- Katılım
- 20 Şub 2013
- Mesajlar
- 390
bu sitede 7000 devirde 113.1 yaparsın diyor. ben 119 yapıyorum.
Gösterge biraz fazla gösteriyor ya ondandır belki...
bu sitede 7000 devirde 113.1 yaparsın diyor. ben 119 yapıyorum.
5. Vitestemi ?bu sitede 7000 devirde 113.1 yaparsın diyor. ben 119 yapıyorum.
Doğrudur , motoru alalı 5. Gün o yüzdenilk defa vitesli kullanıyorum
![]()
Cumartesi yer zaman farketmeden bana uyar...
Artık sadece kimlerin geliceğini kesinleştirelim ve yer belirlesek süper olur, ben çok mekan bilmem yer önerisi olan??
ormankebabi
Motosev2
cemerol88
Sayın ümit bey bence beş para etmez bu makina cbf ye devam et sen bak şimdi alacak sın bu motoru sonra cbf li arkadaşların var onlara ayıp olur
GAZA GETİRME LAN BENİ)))
çıkan paraya alayımda peki kazalı damgası yer motor.
bun durumdada fiyat düşmezmi.
selam ey cemaat-i honda
794 sayfanın 600ünü okumuşumdur heralde ama herkes izmir istanbul ankara antalya taraflarından galiba..
ben sivastayım ve bu motoru almayı çok istiyorum.
sivas gibi hava kosullarının sert oldugu yerlerde motor kullanmak ne kadar akıl karı sizce ?
biri beni aydınlatabilir mi acaba ?