım sırf egzozdan dolayı gönlümde hala bir kırmızı siyah yatar ama siyahada çok alıştık abi geceleri yılan gibi. birde ruhsat işleriyle falan uğraşcaz.egzozdan bi kere canım yandı zaten 180 Tl 1 hafta geçici trafik aldım belgesi aldım değişmezsen egzozu kapatırız dediler vize için olan susturuculardan taktım geçtim yine bir daha yakalanırsak aklımda abi




Cümleten selamlar arkadaşlar 2007 44 binde 3500 tl nakitim var kendimi biraz daha sıksam 4bin i bulurum gibi sizce bu harcamalar değermi yada sizin kardeşim şunu yapma gereksiz falan daha önemli noktalar vardır uygun gördüğünüz cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler ha birde en önemlisi kafadan işçiliğe ne kadar gider en önemlisi bu aslında[url]http://i.hizliresim.com/ZWYr80.jpg[/url]