Honda Cbr 600 Rr 2007

Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
urcolak amacın espri yapmaksa tmm komiksin

ozer izmirde kardeşim diyebilceim insanda war 1000rr ama hiç bi zaman cesaret edip binemedim inemezdim yoksa üstünden
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ben geçen sene 600F kullandım indiğimde ağzım kulaklarımdaydı.ve bu bikaç gün sürmüştü:cherry: demek ki insandan insana değişiyor bu olay..:queen:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
urcolak amacın espri yapmaksa tmm komiksin

ozer izmirde kardeşim diyebilceim insanda war 1000rr ama hiç bi zaman cesaret edip binemedim inemezdim yoksa üstünden

biraz daha saygı kardeşim, biraz daha..
bi laf ederken önce bi düşünün karşınızdakinin yaşını başını,

hadi aynı yaşta ol, yine de tavra dikkat edelim kardeşim

kolay gelsin
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
biraz daha saygı kardeşim, biraz daha..
bi laf ederken önce bi düşünün karşınızdakinin yaşını başını,

hadi aynı yaşta ol, yine de tavra dikkat edelim kardeşim

kolay gelsin


burası bir sanal ortam bilmem farkediyomusunuz? beyniniz eğer ki bu kadar çalışabiliyosa ki çalıştığını tahmin ediyorum burdan karşındaki insanın yaşını çıkartmak biras zor olur takdir edersiniz ki...
2.si kime göre neye göre saygı? ben hangi lafımla saygısızlık etmişim hadi diyeliim ki saygısızlık ettim bundan sen mi sorumlusun?
sende bana kardeşim diyemezsin o zaman ben senin kardeşin deilim bana göre kardeşlik kutsaldır sende benim dinime mi saygısızlık ettin şimdi?
şöle saçma sapan şeylerle doldurmayın burayı... yada doldurun banane ya
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
urcolak amacın espri yapmaksa tmm komiksin
ozer izmirde kardeşim diyebilceim insanda war 1000rr ama hiç bi zaman cesaret edip binemedim inemezdim yoksa üstünden

Öncelikle yanlış anlaşılmaya mahal verecek bişey söylemişsem senden özür dilerim, amacımı daha açık söyleyim, espri yapmak değil gerçekten neden ağlamak istediğini anlamadım, 600 RR binipde neden ağlamak ister ki insan.

biraz daha saygı kardeşim, biraz daha..
bi laf ederken önce bi düşünün karşınızdakinin yaşını başını,

hadi aynı yaşta ol, yine de tavra dikkat edelim kardeşim

kolay gelsin

Arkadaşımız seni sadece saygıya davet etmiş, bunda o kadar kızacak bir şey yok,

burası bir sanal ortam bilmem farkediyomusunuz? beyniniz eğer ki bu kadar çalışabiliyosa ki çalıştığını tahmin ediyorum burdan karşındaki insanın yaşını çıkartmak biras zor olur takdir edersiniz ki...
2.si kime göre neye göre saygı? ben hangi lafımla saygısızlık etmişim hadi diyeliim ki saygısızlık ettim bundan sen mi sorumlusun?
sende bana kardeşim diyemezsin o zaman ben senin kardeşin deilim bana göre kardeşlik kutsaldır sende benim dinime mi saygısızlık ettin şimdi?
şöle saçma sapan şeylerle doldurmayın burayı... yada doldurun banane ya

Sanal bir ortamdan bahsetmişsin, ortam sanal olabilir ama insanlar gerçek, yazılanlara üzülenler, kırılanlar var, değil mi, bak seni bile sanal ortamda germişler, sinirlendirmişler, insanların burada duygularını paylaşmaları sana saçma geliyorsa, sen neden ağlamak istediğini buraya yazıyorsun ve ben hala 600rr binilipte neden ağlanılır anlamış değilim, yoksa anlaşılamadığın için mi bizlere kızıyorsun, bak ben bu yazılarımda seni rencide edecek, kıracak birşeyler yazmamak için yazdıklarımı iki kere okuyorum, ortam sanal olsada tekrar seni kıracak bir şey söylemişsem özür dilerim arkadaşım..
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
166
bende 2007 zx6 var 293 gördüm ve şunu söliyim 2007 600rr ve 2007 r6 ile defalarca drag yaptık. ben herdefasında geçtim. kawa seri. o yukarda yazan değerler yanlış. ve hepimiz yanyana giderken ben 6-7 km daha hızlı gidiyorum. yanlarından yavaşca kayıp gidiyorum. sıra aynen şöle kim nederse desin ben hepsine bindim. 1. zx6 2. r6 3. gsxr600 4. 600rr
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
Öncelikle yanlış anlaşılmaya mahal verecek bişey söylemişsem senden özür dilerim, amacımı daha açık söyleyim, espri yapmak değil gerçekten neden ağlamak istediğini anlamadım, 600 RR binipde neden ağlamak ister ki insan.



Arkadaşımız seni sadece saygıya davet etmiş, bunda o kadar kızacak bir şey yok,



Sanal bir ortamdan bahsetmişsin, ortam sanal olabilir ama insanlar gerçek, yazılanlara üzülenler, kırılanlar var, değil mi, bak seni bile sanal ortamda germişler, sinirlendirmişler, insanların burada duygularını paylaşmaları sana saçma geliyorsa, sen neden ağlamak istediğini buraya yazıyorsun ve ben hala 600rr binilipte neden ağlanılır anlamış değilim, yoksa anlaşılamadığın için mi bizlere kızıyorsun, bak ben bu yazılarımda seni rencide edecek, kıracak birşeyler yazmamak için yazdıklarımı iki kere okuyorum, ortam sanal olsada tekrar seni kıracak bir şey söylemişsem özür dilerim arkadaşım..

O kadar kişi altına yorum yazıp anladığına göre sende anlamışsındır fakat bi kaç ukala tip gibi dalga geçmeye çalışıosundur zannettim ben de özür dilerim... ama asıl beni sinirlendiren dışarda kızlara laf atmaya çalışan tiplerin bana gelip saygı dersleri wermesi...

ağlama muabbeti de hani heycanla karışık mutluluk falan


respect is everything
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bende 2007 zx6 var 293 gördüm ve şunu söliyim 2007 600rr ve 2007 r6 ile defalarca drag yaptık. ben herdefasında geçtim. kawa seri. o yukarda yazan değerler yanlış. ve hepimiz yanyana giderken ben 6-7 km daha hızlı gidiyorum. yanlarından yavaşca kayıp gidiyorum. sıra aynen şöle kim nederse desin ben hepsine bindim. 1. zx6 2. r6 3. gsxr600 4. 600rr

yokuş aşağı mı ? :silent:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
O kadar kişi altına yorum yazıp anladığına göre sende anlamışsındır fakat bi kaç ukala tip gibi dalga geçmeye çalışıosundur zannettim ben de özür dilerim... ama asıl beni sinirlendiren dışarda kızlara laf atmaya çalışan tiplerin bana gelip saygı dersleri wermesi...

ağlama muabbeti de hani heycanla karışık mutluluk falan


respect is everything

Hayallerine kavuşmanı yüce Allahtan dilerim, Takdir Allahındır.
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
Hayallerine kavuşmanı yüce Allahtan dilerim, Takdir Allahındır.

eywallah saolasın inşallah hepimiz hayalimizdeki ulaşırız...

ayrıca EA-BOLU bymotoya katılıyorum o 293 ü yokuş aşağı falan mı yaptın :)

edittt... abi yapmaz o kadar o motor ya yapma alla aşkına
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
kime göre sıra böyle hocam.senin o motorla 293 görmen için güzel bi modifiye etmen lazım sen fabrika çıkışı ile o hızlara ulaşamazsın.seri üretimdeki motorlarda son sürat test sonuçları şöyledir
kawasaki 263.7
honda 260.8
yamaha 260.5
suzuki 254

ikincisi sıralama son sürate göre yapılmaz.bazı değerler teste alınır örneğin güç tork ivmelenme fiyat yakıt sarfiyatı vb...

yani ben bi sıralama yaparsam ilk yamaha olur sonra suzuki sonra honda en son kawa.neden kawa en son dersen ben beğenmiyorum:bounce:
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
166
eywallah saolasın inşallah hepimiz hayalimizdeki ulaşırız...

ayrıca EA-BOLU bymotoya katılıyorum o 293 ü yokuş aşağı falan mı yaptın :)

edittt... abi yapmaz o kadar o motor ya yapma alla aşkına

videoya çekecem allah nasip ederse link atarım.

ben 20 senedir motor kullanıyorum 600 lüklerin hepsi 265 ten sonra yavaş yavaş çıkar yerini görürse en iyisi zx636 var 299 görür. ama normalde 600 lükler 285 e kadar çıkar. zorlarsan 290 larda dolaşır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst