Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Cumartesi yer zaman farketmeden bana uyar...
Artık sadece kimlerin geliceğini kesinleştirelim ve yer belirlesek süper olur, ben çok mekan bilmem yer önerisi olan??

ormankebabi
Motosev2
cemerol88
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Cumartesi yer zaman farketmeden bana uyar...
Artık sadece kimlerin geliceğini kesinleştirelim ve yer belirlesek süper olur, ben çok mekan bilmem yer önerisi olan??

ormankebabi
Motosev2
cemerol88

Ben Avrupa Yakası'nda oturuyorum, ne desem yalan olur o yüzden :mrgreen:, siz seçin mekanı ben bulmaya çalışırım. :) Bir de ben Kozyatağı'na gideceğim, ne zaman buluşacağımızı söylerseniz ona göre davranırım ben de...
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
herkese merhaba.
arkadaşım gecen cbr le kaza yapmıştı.kendisine çok geçmiş olsun diliyorum.çok şükür sadece diz kapagında ezilme var.ve artık motoru kullanmak istemiyor.
bende motoru almayı düşünüyorum.
motorun radyotor egelmiş su kaçırıyo fiyat:260 lira
sag grenajı komple kırık :120 lira
arka fren pedalı egık :20 lira
ön sinyaller kırık tanesi :100 lira(pahallı geldi bana)
egzoz koruma egik :90 lira

sizce nekadar fiyat verilir bu motora 2012 model 5 binde.
küçük extra masrafı çıkabilir.
pw5qs.jpg


pw5r2.jpg


pw5s2.jpg


pw5sk.jpg


pw5t3.jpg


nekadar eder bu hali ile motor?*
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
Bana Her 2 yakada uyar,yer içinde şuan aklıma bişey gelmiyor, tavsiyesi olan varsa değerlendirelim
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Bence depoyuda hesapla ve butun fiyatlari 8000 tl den dus cikan paraya al isciligi unutma yalniz
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Sayın ümit bey bence beş para etmez bu makina cbf ye devam et sen bak şimdi alacak sın bu motoru sonra cbf li arkadaşların var onlara ayıp olur

GAZA GETİRME LAN BENİ :))))
 
Katılım
4 Tem 2013
Mesajlar
2
selam ey cemaat-i honda
794 sayfanın 600ünü okumuşumdur heralde ama herkes izmir istanbul ankara antalya taraflarından galiba..
ben sivastayım ve bu motoru almayı çok istiyorum.
sivas gibi hava kosullarının sert oldugu yerlerde motor kullanmak ne kadar akıl karı sizce ?
biri beni aydınlatabilir mi acaba ?
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
çıkan paraya alayımda peki kazalı damgası yer motor.
bun durumdada fiyat düşmezmi.

2012 model 5000 kmde kazalı cbr 250 ne kadar eder ? aşağı yukarı 7,000-7500 tl. sen masrafları 7000 tlden düş kalanı arkadaşa ver. zaten yaptırıp satmak istese de en fazla 7,500 tlye verir
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
buluşma için fikri olan varsa söylesin ya da Bostancı sahil tarafında ''Çamlık'' kafe var denize bakıyor rahat bir yer tanışıp sohbet edebiliriz orda buluşunca başka yerlere sürmek istersekte güzel geçebilir... Saat konusu gerçekten bnm için çok rahat öğrenciyim ve boş adamım cumartesi :)
Aramızda çalışan falan varsa diye kesin saati ben söylemek istemem öğlen 2 gibi olabilir???


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

selam ey cemaat-i honda
794 sayfanın 600ünü okumuşumdur heralde ama herkes izmir istanbul ankara antalya taraflarından galiba..
ben sivastayım ve bu motoru almayı çok istiyorum.
sivas gibi hava kosullarının sert oldugu yerlerde motor kullanmak ne kadar akıl karı sizce ?
biri beni aydınlatabilir mi acaba ?

sürersin esasında ama gerçekten kaliteli ve sağlam kıyafet ve takımların olması lazım, ben İstanbul'da bile kışın sürerken donuyordum. onun dışında sürüş açısından hava koşulları tabi ki etkiler :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
sayfayı takip edemez oldum yahu çok hızlı yazılıyor.bir manavgat motosiklet festivaline gittik bütün herşeyi kaçırdık beni hatırlayan arkadaşlarıma çoook teşekkürler.
(geçen bir hafta içindede toplam 1450 km yapmışım uwwww :) )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst