Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Merhaba arkadaşlar 2.el motor satan arkadaşlar sağolsun beni CBR250R ve R25'den soğuttular.
Bende yeni arayış olarak az yaktığı için CBR500R arayışına geçtim.
Ama gel gelelim şöyle bir soru işaretim var.

Benim bütçeme uyan 1 motor var 2015 model 11 bin full servis bakımlı Fiyatı:23 lira ama gel gelelim 2015 model . Bunu 1 sene sonra satarken sorun yaşar mıyız ve Fiyatı nasıl ? Kendimden örnek veriyorum ben motor alacağım zaman yeni model ve az km arıyorum
Satamazsın, motosiklet yatırım aracı değildir. Döviz,altın gibi...
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Satamazsın, motosiklet yatırım aracı değildir. Döviz,altın gibi...

Boşuna heyecan aramayalım diyorsun hocam.
Açıkçası yaz dönemi geldi araç bulamıyorum ( Temiz yok ve isteden fiyatlar çok abartı.)
Hadi yazı evde kös kös geçirmeyelim diye böyle birşey düşündüm ama maalesef olmayacak.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Başkan Cbr500r öyle acayip piyasası olan bir motor değil. Aldığım motor 2 sene ilanda kalmıştı. Satan da tanıdık bir galericiydi. Bende 250'lik motor fiyatına aldım. En az 2 sene kullanırım diye düşünüyorum. Motoru geçen ay aldım şimdiden 5000 km yapmışım. Satacağım zaman nasıl satarım hiç bir fikrim yok. Bence sen motosikletten çok seni mutlu edecek bi araç istiyorsun o yüzden araba almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Başkan Cbr500r öyle acayip piyasası olan bir motor değil. Aldığım motor 2 sene ilanda kalmıştı. Satan da tanıdık bir galericiydi. Bende 250'lik motor fiyatına aldım. En az 2 sene kullanırım diye düşünüyorum. Motoru geçen ay aldım şimdiden 5000 km yapmışım. Satacağım zaman nasıl satarım hiç bir fikrim yok. Bence sen motosikletten çok seni mutlu edecek bi araç istiyorsun o yüzden araba almanı tavsiye ederim.

Kesinlikle dediğiniz gibi hocam bencede uzat durmayım daha iyi.
Bu arada hocam sizde maşallah motordan inmiyorsunuz anlaşılan :)
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Kesinlikle dediğiniz gibi hocam bencede uzat durmayım daha iyi.
Bu arada hocam sizde maşallah motordan inmiyorsunuz anlaşılan :)

Sorma baba binmeye korkuyorum artık. Ev iş arası 120 km olunca git gel neredeyse İstanbul'da ki bi adamın aylık kilometresini yapıyorsun.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Boşuna heyecan aramayalım diyorsun hocam.
Açıkçası yaz dönemi geldi araç bulamıyorum ( Temiz yok ve isteden fiyatlar çok abartı.)
Hadi yazı evde kös kös geçirmeyelim diye böyle birşey düşündüm ama maalesef olmayacak.

17-18'e alacağın 500r trameri bol olan motosiklet tir, temizleri 24-25 civarı. 0km.olan 35.500 olan motosiklet yarı fiyatına kesin kazalıdır.
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Erzurum merkezden ilçeye gidiyorum hacı. 1 buçuk saat sürüyor açıkçası trafik filan da olmuyor zaten şehirlerarası yol.

Hocam nasıl bir iş merkezden ilçeye götürtüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

17-18'e alacağın 500r trameri bol olan motosiklet tir, temizleri 24-25 civarı. 0km.olan 35.500 olan motosiklet yarı fiyatına kesin kazalıdır.

Zaten 17 18 e yok ki hocam.
2015 Modelleri 23 lira.
2016 modelleri 29 lira.
 
Katılım
27 May 2018
Mesajlar
11
merhabalar 2014 16binde 3 bin tl hasar kaydı var üzerinde tiger egzoz var orjinal yok.2016 model msx 13bin+10.5k para konuştuk ilan fiyatı da 20 bin tl sizce nasıl bir alışveriş olur.orjinal egzoz olmaması vize de sıkıntı yaratır mı motoru alsam satarken kaybım cok olur mu? Amacım alıp en azından 3 4 sene kullanmak ama tecrübeli arkadaşların fikirlerini bilmek isterim teşekkürler şimdiden
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
merhabalar 2014 16binde 3 bin tl hasar kaydı var üzerinde tiger egzoz var orjinal yok.2016 model msx 13bin+10.5k para konuştuk ilan fiyatı da 20 bin tl sizce nasıl bir alışveriş olur.orjinal egzoz olmaması vize de sıkıntı yaratır mı motoru alsam satarken kaybım cok olur mu? Amacım alıp en azından 3 4 sene kullanmak ama tecrübeli arkadaşların fikirlerini bilmek isterim teşekkürler şimdiden

Benim şahsi fikrim pahalı hocam
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
merhabalar 2014 16binde 3 bin tl hasar kaydı var üzerinde tiger egzoz var orjinal yok.2016 model msx 13bin+10.5k para konuştuk ilan fiyatı da 20 bin tl sizce nasıl bir alışveriş olur.orjinal egzoz olmaması vize de sıkıntı yaratır mı motoru alsam satarken kaybım cok olur mu? Amacım alıp en azından 3 4 sene kullanmak ama tecrübeli arkadaşların fikirlerini bilmek isterim teşekkürler şimdiden

sesi çok varsa problem olur hocam...
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Arkadaşlar 2015 Model 12 bin km de 20,5 Bin TL ye Kırmızı hatasız çiziksiz bir motor buldum ve aldım.
Ekstraları.
Mivv Performance egzoz
K&N hava filtresi
elcik ısıtmalı
ön puig siyah cam
spor manetler 2 takım
disk kilidi
branda
artçı için olan koltuğu iptal edip motoru tek kişiliğe çeviren bir kapak var ismi ne bilmiyorum.
üzerinde Heidenau K80 lastik takımı var 2k km yapmış.
Muayne 2020 4. aya kadar var.
servis bakımlı.
Orjinal parçalarınıda aldım.
2-3 gündür tıngır mıngır takılıyorum çoh mutluyum yav :queen:

33990073_10216770385356719_8017827489130741760_o.jpg
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Arkadaşlar 2015 Model 12 bin km de 20,5 Bin TL ye Kırmızı hatasız çiziksiz bir motor buldum ve aldım.
Ekstraları.
Mivv Performance egzoz
K&N hava filtresi
elcik ısıtmalı
ön puig siyah cam
spor manetler 2 takım
disk kilidi
branda
artçı için olan koltuğu iptal edip motoru tek kişiliğe çeviren bir kapak var ismi ne bilmiyorum.
üzerinde Heidenau K80 lastik takımı var 2k km yapmış.
Muayne 2020 4. aya kadar var.
servis bakımlı.
Orjinal parçalarınıda aldım.
2-3 gündür tıngır mıngır takılıyorum çoh mutluyum yav :queen:

https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.ne...=02e92c85d1160bd18c85eeb46920ff32&oe=5B84C7C0

Çok makul bir fiyata çok çok çok motosiklet almışsınız :) Hayırlı olsun :) Diz, dirsek değdirmek nasip olsun :D
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar,uzun araştırmalarımdan sonra bana uygun ve mantık motoru olduğu için CBR 500R truecolor 2018 model alarak aranıza katıldım.Resimleri yakın zamanda atarım.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Arkadaşlar stomp grip denilen padlerden almak istiyorum kullanıdığınız tavsiye edeceğiniz marka model var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst