Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Arkadaşım sen önce küçük cc den başla :) CBR600 gaza basmanla altından uçar gider...Tecrübe şart diyorum :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
bikere motorun üstüne oturduğun zaman kullanabileceğine aklın kesecek ki, 600 rr heybetli motordur ürkütür seni sen cbr 125 te vites olaylarını falan çözemedim, kolay olmadı demişsin, sana bu motor şimdilik fazla olur derim ben. cbr 125 ile bir süre daha alıştırma yap sen...sevgiler
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Nerden koptun? Guzel turkcemiz!
Arkadas bilgi istemis ve farkindaysan ilk mesaji.. Forum kurallarini okumamis olabilir fakat bu onu elestirmemizi gerektirmiyor , guzel bi dille uyarsan daha şık olurdu herneyse bende kucuk cc le baslamani oneririm.. DD nin yazilarini okumani tavsiye ederim. Saygilar..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
arkadaşım kullanabilirim diyorsun belki ama gerçekten ilk başlangıç için çok tehlikeli. bir daha düşün derim:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
kesinlikle sorunun cevabı sorunun içinde.. :) her neyse o arkadaşında biraz daha pratik yap.. ondan sonra düşün..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Eğerki racer motor kullanmak istiyorsan , ve dediğin gibi daha vites olayını çözememişsen RR ı , fred çakmaktaşın arabası gibi ayaklarınla iterek mi götüreceksin....:p

Şaka bir yana ,
Aman sakın ha RR felan alayım deme , o motorlar diğer 600 lük raceler gibi hata töleransı en az motorlardır. Daha vites olayını çözememiş bir kullanıcı bu aracı kullanması trafikteki diğer araç ve yayalar için çok tehlikelidir.Tabi kendin içinde....

Sen en iyisi Cbr 125 , kanuni racer, zealsun gibi motorlar veya yazından anladığım kadarıyla hönk diye RR almaya niyetli biri olduğundan nakit probleminin olmadığını göz önüne alırsak, cagiva mito gibi biraz daha kuvvetli 2zamanlı race replicaları alabilirsin....

işi kaptıktan sonra istersen Busa al , ancak ilk önce eğitim şart....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hahahahaha :mrgreen: bn 150 likle başlıom die kızıolar :mrgreen:

cbr 125 kullandım kolay gelmedi şimdi cbr 600 rr alcam diosun :silent:
sen ii bi düşün bence karar verememiş gibisin arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
dostum hoş geldin.
bende senin gibi tutturdum race alacağım diye. burada arkadaşlar alma yapamazsın küçük cc li bi motor al ömrünü bilerek kısaltma dediler kısaca anlamamıştım önceleri uzun bir süre bu konuları tartıştık. ben 600 lük makinanın duruşunu sesini bi dünya artısını sayabilirim onları düşünüyordum. cbr 125 alsam bu cüsseye oyuncak gibi kalır diyordum. inatla ben sürerim yaparım diyordum.
fakaaaaaat
onca söylenen sözü bir kez daha düşündükten sonra bazı arkadaşlarla istişare ettikten sonra anladım ki, motor tutkuma 600 lük bi makinayla başlarsam birde mezar yeri satın almalıyım. şuna emin olabilirsin bu sitede gerçekten eşin ehli ve sadece motor tutkuları motor sevdaları için hiç bir menfaat gütmeden sitede soru soran herkese tanısın tanımasın herkese yardımcı olan arkadaşlar var. sende görüyorsun yazılanları ve daha çok yazılacak buna emin ol.
seni iyi anladığımı düşünüyorum. çünkü bir ay öncesine kadar senin gibi süşünüyordum. ama emin ol burada sana yazanların %90 ı bir motorcuya zarar gelmesin diye yazacaklar, doğru bir başlandıç yapabilmen için yazacaklar,

bu arada ben keeway super light aldım. bu gün teslim alacağım inşallah.
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
sen git yüksekten atla sen delimisn olm gerçi akıllı olsan 2 tekerle n işin var hatta cbr600rr hiç binmediğin belli
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
bence arkadaş şaka yapıyor yani hiç tecrübesi olmayan bir insan yüksek tecrübe gerektiren racingle yani tamamıyla vücut hareketleriyle kontrol edilen yüksek hızlara ulaşan bi motosikletle başlaması şaka gibi bi şey eğer illede racing alacaksan küçükden başla mesela cbr 125 r çok iyi bir seçim olur hem hondanın motosiklet eğitim okulu var oraya gidersen çabuk deneyim kazanırsın benden sölemesi 600 cc lik makina kusura bakma ama sonuna davetiye çıkartır..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
67
Arkadaşım öncellikle hoşgeldin, motor almadan önce bir eğitim merkezinden eğitim almanı öneririm. Bu eğitim sırasında muhtemelen (150,250'den sonra) 600cc'lik bir motora da binme şansın olacaktır. Kararını bundan sonra vermen sanırım çok daha sağlıklı (uzun ömürlü) olacaktır.
DONALD DUCK'ın yazılarını okumanı şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
yazılanların hepsine kulak ver sakın öle bi delilik yapma ömrün uzun olur..tecürbe şart..ufak ufak başla zamanla herşey olur..çokta almak istiyorsan al anahtarını denise at öle bak makineye..sağlık açısındann..şimdiden hayırlı olsun diyelimm
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Arkadaşlar boşuna kendimizi yırtıyoruz, adam açmış başlığı gitmiş, zaten burayı okuyacak gibi görünmüyo, ilgilenenler mesaj atsın demiş. :farao:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
biz adamı düşünüp yazalım o okumasın belkide dayanamdı gitti aldı 600rr kim bilir ölmüştür ne dersin mert :queen:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
CBR1000RR' Alıntı:
biz adamı düşünüp yazalım o okumasın belkide dayanamdı gitti aldı 600rr kim bilir ölmüştür ne dersin mert :queen:


Allah korusun abi, şakası bile kötü.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bırakın ne yaparsa yapsın. Bazıları sonucunu görmeden ikna olmaz :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
boy' Alıntı:
Bırakın ne yaparsa yapsın. Bazıları sonucunu görmeden ikna olmaz :)

benim gibi mehmet :) inadına deer alcam diorum alma diolar :p :p :p
eğer bişi olursa yandım dillerinden kurtulamicam..........:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst