bir video daha var 2.05 dakikalık onuda izlemek gerek leo vince gp corsa harbiden susturucusuz sesi güzel yakalamış bence ebaydan 233 dolara var türkiyede satan yok sanırım![]()
akrapovicte fena değil sanki ama...
işte sesler hemen hemen yakın ama leo vince daha tok ses veriyor çok az bir farkla beğendim harbi ebaydan alışveriş nasıl yapabiliriz ya 233 dolar diyor gümrük vergisi felan filan olayları varmış
Tek silindir motorada performans eksozu akıl işi değil. PATAPATAPATAPATA... Bu nedir yaa? Rezillikten başka bir şey değil. Su motoru gibi
Tek silindir motorada performans eksozu akıl işi değil. PATAPATAPATAPATA... Bu nedir yaa? Rezillikten başka bir şey değil. Su motoru gibi. Orjinalini bozmayın bari sayın arkadaşlarım. Arkadaşımın biri taktırmış CBR 125 e. Yolda gittiğimiz yerde kafadan beyinden ediyor. Öteden git dedim bir gün rahatsız ediyorsun yolda dedim....
Hadi 4 silindirlik bir makinada taksan tatlı bir ses alırsında 250 lik bir motor içinde verilen paralara yazık. Bi defa hepsinde ses aşağı yukarı aynı... Ben hiç fark göremedim... :silent:
akıl işi değil ne birader herkesin zevki zevk tek akıllı adam sen misin kimse zevkinin hesabını vermek zorunda değil ne dediğinin farkında ol.bizde biliyoruz 4 silindirden sesin iyi çıktığını en azından bundada biraz güzel ses yakalamaya çalışıyoruz orjinali çok mu iyi sanki.ben leo vincenin egzozu beğendim kimseyede bundan dolayı hesap vermem kimseye aklımı sorgulatmam
evet çağdaş abi söz sende![]()
![]()
kaan kardeşim bir gezi programı yapmıyorsunuz hani istanbuldaki cbrciler olarak çok pasifsiniz bence tekirdağa köfteye gidin mesela![]()
Kimse kızmasın :mrgreen: bizim Cbr egzoz gitmiyor. Çağdaş da Two bros egzoz vardı birlikte yol yaparken kafa şişiriyordu bi kerede motor değiştik hepten kafamı ütülemişti.:queen: Ama hafta sonu 2006 model bi Fazer baktık arkadaşa ben sürdüm test için bi 15 km kadar Two bros egzoz vardı üzerinde böyle bi keyif yok usta gerçekten ben bu tür aksesuarlara para vermem onunla gezerim derim ama Fazer gitmişti sesi harikaydı kafa ütülemiyor rahatsızlık yok on numara yani :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
hahaha sen hala unutmadın mı Kaan zaten gelmiyeni kalaylıyor :mrgreen:
benim vardiyam uymadı o yüzden hiç ses etmedim yoksa takipteyimhayır ne güzel konuya yorum yapmadım arada kaynar gider dedim de olmadı genegeçen ayarladım ama pek katılım olmadı küçük bi grup olduk bakalım gene olur inşallah buluşma
![]()