Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
Arkadaşlar herkese merhaba 2 ay önce almış olduğum motosikletim 3500 km yi geçti ve bu süre zarfında beni en çok rahatsız eden lastikler oldu ve değiştirmeye karar verdim prelli diablo rosso 2 modelini almayı düşünüyorum aranızda kullanan ve lastik hakkında bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaslar,

Bayiden beyaz renk bir turlu alamadım, konsuk' da var diye gittim o da ben gidene kadar 1 saatde satılmıs, nasıl ıs anlamıyorum ? Artık 2. ellere bakıyorum, az km ve temiz 2013 beyaz renk istanbul' da satan ya da satılık bilen birisi varsa yardımcı olabılırse cok sevınırım.

Tesekkurler
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaşlar herkese merhaba 2 ay önce almış olduğum motosikletim 3500 km yi geçti ve bu süre zarfında beni en çok rahatsız eden lastikler oldu ve değiştirmeye karar verdim prelli diablo rosso 2 modelini almayı düşünüyorum aranızda kullanan ve lastik hakkında bilgisi olan var mı? Teşekkürler.

Ben kullanmadım ama tavsiye ederim.

Ben de o lastikten alacaktım ama Kocaeli'deki bayilerini beğenmediğim için Michelin Pilot Activ aldım. Bu akşam takacağız.

Pirelli Diablo Rosso 2 biraz daha uzun Km yapıyormuş diye duydum. Kalite olarak şüphen olmasın zaten.

Michelin ve Pirelli motosiklet lastiklerinde çok iyi ;)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaslar, bayiden beyaz renk bir turlu alamadım, konsuk' da var diye gittim, gidene kadar 1 saatde satılmıs, nasıl ıs anlamıyorum ?
Artık 2. ellere bakıyorum, az km ve temiz 2013 beyaz renk Istanbul' da satan ya da bilen birisi varsa yardımcı olabılırse sevınırım.

Genelde tutarsız olmayan, eli yüzü düzgün ilanlar "1" gecede satılıyor. Ne hikmetse millette gece koyuyor ilanları, bunu henüz anlayabilmiş değilim :)

__ Zamanın varsa eğer şu ilan gidip görülmeye değer bence, fiyatıda hiç fena sayılmaz.

Çantaları demirleri memirleri falan düşersen 8700 TL civarına gelir ki 2013 çıkışlı beyaz için daha iyi fırsat 1-2 kez görmüşümdür :cat:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-fiyat-indi-kemiksiz-pazarliksiz-cantali-beyaz-cbr250r-131933546/detay/

__ Istanbulda sadece su var ve bi haftadır duruyor, sebebi hakkında hiçbir fikrim yok :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-250-132296684/detay/
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Arkadaşlar herkese merhaba 2 ay önce almış olduğum motosikletim 3500 km yi geçti ve bu süre zarfında beni en çok rahatsız eden lastikler oldu ve değiştirmeye karar verdim prelli diablo rosso 2 modelini almayı düşünüyorum aranızda kullanan ve lastik hakkında bilgisi olan var mı? Teşekkürler.

Pirelli Diablo Rosso 2 kullanmadım ama ilgilenirsen Michelin Pilot Activ kullanıyorum, çok memnunum. Cumartesi günü Ağva'ya gittim dağ yolundan. Dönüşte kaybolup abidik gubidik dağ yollarına girdim, yollar müthiş bozuktu ve çok keskin virajlarla doluydu. Bazılarını kestiremeyip çok hızlı girdiğim oldu, ensemden soğuk terler aktı ama yol tutuşunu bir an bile kaybetmedim. Yağmurlu havadaki yol tutuşu da harika bence. Tek sıkıntısı çok çabuk yıpranıyor. Şimdiden bir sürü ufak yarıklar oldu lastikte, ufak tefek taşlara dikkat etmek lazım.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
49
Arkadaşlar herkese merhaba 2 ay önce almış olduğum motosikletim 3500 km yi geçti ve bu süre zarfında beni en çok rahatsız eden lastikler oldu ve değiştirmeye karar verdim prelli diablo rosso 2 modelini almayı düşünüyorum aranızda kullanan ve lastik hakkında bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
Ben kullanıyorum çabuk ısınan, iyi tutan, Hamuru oldukça yumuşak bi lastik.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
ani kalkış sırasında debriyajı hızlı bırakıyorsun dişliler birbirine aniden oturduğu için bi ses gelmiş olabilir.sorun olcağını zannetmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------


%90 şarj dinamosunda arıza var kardeşim.onun dışında motorda elektrik aksamını etkilcek xenon gibi şeyler varsa bi sorun yaratmş olablr götür baktır.yoksa eğer şarj dinamosundan.motor demekki sen hareket halindeyken yeterli şarjı etmiyor ve farlarda kapanmadığı için bitiriyor

Teşekkürler.

Birde koruma takozu nu nerden bulabiliriz uygun fiyat li ?
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Nerden yaziyorsun telden girdigim icin goremiyorum ama bazi honda bayileri satiyor onun disinda izmirdeysen kahramanlardaki motorcularda bulabilirsin. Ama en guzeli internetten siparis etmen kendin montajini yapabilirsin zor degil.yanlis hatirlamyrsam anes motorda mi ne olmasi lazim 150 tl fiyati vardi. Cbr 250 diye aldgnda kendnde kolayca takarsn
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
45
kim dedi burda 8000 devir üzeri çok güzel diye. 7 den aşşaya inemiyorum artık. çok eğlenceli.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Maximum itis saglamak istiyorsan 7000 devir(max tork) ve 8500 devir (max guc) arasinda tutmalisin motoru.9000 binden sonra guc anlaminda gucunu kaybediyor dyno test sonclrna gore.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
az önce anadolu sigortadan aradılar kaskonuzu yenileyek diye, geçen seneki fiyat 1200 tl %10 muafiyetti, kaskoyu hiç bozmamama rağmen bu seneki fiyat 1830 tl %25 muafiyet , e artık bi kaç sene sonra 5000 tl alıp %100 muafiyet derler :p
ne diyim, keriz bulun beraber öpelim diyim kendilerine...
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
bende şair sigortayla bi haftadır uğraşıyorum :mrgreen: bi fiyat verdiler 2.350 tl yok efendim gelin biz sizi görelim tanışalım bi kahvemizi için resminizi çekelim :queen: valla ben o paraya ne kahve içmeye tanışmaya gelirim nede resim çektiririm dedim :flower: bakalım ağzından bi %40 indirimi çıktı hgs gelince gideceğim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst