Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yoğun istek üzerine açmış olduğum "CBR600RR'ın yeni renk seçeneği" başlığımı düzenleyip, genel CBR 600RR başlığı yapıyorum.

cbr600rr21280lj6.jpg






av11c149ks0.jpg


hondacbr600rr06soecial3eb4.jpg


l091227d3cw6.jpg


Kullanım Kılavuzlar
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
motogp desenlisini almak tehlikeli. Rossi, Gibernau'nun motoruna büyü yaptirmis diyorlar :queen:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
gerçekten muhteşem yaa!!:cat: allahım banada nasip eyle yarabbimm:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
motosiklet gel benimle seviş geyşan olayiim ama dikkat et çok hırçınım sana zarar verebilirim der gibi bakıyor
bende ver anam ver bana zarar ver der gibi ona bakıyorum ama buluşmamızla ilgili ufak bir maddi sorun var. aman hyosunguma söylemeyin çok kıskançtır sonra beni terketmeye falan kalkar yok ben galeriye (anamın evine) gidecem diye tuttur
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
bence de çok güzel ama alttaki koyu yeşil pek olmamış(castrol un rengi galiba)
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Ne o öyle panayır eşşeği gibi her tarafında ayrı bir yazı ve çıkartma:p
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
of of of egzoz dizaynına gel, kaska gel, super:cat:
boy nerden buldun bu fotoları süper:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
lem dünya para verecem bide bedavadan bi dünya reklam taşıyacam ayaklı tabela gibi bence tam özenti işi
kendini gp pilotu sananlara biçilmiş kaftan ben motorun üstündeki üretici firmanın stickerlerini söken adamım ne bu panayır eşşeği gibi...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
BBRR abi neden bana +1 demedin alındım bak :cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Bu arada boyun attığı fotolar sadece 400 tane üretilen:queen: limited edition!!! Burda satılanlara bakmayın o egzoz, o depo kapağı, o kaskı wermiolar yanında!!! Ama limited ide bir ayrı küsel beah!!!:bounce:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Resimlere bakarken "kal" geldi bana. Olursa bu kadar olur. Hayatımda ilk defa "racing" bir motosikleti beğeniyorum.
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
motor super yaa yalnız BBRR abımızın dedıgı gıbı bende oyle reklam tasıyamam ben motor surerım keyfını alırım reklam yapmıs dedırtmem:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
50
yamahaya benzememiş mi rengi ? kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :p
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
1
Honda CBR-600RR

Ben motor ehliyeti olmayan ve hiç deneyimi olmayan yeni bir kullanıcıyım,bir arkadaşımın cbr 125 ini kullandım 2-3 defa ancak çokta kolay gelmedi hatta vites olaylarına daha giremedim bile,ancak bu benim ilk denenemdi şidmi kafaya koydum cbr 600 rr alıcam 1 aya kadar boyum 172 cm 60 kiloyum ne dersiniz lütfen anlayanlar ve bilgi verebilcekler msnden bana msj atsın
[email protected] ilginize teşekkür eder herkese keyifli sürüşler dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst