230 sen mi bastın helal sana :mrgreen::queen:
Ben hala niye ağlamak istediğini anlamış değilim.
demek ki insandan insana değişiyor bu olay..
urcolak amacın espri yapmaksa tmm komiksin
ozer izmirde kardeşim diyebilceim insanda war 1000rr ama hiç bi zaman cesaret edip binemedim inemezdim yoksa üstünden
biraz daha saygı kardeşim, biraz daha..
bi laf ederken önce bi düşünün karşınızdakinin yaşını başını,
hadi aynı yaşta ol, yine de tavra dikkat edelim kardeşim
kolay gelsin
urcolak amacın espri yapmaksa tmm komiksin
ozer izmirde kardeşim diyebilceim insanda war 1000rr ama hiç bi zaman cesaret edip binemedim inemezdim yoksa üstünden
biraz daha saygı kardeşim, biraz daha..
bi laf ederken önce bi düşünün karşınızdakinin yaşını başını,
hadi aynı yaşta ol, yine de tavra dikkat edelim kardeşim
kolay gelsin
burası bir sanal ortam bilmem farkediyomusunuz? beyniniz eğer ki bu kadar çalışabiliyosa ki çalıştığını tahmin ediyorum burdan karşındaki insanın yaşını çıkartmak biras zor olur takdir edersiniz ki...
2.si kime göre neye göre saygı? ben hangi lafımla saygısızlık etmişim hadi diyeliim ki saygısızlık ettim bundan sen mi sorumlusun?
sende bana kardeşim diyemezsin o zaman ben senin kardeşin deilim bana göre kardeşlik kutsaldır sende benim dinime mi saygısızlık ettin şimdi?
şöle saçma sapan şeylerle doldurmayın burayı... yada doldurun banane ya
Öncelikle yanlış anlaşılmaya mahal verecek bişey söylemişsem senden özür dilerim, amacımı daha açık söyleyim, espri yapmak değil gerçekten neden ağlamak istediğini anlamadım, 600 RR binipde neden ağlamak ister ki insan.
Arkadaşımız seni sadece saygıya davet etmiş, bunda o kadar kızacak bir şey yok,
Sanal bir ortamdan bahsetmişsin, ortam sanal olabilir ama insanlar gerçek, yazılanlara üzülenler, kırılanlar var, değil mi, bak seni bile sanal ortamda germişler, sinirlendirmişler, insanların burada duygularını paylaşmaları sana saçma geliyorsa, sen neden ağlamak istediğini buraya yazıyorsun ve ben hala 600rr binilipte neden ağlanılır anlamış değilim, yoksa anlaşılamadığın için mi bizlere kızıyorsun, bak ben bu yazılarımda seni rencide edecek, kıracak birşeyler yazmamak için yazdıklarımı iki kere okuyorum, ortam sanal olsada tekrar seni kıracak bir şey söylemişsem özür dilerim arkadaşım..
bende 2007 zx6 var 293 gördüm ve şunu söliyim 2007 600rr ve 2007 r6 ile defalarca drag yaptık. ben herdefasında geçtim. kawa seri. o yukarda yazan değerler yanlış. ve hepimiz yanyana giderken ben 6-7 km daha hızlı gidiyorum. yanlarından yavaşca kayıp gidiyorum. sıra aynen şöle kim nederse desin ben hepsine bindim. 1. zx6 2. r6 3. gsxr600 4. 600rr
O kadar kişi altına yorum yazıp anladığına göre sende anlamışsındır fakat bi kaç ukala tip gibi dalga geçmeye çalışıosundur zannettim ben de özür dilerim... ama asıl beni sinirlendiren dışarda kızlara laf atmaya çalışan tiplerin bana gelip saygı dersleri wermesi...
ağlama muabbeti de hani heycanla karışık mutluluk falan
respect is everything
yokuş aşağı mı ? :silent:
Hayallerine kavuşmanı yüce Allahtan dilerim, Takdir Allahındır.
Yazıyorum 290 km arkadaşım aldıda ordan biliyorum gerçi o 2005 model ama farketmez hondanın ölüsü gider.
eywallah saolasın inşallah hepimiz hayalimizdeki ulaşırız...
ayrıca EA-BOLU bymotoya katılıyorum o 293 ü yokuş aşağı falan mı yaptın
edittt... abi yapmaz o kadar o motor ya yapma alla aşkına