Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
kaan kardeşim bir gezi programı yapmıyorsunuz hani istanbuldaki cbrciler olarak çok pasifsiniz bence tekirdağa köfteye gidin mesela :p
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
bir video daha var 2.05 dakikalık onuda izlemek gerek leo vince gp corsa harbiden susturucusuz sesi güzel yakalamış bence ebaydan 233 dolara var türkiyede satan yok sanırım :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
akrapovicte fena değil sanki ama leo vince daha güzel bence.sound kısmındanda dinledim harbiden iyi leo vince.ebayda var ordan nasıl alabiliriz nasıl ederiz bir akıl verin yurtdışından alışveriş yapanlar :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
işte sesler hemen hemen yakın ama leo vince daha tok ses veriyor çok az bir farkla beğendim harbi ebaydan alışveriş nasıl yapabiliriz ya 233 dolar diyor gümrük vergisi felan filan olayları varmış
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
işte sesler hemen hemen yakın ama leo vince daha tok ses veriyor çok az bir farkla beğendim harbi ebaydan alışveriş nasıl yapabiliriz ya 233 dolar diyor gümrük vergisi felan filan olayları varmış

Ebay diilde, şu Çağdaş' ın falan alışveriş yaptığı Alman sitelerinde varsa, onlar vergiyi fiyattan düşüyor, TR' ye gelince gümrükte ödüyorsun. Yani totalde aynı paraya hiçbir vergi binmiyor gibi bişeye geliyor (muş :) )
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Tek silindir motorada performans eksozu akıl işi değil. PATAPATAPATAPATA... Bu nedir yaa? Rezillikten başka bir şey değil. Su motoru gibi. Orjinalini bozmayın bari sayın arkadaşlarım. Arkadaşımın biri taktırmış CBR 125 e. Yolda gittiğimiz yerde kafadan beyinden ediyor. Öteden git dedim bir gün rahatsız ediyorsun yolda dedim....

Hadi 4 silindirlik bir makinada taksan tatlı bir ses alırsında 250 lik bir motor içinde verilen paralara yazık. Bi defa hepsinde ses aşağı yukarı aynı... Ben hiç fark göremedim... :silent:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Tek silindir motorada performans eksozu akıl işi değil. PATAPATAPATAPATA... Bu nedir yaa? Rezillikten başka bir şey değil. Su motoru gibi

O PATAPATA' nın ben kedi canını yirim de işte :mrgreen: CBR da o olmuyor abi o PATAlar, alet devirli çalışıyor malesef :/ Yoksa O PATAPATA lar sayılabilir olsa CBR' da, her gece yanında yatarım :mrgreen:

Bazıları PATA sever abi anlayış lütfen :cherry:

 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek silindir motorada performans eksozu akıl işi değil. PATAPATAPATAPATA... Bu nedir yaa? Rezillikten başka bir şey değil. Su motoru gibi. Orjinalini bozmayın bari sayın arkadaşlarım. Arkadaşımın biri taktırmış CBR 125 e. Yolda gittiğimiz yerde kafadan beyinden ediyor. Öteden git dedim bir gün rahatsız ediyorsun yolda dedim....

Hadi 4 silindirlik bir makinada taksan tatlı bir ses alırsında 250 lik bir motor içinde verilen paralara yazık. Bi defa hepsinde ses aşağı yukarı aynı... Ben hiç fark göremedim... :silent:

bende helikopterin yerden kalkarkenki çıkardığı sese benzettim.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
akıl işi değil ne birader herkesin zevki zevk tek akıllı adam sen misin kimse zevkinin hesabını vermek zorunda değil ne dediğinin farkında ol.bizde biliyoruz 4 silindirden sesin iyi çıktığını en azından bundada biraz güzel ses yakalamaya çalışıyoruz orjinali çok mu iyi sanki.ben leo vincenin egzozu beğendim kimseyede bundan dolayı hesap vermem kimseye aklımı sorgulatmam
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
akıl işi değil ne birader herkesin zevki zevk tek akıllı adam sen misin kimse zevkinin hesabını vermek zorunda değil ne dediğinin farkında ol.bizde biliyoruz 4 silindirden sesin iyi çıktığını en azından bundada biraz güzel ses yakalamaya çalışıyoruz orjinali çok mu iyi sanki.ben leo vincenin egzozu beğendim kimseyede bundan dolayı hesap vermem kimseye aklımı sorgulatmam

sakin ol şampiyon :santa: ::unsure::

ramazan kendi fikrini söyledi hemen atar yapmayın :bounce:
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet çağdaş abi söz sende :) :)

Ben sadece ekipmanı Alman sitelerden alıyorum. Two bros egzozu ebayden almıştım, satıcıya "commercial sample" yaz, 75 usd civarı yaz demiştim. O da yazmıştı, gümrük ödemeden geçti.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
gardaş insan kendi fikrini ben egzozu beğenmiyorum orjinali daha hoş rahatsız edici sonradan takılan egzoz diyerek belirtebilir.akıl işi değil ne demek yani
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Kimse kızmasın :mrgreen: bizim Cbr egzoz gitmiyor. Çağdaş da Two bros egzoz vardı birlikte yol yaparken kafa şişiriyordu bi kerede motor değiştik hepten kafamı ütülemişti.:queen: Ama hafta sonu 2006 model bi Fazer baktık arkadaşa ben sürdüm test için bi 15 km kadar Two bros egzoz vardı üzerinde böyle bi keyif yok usta gerçekten ben bu tür aksesuarlara para vermem onunla gezerim derim ama Fazer gitmişti sesi harikaydı kafa ütülemiyor rahatsızlık yok on numara yani :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

kaan kardeşim bir gezi programı yapmıyorsunuz hani istanbuldaki cbrciler olarak çok pasifsiniz bence tekirdağa köfteye gidin mesela :p

hahaha sen hala unutmadın mı Kaan zaten gelmiyeni kalaylıyor :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Kimse kızmasın :mrgreen: bizim Cbr egzoz gitmiyor. Çağdaş da Two bros egzoz vardı birlikte yol yaparken kafa şişiriyordu bi kerede motor değiştik hepten kafamı ütülemişti.:queen: Ama hafta sonu 2006 model bi Fazer baktık arkadaşa ben sürdüm test için bi 15 km kadar Two bros egzoz vardı üzerinde böyle bi keyif yok usta gerçekten ben bu tür aksesuarlara para vermem onunla gezerim derim ama Fazer gitmişti sesi harikaydı kafa ütülemiyor rahatsızlık yok on numara yani :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------



hahaha sen hala unutmadın mı Kaan zaten gelmiyeni kalaylıyor :mrgreen:

hayır ne güzel konuya yorum yapmadım arada kaynar gider dedim de olmadı gene :) geçen ayarladım ama pek katılım olmadı küçük bi grup olduk bakalım gene olur inşallah buluşma :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
bu arada ramazan arkadaşa biraz sinirlendim işte çok yorulunca biraz atar yaptım ama akıl işi değil lafı hoş değildi.atar yaptığım için kusura bakma arkadaşım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst