Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
procum gel biz bu RR ı da kaldıralım hatta bu baslığı toptan bi düzenliyelim CBR 600 Bilgi paylasım baslığı yapalım F leride alalım aramıza :queen:

Not: yakınlarımda olsam terliği kafama yemişdim sanırım :queen:

RR Fiyatı: 23.000 YTL
teknikoe9.jpg

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg



Kaynakça Honda
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Cenk 600F'in kendisine ait bir başlığı var zaten, lütfen ARAMA seçeneğini kullan :) Ayrıca başlığı dallandırıp budaklandırmaya gerek yok 600RR işte. Seven, hoşlanan, eş, dost, hısım, akraba hepsi burda :p :)

Not: 600F fotoğraflarını sildim, onları 600F başlığına ekleyiver bir zahmet :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki :silent: tam ben siliyodum f i oradan benden önce davranmıs üstün güçler :p
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
5
Cenk 600F'in kendisine ait bir başlığı var zaten, lütfen ARAMA seçeneğini kullan :) Ayrıca başlığı dallandırıp budaklandırmaya gerek yok 600RR işte. Seven, hoşlanan, eş, dost, hısım, akraba hepsi burda :p :)

Not: 600F fotoğraflarını sildim, onları 600F başlığına ekleyiver bir zahmet :)

evet gecen gun bende uye oldum bır hışımla hemen cbr dıe konu actım heycan yaptım:p 1sn baktıım yoktu ama:cherry: :cherry: neyse sımdı adam akıllı okuorum otomobıl forumlarını zor takıp edıodum hepsınde aktıfım sımdı ıkısınıde dengelıcem tabı otomobılı brakamam:)...bu konu ıcın cok tesekkur ederım butun cevaplar burda var cok sagolun emegınıze saglık..:cat:

bu arada 2005 ıle 2006 600rr arasında ne gıbı degısıklıkler var sorsam ayıp olurmu:p :sunny: ::utangac:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
tasarimi herbisisi super ama (aci fakat gercek) pigme isi 1.75 uzerine gelmez bu motor :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Ben bu motoru satın alsam bana reklam parası verirlermi acaba??? :p :cherry: benzinimi karşılasalar yeter valla :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ELINT ya sorma 1000RR ın sayfasını bulamadım buraya koyiyim dedim biliyosan nerde olduğunu kopypast yaparsın bi zahmet :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
CenkKeskin 1000 rr topigi yoksa sen aç . herşeyin hazırını bekleme yaww:p
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
31
Yakıttan laf açılmışken,yakıt durumu nedir 600rr lerin? Cidden merak ettiğim ama Türkiye şartlarına uygun bir yanıt alamadıgım bir soru bu. Bilen arkadaslar bilgilendirirlerse çok sevinirim.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
bu konuyu bulmak çok zor oldu :)

ben arasıra cbr 600 rr kiralıyorum.

yakıt kısmında çözemediğim birşey var.

yakıt tek çizgiye indiğinde ne kadar gider kestiremiyorum ve motoru teslim ederken hep fazla yakıtla teslim ediyorum :)

tek çubuğa iniyo o halde kalıyo. daha sonra o yanıp sönüyo.

sonra içinde bi ince kısmı kalıyo felan anlayamıyorum.

o sembolleri anlatabilecek birisi var mı?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu forumda rr modellerinin kullanıcı başlığı artık zayıf kalmaması lazım aslında kullanıcı yok değil ama yüksek cc kullanıcılarında paylaşım az :)
bu konuyu bulmak çok zor oldu :)

ben arasıra cbr 600 rr kiralıyorum.

yakıt kısmında çözemediğim birşey var.

yakıt tek çizgiye indiğinde ne kadar gider kestiremiyorum ve motoru teslim ederken hep fazla yakıtla teslim ediyorum :)

tek çubuğa iniyo o halde kalıyo. daha sonra o yanıp sönüyo.

sonra içinde bi ince kısmı kalıyo felan anlayamıyorum.

o sembolleri anlatabilecek birisi var mı?
hocam kaça ve nereden kiralıyosun? senet olayı olmasa bende kiralamayı düşünüyorum arada
ama hep tırsıyorum şu senet mevzularından
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
senet olayı olmasa o adamlar bu işi yapamaz. sürekli çalarlar adamların motorlarını

kendileirni garantiye alma yöntemleri o

ben mecidiyeköyden kiralıyordum bi ara şimdi ise fenerbahçe stadının ordan bi yerden alıyorum

başlangıç fiyatım mecidiyeköyde 180 felandı 150ye verir bir kaç defa kiralyınca

son 5 seferdir kadıköyden alıyorum artık 150ye veriyo bana ama 2 defa 200den almıştım
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
senet olayı olmasa o adamlar bu işi yapamaz. sürekli çalarlar adamların motorlarını

kendileirni garantiye alma yöntemleri o

ben mecidiyeköyden kiralıyordum bi ara şimdi ise fenerbahçe stadının ordan bi yerden alıyorum

başlangıç fiyatım mecidiyeköyde 180 felandı 150ye verir bir kaç defa kiralyınca

son 5 seferdir kadıköyden alıyorum artık 150ye veriyo bana ama 2 defa 200den almıştım
eh tabi o yöndende onlar haklı karşılıklı güven olmalı tanıdık olmadan kiralık işine girmemek lazım yada.
fiyatlar uygun değil ama olması gerekende bu zaten
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
aynen bende şartlardan taraf değilim

mecbur olmasam hiç girişmem ama bu oyunun kuralı bu bende kurallara uyarak kiralıyorum :)

kasımda kiralicam yine gibi

edirne yolu görünüyor :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
bu konuyu bulmak çok zor oldu :)

ben arasıra cbr 600 rr kiralıyorum.

yakıt kısmında çözemediğim birşey var.

yakıt tek çizgiye indiğinde ne kadar gider kestiremiyorum ve motoru teslim ederken hep fazla yakıtla teslim ediyorum :)

tek çubuğa iniyo o halde kalıyo. daha sonra o yanıp sönüyo.

sonra içinde bi ince kısmı kalıyo felan anlayamıyorum.

o sembolleri anlatabilecek birisi var mı?

Benzin pompasi isareti çikana kadar gidebilirsin.
Sonra kaç kilometre gider orasini bilmiyorum.
Hiç girmedim o riske.:cherry:
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
bu paylaşım neden bu kadara zayıf kalmış bende cc büyütmek istiyorum ve cbr 600rr yada fi denicem girip birazz araştırayım dedim ama 4 sayfa görünce şaşırdım
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
bu paylaşım neden bu kadara zayıf kalmış bende cc büyütmek istiyorum ve cbr 600rr yada fi denicem girip birazz araştırayım dedim ama 4 sayfa görünce şaşırdım

bu sayfayı nerelerden buldum bilemezsin :D 2007 nisandan beri yorum yoktu ben buldum getirdim ben buldum :p

neyse benzin pompası işareti yanana kadar git dedin ama o işareti hiç görmedim. hep son çubuğa gelince depoyu doldurdum aslında tek çubuk kalınca 50 km felan gider mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst