Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
karabüklüyüm ama ankarada çalışıyorum temmuz sonunda izne ayrılacağım karabüke geleceğim o zaman görüşebiliriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

depo 13 lt yedek depo buna dahil mi ? benzin göstergesi yanıp sönmeye başladıktan sonra kaç km daha yol gider ?
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
Bu yag hakkinda bilgisi olan yok mu arkadaslar tahminimce cok ince bir yag ozellikle yaz gunu icin[/QUOTEa
arkadaşım yag olayı biraz kritik bi durum sanırım bende araştırma içerisindeyim servis koyuyorsa bi sıkntı olmaz kanımca ama hangi çeşit yağın performansı daha iyi olur önemli olan bu
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
188
Arkadaşlar motora yazın kalın yağ kışın ince yağ koyulur(Termodinamiğin 1. yasası :)
Mesala 10-30 olan yağ soğukken 10 numara yağ gibi davranıcak içindeki polimerler sayesinde ısındıkça 30 numara yağa kadar çıkıcaktır ancak yazın 10-50 den aşağı numaralarda yağ tavsiye etmem...
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkadaşlar motora yazın kalın yağ kışın ince yağ koyulur(Termodinamiğin 1. yasası :)
Mesala 10-30 olan yağ soğukken 10 numara yağ gibi davranıcak içindeki polimerler sayesinde ısındıkça 30 numara yağa kadar çıkıcaktır ancak yazın 10-50 den aşağı numaralarda yağ tavsiye etmem...

Yaz kis 10-40 kullaniyorum ben
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motora yazın kalın yağ kışın ince yağ koyulur(Termodinamiğin 1. yasası :)
Mesala 10-30 olan yağ soğukken 10 numara yağ gibi davranıcak içindeki polimerler sayesinde ısındıkça 30 numara yağa kadar çıkıcaktır ancak yazın 10-50 den aşağı numaralarda yağ tavsiye etmem...
10-40 yağları piyasadan kaldırıyoruz arkadaşlar, emir büyük yerden :D. Kitapçıkta 10-30 demiş, sıcak iklimde 10-40. Bundan üstü yazılmamış.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaslar birsey soracagim,

2 haftaya kadar sifir cbr250 alma durumum var, dolayisiyla 2013 model olacak. Motosikletde araba gibi agustos/eylul aylarinda mi sonraki senenin modelini cikariyor. Yani benim 2014 model almam icin hangi ayda satin almam gerekiyor ? Eger 1-2 ay sonra alirsam 2014 model olacaksa bekleyip beklememe konusunda kararsiz kaldim, simdiden ilginize tesekkur ederim.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
karabüklüyüm ama ankarada çalışıyorum temmuz sonunda izne ayrılacağım karabüke geleceğim o zaman görüşebiliriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

depo 13 lt yedek depo buna dahil mi ? benzin göstergesi yanıp sönmeye başladıktan sonra kaç km daha yol gider ?

Merhaba tekrardan. Karabükte sizi ağırlamaktan çok büyük onur duyarım. skype adresim [email protected] ekleyiniz.

Benzın göstergesi Yanıp sönmeye başladıktan sonra sakin kullanımda 70-100 km daha gitmektedir. Tek dişe düştü depoyu fulledim. 7,10 Litre benzin aldı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

Bu yag hakkinda bilgisi olan yok mu arkadaslar tahminimce cok ince bir yag ozellikle yaz gunu icin


Motosiklet Kitapçığında 10-30 Yağ kullanınız diyor. Ama 10-40 Yağ zarar vermez makıneye. Ayrıca İpone Yağ = 30 tl . 1,5 litre yağ alıyor. 30*2=60 tl yağ parası tutuyo ve yarım litresini geri alıyosunuz + eğer yağı değiştirmek için 85 tl istediler ise İşçilik istemişlerdir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Plakam Nasıl olmus :) ve tamamlayıcısı Tankped


Geleceğin Motorcusu. Komşunun Çocuğu :) Koydu bi kere o Poposunu seleye artık Büyünce düşünemiyonm :)

 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaslar birsey soracagim,

2 haftaya kadar sifir cbr250 alma durumum var, dolayisiyla 2013 model olacak. Motosikletde araba gibi agustos/eylul aylarinda mi sonraki senenin modelini cikariyor. Yani benim 2014 model almam icin hangi ayda satin almam gerekiyor ? Eger 1-2 ay sonra alirsam 2014 model olacaksa bekleyip beklememe konusunda kararsiz kaldim, simdiden ilginize tesekkur ederim.

O iş yaş. Motosiklette 2013 modeller bile Mart'ta girdi Türkiye'ye. Motosikletin 2014 model olması için 2014 Mart'ı beklemen lazım. Firmalar daha öncesi getiremiyorlar.
Zaten genelde bi Mart'ta, bi Temmuz'da bi de Ekim'de geliyor motosikletler. (Çin'ler ve Türkiye'de montaj yapılanlar hariç.)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
76
ilk motorum cbr 125 i 2011 10. ayda almıştım. bayiye gelen 15 motorun arasından sadece 1 tanesi 2012ydi oda benimkisi oldu. ÖTV de yanlışlık çıkınca haberim oldu. Yani 10. yada 11. ayda alırsan 2014 modeller çıkabilir... ama şu anki durumda ne olur bilemem çünkü motorlar geldiği gibi tükeniyor dahası fazla motorda gelmiyor. Bulduğunu kaçırmıcaksın.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Tesekkurler

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

Fiyat olarak anahtar teslim 11000 tl dedi bayi, piyasada farkli bir fiyat yoktur degil mi ?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Tesekkurler

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

Fiyat olarak anahtar teslim 11000 tl dedi bayi, piyasada farkli bir fiyat yoktur degil mi ?

10,500 tl motor zaten peşin. plaka bilmem ne masrafı ile öle oluyor doğru.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Merhaba tekrardan. Karabükte sizi ağırlamaktan çok büyük onur duyarım. skype adresim [email protected] ekleyiniz.

Benzın göstergesi Yanıp sönmeye başladıktan sonra sakin kullanımda 70-100 km daha gitmektedir. Tek dişe düştü depoyu fulledim. 7,10 Litre benzin aldı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------



Motosiklet Kitapçığında 10-30 Yağ kullanınız diyor. Ama 10-40 Yağ zarar vermez makıneye. Ayrıca İpone Yağ = 30 tl . 1,5 litre yağ alıyor. 30*2=60 tl yağ parası tutuyo ve yarım litresini geri alıyosunuz + eğer yağı değiştirmek için 85 tl istediler ise İşçilik istemişlerdir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Plakam Nasıl olmus :) ve tamamlayıcısı Tankped
[url]http://o1307.hizliresim.com/1c/1/ps2ry.jpg[/url]

Geleceğin Motorcusu. Komşunun Çocuğu :) Koydu bi kere o Poposunu seleye artık Büyünce düşünemiyonm :)

[url]http://o1307.hizliresim.com/1c/1/ps2uh.jpg[/url]


Ilk bakim oldugu icin ucretsiz yag ucretinin 120 lira oldugunu bana 85 yapabilecegini soyledi.Mecburen garantiden dolayi goturup getiriyoruz.Ama bugun yagi kendi ozel servisime ipone 10-40 yaptiracagim bendevyetmedigini dusunuyorum 10-30 un
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bu Hafta Sonu Bartın / Amasrada Olacağım. Varsa o Taraftan arkadaslar Haberleşelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst