Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Çok temiz video olmuş... bir sorum olacak mont nedir üzerindeki?
Teşekkürler. :rendeer: Mont revit tarmac. :cat:

http://www.feyizoglu.com/Tarmac-Deri-Mont_47509.html#0

güzel video. kullanım şeklin çok güzel. tabii yine bir transit yırtık dondan çıkar gibi şerit değiştirmeye kalkmış. her zaman yaşadığımız şeyler :)

Beğendiğinize sevindim. Dediğin gib İstanbul'da alıştık artık bu gibi durumlara. Ama Ankara'da da sürmüştüm o yüzden normal geliyor artık bunlar. :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel durmuş sakallar ,bende düşünüyorum bir de Honda yazısı ile daha iyi olur
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Abi sen yorulana kadar bas ya benzinin biter ya sen çok yorulursun mecbur durursun rahat ol yani :D
Ya da sen hyosung düşünsene daha karşılaştırma yapacaz senle cıbır mı hyosung mu diğer alacaklar için faydalı olabilir :)

Hyosung kararımda değişen birşey yok taha kardeşim sadece şöyle birşey var gt 250 r uzun yolda artçı ile mola vermezsen çok sıkıntı yaratır gerçi benim için sorun değil ama:cherry: en kısa zamanda aldığımda seninle bir karşılaştırma yapacağımıza emin ol kardeşim :flower:
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
arkadaşlar 1000 bakımını yaptırdım bugün yükselişten 50.84tl yağ,16 tl yağ filitresi,fren balatasına temizleyici sıktı 4.50 tl,zinciri yağladı 5tl,tapa pulu atmış 3 tl sol grenajım cizikti titiz olduğumdan dolayı onu değiştirdim 102.41tl, makanik işçilik honda 20tl bu mekanik işçilik ne oluyorsa anlamadım oda grenajı taktığından dolayı heralde, yüzde 18 kdv oda 34,32 kuruş toplamda 224,97 tl, 11,10 kuruşta iskonto düştü fiyat oldu 213.87 tl abi bu normal mi bana öyle geliyoki bu honda feci kayıyo bakımı yapan elamana sordum kaç para tutucak diye bir yağ parası verirsin dedi ama fatura ortada sizler ne diyorsunuz bu konuda abilerim kardeşlerim
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Koyulan yağa dikkat ettinizmi 10/30 koyuyorlar artık.Ayrıca yükselişte bazı elemanların kafası biraz basmıyor motorun yanından ayrılmamak gerekiyor.Ayrıca 1000 bakımından işçilik ücreti almamaları lazım.Ben geçen hafta 130 tl işçilik dahil verdim :)
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
hondanın kendi yağını koydular motorun başından hiç ayrılmadım 10/30 koydu da abi iki sprey sıktı 5 tl 5tl fiyat cıkarmış ayrıca iki kutu yağdan biri ful doluydu ya elime aldım ondan azcık konulmuştu o yağda orda kaldı normal mi tapa pulu atmış 3 lira fatura ben şaşırdım çünkü elaman sadece yağ üçreti alırlar demişti..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
hondanın kendi yağını koydular motorun başından hiç ayrılmadım 10/30 koydu da abi iki sprey sıktı 5 tl 5tl fiyat cıkarmış ayrıca iki kutu yağdan biri ful doluydu ya elime aldım ondan azcık konulmuştu o yağda orda kaldı normal mi tapa pulu atmış 3 lira fatura ben şaşırdım çünkü elaman sadece yağ üçreti alırlar demişti..

Baba yağda kitlemiş ya. acaip para tutmus. Bizim motorda yola qelir. şimdi 1000 km 2 günde dolar benm :) ayvayı yedım desene dediğin gibi ise?
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
ikinci kutu neredeyse ful doluydu ya elime aldım gerçi eleman alabilirsin dedi ama koyacak yer yoktu yoksa birakmazdım onlara abi sonuçta bakıma geliyorsun sen bu motora bakıcaksın iki püskürme yaptı fren balatalarına ayrıca zinciri yağladı onada üçret yazmışlar benim cok tuafıma gitti kendimde yapardım ben onları gidip balata temizleyicisi zincir yağı motor yağı alıp kendim yapsam bu fiyatın 3/2 tutar zincir yağı balata temizleyicisi de bana kalırdı :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Ne tarafta oturuyordunuz siz :)
Birdahaki bakıma sizede deneyim olmuş servise ilk girdiğinizde yapılması gerekenleri söyleyin ben öyle yapıyorum 130 u hiç geçmedi şimdiye kadar yağlamadan para almalarıda terbiyesizlik olmuş.
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
buca oturuyorum gerci bir dahi ki bakımı yükseliş te yaptırırmıyım bilemem delikanlıya giderim heralde orasını övenler var...
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
arkadaşlar
benim 1000 bakımda işçilik almadılar 85tl tuttu
yağ
yağ filtresi
alt tapa
tapa pulu
balata spreyi

yanlız 4000 bakıma gitmeyi düşünmüyorum
fena atlamasyon çekiyolar
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
dün Antalya ataberk honda bayiindeydim 4000 bakımı için..gürol beye Mehmet ali beye ve tüm personele ilgileri için teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------

Merhaba arkadaşlar,
İzmir'de CBR250R için arka çanta demiri almak istiyorum. Yardımcı olabilecek var mı? Şimdiden teşekkürler

dostum arka çanta bağlantı demirini anes motordan aldım..149 lira..
http://www.anesmotor.com/?urun-1711-Honda-CBR-125-250-R-Canta-Demiri.html
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
dün Antalya ataberk honda bayiindeydim 4000 bakımı için..gürol beye Mehmet ali beye ve tüm personele ilgileri için teşekkürler..

abi sende tam misilleme yapmışsın helal olsun onlara böyle övgüyle bahsediyorsun bizim bayi dekilerde meymenetsiz gidiyorsun sanki onlardan borç para istiyormuşsun gibi yaklaşımda bulunuyorlar
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Çantanın linki var mı ?
ben çantayı Isparta ataberk honda bayii servisinden almıştım..dün Antalya motomax bayiinde gördüm siyah rengini..sitesinde de var.

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/MAGNETLI-DEPO-USTU-KUCUK-CANTA-pmu1025.html
sınırlı sayıdaymış

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

abi sende tam misilleme yapmışsın helal olsun onlara böyle övgüyle bahsediyorsun bizim bayi dekilerde meymenetsiz gidiyorsun sanki onlardan borç para istiyormuşsun gibi yaklaşımda bulunuyorlar
ben de karşılaştım dostum böyle şeylerle..yamaha ybr 125 imi sıfır aldıydım ve servisi ruhsuz biriydi..en küçük şeyden para alıyordu

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

cbr 250 yi almadan önce ninja 250 çok kafamı karıştırmıştı..cbr 250 r yi 4000 km kullanmanın
verdiği tecrübeyle dün antalya da ninja 250 nin satıldığı yerde sıfırını tekrar inceledim..ve iyi ki
ninja almamışım dedim..bizimki başka yaaa..hele beyazı..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Benım Kafam Bu bakım işine iyice karıstı. Motorum Bu hafta sonu geliyor. KUŞADASINDAn aldım. Ben Karabükteyim. ve Karabükte HONDA servisi yok. ben Bu motorun 1000 Bakımını kime yaptırcam ?? + 4000 de 8000 de hep Honda ya mı gidecez?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Benım Kafam Bu bakım işine iyice karıstı. Motorum Bu hafta sonu geliyor. KUŞADASINDAn aldım. Ben Karabükteyim. ve Karabükte HONDA servisi yok. ben Bu motorun 1000 Bakımını kime yaptırcam ?? + 4000 de 8000 de hep Honda ya mı gidecez?
4000-8000-12000 olarak düşünüyorum..bakım çok önemli..12 bin de gel deseler de 8000 de bakımdayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

Benım Kafam Bu bakım işine iyice karıstı. Motorum Bu hafta sonu geliyor. KUŞADASINDAn aldım. Ben Karabükteyim. ve Karabükte HONDA servisi yok. ben Bu motorun 1000 Bakımını kime yaptırcam ?? + 4000 de 8000 de hep Honda ya mı gidecez?

karadeniz karabük ü mü:queen:
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler Honda'da resmi servis aralıkları 1.000, 10.000, 20.000 diye gidiyor diye biliyorum.

Tabi tanıdığım tüm motosiklet ustaları, her 4.000 KM'de bir yağ bakımının yapılması gerektiğini, yoksa sıkıntı çıkacağını söyledi.

Yani Yetkili Servise yalnızca 1.000, 10.000, 20.000 vs. garanti süresi boyunca gidilebilir. Onun dışındaki yağ bakımları için yetkili servis kazığı yemeye gerek yok.
Hatta yağ bakımını kendiniz bile yapabilirsiniz. ;)

Bi de malzeme teminiyle uğraşmayayım filan derseniz de yağ bakımlarını yetkili servis dışında da yaptırabilirsiniz. Sorun olmaz. Garanti bitince zaten yetkili servise giden pek kimse kalmaz diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst