Honda Cbr 500R arka frene basınca çıkan ses

Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Evet usta geri dönüş sağladı bu konuda motoruma cbr 250 balatası takmışlar uyar diye düşünmüşler ama benim motorum icin olan balata milimetrik olarak daha farklıymış ondan böyle oluyormuş pazartesi balata değişimini sağlayacaklar.

Cbr 250 balatası da gayet iyi uyar, zaten ön taraf için de Nissin kaliper kullanmıyorsan, tam gerekli boyutta bir balatan ön taraf için de yok demektir .. bunlar sorunun sebebi değil yani, zaten herkes balata işinde "muadil" ürün kullanır, ustan değişik biri belli ki çözemedim

https://www.motostok.com/honda-cbr-250-r-11--galfer-fd103g1371-arka-fren-balatasi-14733 / https://www.motostok.com/honda-cbr-500-r-13--galfer-fd266g1370-on-fren-balatasi-11795

Yukarıdaki ürünün boyutu " 86 x 40,2 x 10,6 " mesela .. gerçi bu kadar yazdım da bunların zaten kitapçığı var "şu şu şu modeller ile uyumludur " diye, benim merdiven altı ustamda bile vardı ..

Ek ; Ön taraf için orijinal balata ölçün " 102 * 40,0 * 11,5 " .. ama taktığına bak bakalım aynı mı ? .. tabii ki değil ama sorun olmuyor değil mi ? .. yani sorun başka, EN İYİ İHTİMAL ustanız şizofren .. kim bilir ne taktı, nasıl montaj yaptı, sana nasıl açıklamayı planladı da açıkladı .. yok yani, takarken anlar zaten adam USTA olsa " ulan burada bir tuhaflık var " der ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------

Cbr 250 balatası da gayet iyi uyar, zaten ön taraf için de Nissin kaliper kullanmıyorsan, tam gerekli boyutta bir balatan ön taraf için de yok demektir .. bunlar sorunun sebebi değil yani, zaten herkes balata işinde "muadil" ürün kullanır, ustan değişik biri belli ki çözemedim

https://www.motostok.com/honda-cbr-250-r-11--galfer-fd103g1371-arka-fren-balatasi-14733 / https://www.motostok.com/honda-cbr-500-r-13--galfer-fd266g1370-on-fren-balatasi-11795

Yukarıdaki ürünün boyutu " 86 x 40,2 x 10,6 " mesela .. gerçi bu kadar yazdım da bunların zaten kitapçığı var "şu şu şu modeller ile uyumludur " diye, benim merdiven altı ustamda bile vardı ..

Ek ; Ön taraf için orijinal balata ölçün " 102 * 40,0 * 11,5 " .. ama taktığına bak bakalım aynı mı ? .. tabii ki değil ama sorun olmuyor değil mi ? .. yani sorun başka, EN İYİ İHTİMAL ustanız şizofren .. kim bilir ne taktı, nasıl montaj yaptı, sana nasıl açıklamayı planladı da açıkladı .. yok yani, takarken anlar zaten adam USTA olsa " ulan burada bir tuhaflık var " der ..

Bunlara ek olarak "uyumlu/muadil" balata konusunda bir link daha vereyim ; https://www.hepsiburada.com/ebc-ebc...-arka-kawasaki-z-800-arka-306-p-HBV00000SZ21J

Mesela bu balata Cbr250 için de uygundur, Nc 750 için de hatta Cbr 650F için de ... zaten dediğim gibi kitapçıklarında bu bilgiler yazar ..

Ama merak ettim ve yüzlerce ürüne baktım; sonra da bir şeyi fark ettim. Muhtemelen ustan "Gold" diye bir marka kullanmış (86 x 40 x 6,4) onun da ölçüsü biraz değişik .. adamın yüzlerce alternatif ve muadil ürün arasından sana o ürünü bulması da ayrı bir mucize ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

Cbr 250 balatası da gayet iyi uyar, zaten ön taraf için de Nissin kaliper kullanmıyorsan, tam gerekli boyutta bir balatan ön taraf için de yok demektir .. bunlar sorunun sebebi değil yani, zaten herkes balata işinde "muadil" ürün kullanır, ustan değişik biri belli ki çözemedim

https://www.motostok.com/honda-cbr-250-r-11--galfer-fd103g1371-arka-fren-balatasi-14733 / https://www.motostok.com/honda-cbr-500-r-13--galfer-fd266g1370-on-fren-balatasi-11795

Yukarıdaki ürünün boyutu " 86 x 40,2 x 10,6 " mesela .. gerçi bu kadar yazdım da bunların zaten kitapçığı var "şu şu şu modeller ile uyumludur " diye, benim merdiven altı ustamda bile vardı ..

Ek ; Ön taraf için orijinal balata ölçün " 102 * 40,0 * 11,5 " .. ama taktığına bak bakalım aynı mı ? .. tabii ki değil ama sorun olmuyor değil mi ? .. yani sorun başka, EN İYİ İHTİMAL ustanız şizofren .. kim bilir ne taktı, nasıl montaj yaptı, sana nasıl açıklamayı planladı da açıkladı .. yok yani, takarken anlar zaten adam USTA olsa " ulan burada bir tuhaflık var " der ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------



Bunlara ek olarak "uyumlu/muadil" balata konusunda bir link daha vereyim ; https://www.hepsiburada.com/ebc-ebc...-arka-kawasaki-z-800-arka-306-p-HBV00000SZ21J

Mesela bu balata Cbr250 için de uygundur, Nc 750 için de hatta Cbr 650F için de ... zaten dediğim gibi kitapçıklarında bu bilgiler yazar ..

Ama merak ettim ve yüzlerce ürüne baktım; sonra da bir şeyi fark ettim. Muhtemelen ustan "Gold" diye bir marka kullanmış (86 x 40 x 6,4) onun da ölçüsü biraz değişik .. adamın yüzlerce alternatif ve muadil ürün arasından sana o ürünü bulması da ayrı bir mucize ..

https://www.brnmotor.com.tr/urun/honda-cbr-250r-2011-model-arka-fren-balatasi-306-ad-serisi

FINAL; Gold'un da günahını almayayım, bunun da ölçüsü (86 x 40 x 9,4) imiş .. bariz ustan uyumsuz bir balata takmış, ya da başka bir motosiklete ait balata takmış, Cbr 250'nin internette Cbr500'e uymayacak tek bir balatası bile yok ...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ya @Gökhan_Aygün boş ver; arkadaş arkada 160 boyu olmayan Pilot Street bile takmış CBR500R motoruna zaten. Balatasını da CG balatası takmışlardır ne olacak? :p
 
Katılım
26 Eki 2020
Mesajlar
31
Ya @Gökhan_Aygün boş ver; arkadaş arkada 160 boyu olmayan Pilot Street bile takmış CBR500R motoruna zaten. Balatasını da CG balatası takmışlardır ne olacak? :p

pilot power olacaktı dalga geçmenizin lüzmu yok teknik konuda bilgisizim yanlış yazmış bulundum o kadar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

Cbr 250 balatası da gayet iyi uyar, zaten ön taraf için de Nissin kaliper kullanmıyorsan, tam gerekli boyutta bir balatan ön taraf için de yok demektir .. bunlar sorunun sebebi değil yani, zaten herkes balata işinde "muadil" ürün kullanır, ustan değişik biri belli ki çözemedim

https://www.motostok.com/honda-cbr-250-r-11--galfer-fd103g1371-arka-fren-balatasi-14733 / https://www.motostok.com/honda-cbr-500-r-13--galfer-fd266g1370-on-fren-balatasi-11795

Yukarıdaki ürünün boyutu " 86 x 40,2 x 10,6 " mesela .. gerçi bu kadar yazdım da bunların zaten kitapçığı var "şu şu şu modeller ile uyumludur " diye, benim merdiven altı ustamda bile vardı ..

Ek ; Ön taraf için orijinal balata ölçün " 102 * 40,0 * 11,5 " .. ama taktığına bak bakalım aynı mı ? .. tabii ki değil ama sorun olmuyor değil mi ? .. yani sorun başka, EN İYİ İHTİMAL ustanız şizofren .. kim bilir ne taktı, nasıl montaj yaptı, sana nasıl açıklamayı planladı da açıkladı .. yok yani, takarken anlar zaten adam USTA olsa " ulan burada bir tuhaflık var " der ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------



Bunlara ek olarak "uyumlu/muadil" balata konusunda bir link daha vereyim ; https://www.hepsiburada.com/ebc-ebc...-arka-kawasaki-z-800-arka-306-p-HBV00000SZ21J

Mesela bu balata Cbr250 için de uygundur, Nc 750 için de hatta Cbr 650F için de ... zaten dediğim gibi kitapçıklarında bu bilgiler yazar ..

Ama merak ettim ve yüzlerce ürüne baktım; sonra da bir şeyi fark ettim. Muhtemelen ustan "Gold" diye bir marka kullanmış (86 x 40 x 6,4) onun da ölçüsü biraz değişik .. adamın yüzlerce alternatif ve muadil ürün arasından sana o ürünü bulması da ayrı bir mucize ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------



https://www.brnmotor.com.tr/urun/honda-cbr-250r-2011-model-arka-fren-balatasi-306-ad-serisi

FINAL; Gold'un da günahını almayayım, bunun da ölçüsü (86 x 40 x 9,4) imiş .. bariz ustan uyumsuz bir balata takmış, ya da başka bir motosiklete ait balata takmış, Cbr 250'nin internette Cbr500'e uymayacak tek bir balatası bile yok ...

hocam bilgilendirme için çok sağol brenta'nın bi balatasını kullandı ama kutu elimde değil modelini yazamayacağım ama kutunun arkasına 250r diye etiket yapıştırmışlardı. https://www.hepsiburada.com/brenta-arka-fren-balatasi-honda-cbr-250-pm-HB00000POIMZ sanırım bu balata
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
pilot power olacaktı dalga geçmenizin lüzmu yok teknik konuda bilgisizim yanlış yazmış bulundum o kadar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------



hocam bilgilendirme için çok sağol brenta'nın bi balatasını kullandı ama kutu elimde değil modelini yazamayacağım ama kutunun arkasına 250r diye etiket yapıştırmışlardı. https://www.hepsiburada.com/brenta-arka-fren-balatasi-honda-cbr-250-pm-HB00000POIMZ sanırım bu balata

Kardeşim, bunun da ölçüsü 86,1 x 39,9 x 9,0 olarak gösteriyor, yani; yine hayati bir sorun gözükmüyor. Ben sert bastığın için ABSyi devreye soktuğunu düşünüyorum, bahsettiğin ses ABS ise, balata ile alakalı olduğunu sanmıyorum ama gösterdiğin ürün de global piyasada 7$ - 8$'lık ürün.

İnternette'de (aynı kodu taşıyan ürün) farklı farklı ölçü bilgileri ile satışa girmiş, hatta bir parçasının farklı diğer parçasının ise çok çok farklı ölçü bilgileri falan mevcut? Bana güven vermedi.

Sen iyisi mi Ebc, Galfer ya da Gold falan kullan, zaten bahsettiğin Ebc balatanın global kullanıcıları 3000 km sonra 6000 km sonra bittiğinden bahsetmiş.
 
Katılım
26 Eki 2020
Mesajlar
31
Kardeşim, bunun da ölçüsü 86,1 x 39,9 x 9,0 olarak gösteriyor, yani; yine hayati bir sorun gözükmüyor. Ben sert bastığın için ABSyi devreye soktuğunu düşünüyorum, bahsettiğin ses ABS ise, balata ile alakalı olduğunu sanmıyorum ama gösterdiğin ürün de global piyasada 7$ - 8$'lık ürün.

İnternette'de (aynı kodu taşıyan ürün) farklı farklı ölçü bilgileri ile satışa girmiş, hatta bir parçasının farklı diğer parçasının ise çok çok farklı ölçü bilgileri falan mevcut? Bana güven vermedi.

Sen iyisi mi Ebc, Galfer ya da Gold falan kullan, zaten bahsettiğin Ebc balatanın global kullanıcıları 3000 km sonra 6000 km sonra bittiğinden bahsetmiş.

dediğiniz markalardan alıcam yüksek ihtimal. ucuza kaçtığıma bin pişmanım. usta sıkıntı olmaz diyince tak geç dedim direk bu taktığımız abs uyumlu değilmiş diyip aynı markanın senin motor için uyumlu olanını sipariş verdim dedi ama taktırsam mı bilemedim. yeni balata alacağız mecbur gibi duruyor. yine aynı sorun olursa da bi dahada uğramam zaten aynı yere
 
Katılım
26 Eki 2020
Mesajlar
31
https://www.hepsiburada.com/honda-cbr-500-r-disk-brenta-fren-arka-balata-2013-2017-pm-HB00000IAPMS
evet bu balatayla değiştirdiler ve aynı problem devam ediyor sıkıntı yok diyor usta bana biraz kullanman gerek kullandıkça düzelir dedi umarım dediği gibi olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst