Honda Cbr 600 Rr 2007

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Güzel ama bence yamahadan vazgeçme.600lük ise R6 hem çok daha estetik.Ayrıca hondanın servisi çok pahalı belki alırken emsallerine göre daha makul ama en ufak yan yatmada servise gidince öpüyo:cherry:
 
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
42
yakıt tüketimi redline durumunda düşük olabilir ama bu motorları her zaman redline da kullanılmıyo herhalde:queen: benim kastım şehir içi tüketimleriydi gerçi şehir içi tüketimleri 1000 liklerin nasıl pek fikrim yok ama tahminim 600 lükten fazladır. vergileri arasındada 0 km için konuşmak gerekirse 12 aylık vergileri birisi 130 ytl birisi 328 ytl:silent: tabi ivmelenmeleri ne bir sözüm yokk
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
yakıt tüketimi redline durumunda düşük olabilir ama bu motorları her zaman redline da kullanılmıyo herhalde:queen: benim kastım şehir içi tüketimleriydi gerçi şehir içi tüketimleri 1000 liklerin nasıl pek fikrim yok ama tahminim 600 lükten fazladır. vergileri arasındada 0 km için konuşmak gerekirse 12 aylık vergileri birisi 130 ytl birisi 328 ytl:silent: tabi ivmelenmeleri ne bir sözüm yokk

Şehir içi tükeminindede 600cc ile 1000cc arasında fark yok denilebilir. aynı hızlarda gidildiği düşünülürse 600cc lik motosikletin deviri daha çok olacağından yakıt tüketimi eşit diyebiliriz. 1000cc lik motorların tercih edilmesinin 2 ana sebebi vardı.
1- tork
2-ivmelenme
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Şehir içi tükeminindede 600cc ile 1000cc arasında fark yok denilebilir. aynı hızlarda gidildiği düşünülürse 600cc lik motosikletin deviri daha çok olacağından yakıt tüketimi eşit diyebiliriz. 1000cc lik motorların tercih edilmesinin 2 ana sebebi vardı.
1- tork
2-ivmelenme
:cat::cat:
Uzun yolda 1000'liklerin ardından koşmaya kalktımı daha fazla yakıyor 600cc ler.Denemiş tecrübe etmişliğimiz var:bounce:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
GSXR-PRO
Haklısınız:cat:
yüksek devirlerde giderseniz fazla yakabilir. ben denemedim ama sen denemişin. doğrudur inanırım.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
arkadaslar bişe sorcam Forumlarda falan sürekli duyuyorum 2007 600RR larda sorunlar var sorunlardan dolayı ucuza satılıyo bilmemne sorunları var falan diyolar ama ne olduklarınıda yazmamıs kimse. Ben hiç bir sorun yasamadım suana kadar ama bi bilgisi olan varmı ?? bide onlar bi yorum yaparsa sevinirim
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
tavsiye ederim çok sağlam makina ama suzuki gsx 600 es geçme ;)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
arkadasım bende var zaten 07 600rr. sorun var diyolar ben suana kadar hiçbir sorunla karsılasmadım acaba karsılasanlar ne gibi sorunlar yasadı onu soruyom :D
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
6
Benim sag aynanın kafa grenajına bağlanan civatalarından biri gevşemiş düştü.Sorun da değil aslında ama aklınızda bulunsun diye yazdım.Ondan başka bir derdim olmadı şimdilik.Mekanik sorunla karşılaşan arkadaşlar yazsın bilmekte fayda var.
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
600rr Kullandım we ağlamak istiyorum...

Biraz önce arkadaşımla birlikte 600rr'ın keyfine doyasıya wardım... Çok harika bi makina ama gel gelelim ölüm makinası... 1-2 ay içinde almak üzere olduğum gt250r dan eğer ki bi kere daa o 600rr a binersem soğurum :) fakat öle bişey de yapamam çünkü yeteri kadar iyi deilim motor üstünde... Ybr kazam çok kötü geçmişti allah kimsenin başına wermesin inş. Neyse içim içime sığmadığı için açtım bu başlığı kusura bakmayın...
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
ağlıorum sanırım :p Fakat çok komik bi sahne oluştu ya :) mazhar alansonun herşey çok güzel olacak filmindeki porsche kullanma sahnesinin aynısı oldu puhaha gezelim falan dedi işte ben de geliom bekle dedim giydim bütün korumaları ceketi kaskı eldiwen ws. tmm işte hazırım wınnnnnnnnnn :D
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
seni tebrik etmem gereken bi nokta var . Sen tecrübenin 600 cc bir SS için yetmediğinin farkındasın ve zorlamıyosun . Eğer öğrenirim deyip devam edersen durumun ciddi olcağının farkındasın .
Her zaman böyle bilinçli ol dostum :cat::cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
o keyfe bende vardım ama 200 ün üstüne çıkınca len nerden bindim bu makineye diyosun nefes zor alıyosun yaff :mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende bi defasında rocket III kullanmıştım, keşke bir daha kullanabilsem. resmi aşağıda. bu yaratık 2500 devirde 200nm tork üretiyor.


rocket_III_touring.jpg



keşke o üyayı bir kez daha görebilsem...
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
seni tebrik etmem gereken bi nokta var . Sen tecrübenin 600 cc bir SS için yetmediğinin farkındasın ve zorlamıyosun . Eğer öğrenirim deyip devam edersen durumun ciddi olcağının farkındasın .
Her zaman böyle bilinçli ol dostum :cat::cat:

Eyw. herkesin bu bilinçte olması dileğiyle (umutsuz smile)


by moto ben henüz 200 üstüne çıkamadım maalesef... SS tutkunuyum ama hız yapamam taş çatlasın 150 faln o yüzden de gt250r tam benlik ;)

solmyr umarım bi o motor senin olur dostum üzerinden hiç inmezsin :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Eyw. herkesin bu bilinçte olması dileğiyle (umutsuz smile)


by moto ben henüz 200 üstüne çıkamadım maalesef... SS tutkunuyum ama hız yapamam taş çatlasın 150 faln o yüzden de gt250r tam benlik ;)

solmyr umarım bi o motor senin olur dostum üzerinden hiç inmezsin :)

hep gt250r la mı gidiceksin hiç büyütmeyecek misin ? :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst