- Katılım
- 8 Haz 2013
- Mesajlar
- 100
Arkadaşlar herkese merhaba 2 ay önce almış olduğum motosikletim 3500 km yi geçti ve bu süre zarfında beni en çok rahatsız eden lastikler oldu ve değiştirmeye karar verdim prelli diablo rosso 2 modelini almayı düşünüyorum aranızda kullanan ve lastik hakkında bilgisi olan var mı? Teşekkürler.