Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
arkadaşlar ben göstergenin yanlış olduğundan şüphelendim. bir anda ne olduğunu anlamadan 100 km/sa hıza çıkması şüphelendirdi beni. nokia n9 ile gps hız testi yaptım. sabit 50 ile gittiğimde gps 46 gösteriyor. sabit 100 ile gittiğimde gps 91 gösteriyor. yani yaklaşık %10 luk bir fark var. bu da benim hafta sonu 170 e çıkmamın yalan olduğunu göstermiş oldu. aslında ben 154 falan yapmışım :) tabi n9'un gps inin %100 doğru olarak hızı gösterdiğini varsayıyorum burada. yürüdüğümde yarım metre hassasiyet ile gösteriyor yürüyüşü gps. doğruymuş gibi geldi bana.

ama işin garibi arkadaşımda inazuma var. onunla benim gösterge aynı gösteriyor. hatta diğer bir arkadaşta fiat marka bir araba var. onunla da aynı gösteriyor. eğer yanlış ise hem araba hem inazuma da yanlış demektir.


Bu şekilde ayarlayarak hem motorun olduğundan bir miktar daha uzun ömürlü görünmesini sağlamayı hem de olduğundan daha az yakıyormuş gibi göstermeyi amaçladıklarını düşünüyorum. Son hızı yüksek gösterip satışları arttırmak da cabası. Bu da benim komplo teorim :pl:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Hayır zaten satıştan önce verginin gözükmemesi lazım.Ben satış için sadece bir tane kağıt imzaladım başka bir işe karışmadım.
Yanlış hatırlamıyorsam ben 23 ünde satışı aldım 1 temmuzda ruhsatı yaptım :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Geliyor Geliyorrr Canavarım Bu Hafta geliyor :):) Forumu resimlerle donatacağım gelsinde :)
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
Hayır zaten satıştan önce verginin gözükmemesi lazım.Ben satış için sadece bir tane kağıt imzaladım başka bir işe karışmadım.
Yanlış hatırlamıyorsam ben 23 ünde satışı aldım 1 temmuzda ruhsatı yaptım :)

ben de ruhsattan sonra baktım iki borç da gözüküyor heralde ben bunları tıpış tıpış ödeyeceğim..
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
size satış yapılmadan önce mi ödenmişti satıştan sonra mı bayi ödedi. Bunu siz alırken konuşmuşmuydunuz..
evraklarımı almaya gittimde ödenmiş makbuzuyla 10.500e anlaşmıştık zaten ilk taksini kendilerinin yatırması gerektiğini doğal olarak beyan etmişlerdi ben sorduğumda öyle dediler ve internetten kontrol ettim ilk taksidi ödemişlerdi.mantıken zaten onların ödemesi gerekiyor.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Bende tekstil yan çanta ve depo üstü alacağım 1 hafta içinde resimlerini yüklerim buraya güzel olacak bence :)
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
120 TL ye aldım Held marka çantamı... ufak birşey istediğim için bunu aldım ve gayette memnunum

5watlh.jpg
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Kappa tk 730 mu 731 mi ne var soft yan çanta bende onu istiyorumda çok tuzlu :)

Gerçekten çok tuzlu tek çekimde en uygun yer olarak hudsonu buldum incelemeni tavsiye ederim yarın sipariş etmeyi düşünüyorum ben çok yakışacak bende Kappa Tk 746 (LH 200 diyede geçiyor adı) modelini alacam depoüstü çanta olarakta.tex'in gaz sabitleyicisinide alacam uzun yolda 90-100 le gazı sıkmak zorunda kalmayız güzel olur.3 parçalı keiti jant şeritinide sonra alacam artık çok tuzlandırıyoruz :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
alt grenaj hondanın sitesindeki orijinal fiber karbon..bir de shad 45 çanta..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
bunlarda honda cbr 250r ile gittiğim yerlerden birkaç fotoğraf..sony dsc hx 100v ile çekilmiştir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:22 ----------

bu arada çantayı boyamayı ve fiber karbonla kaplamayı düşünüyorum
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
Sonunda sattim şu motoru bee ohh. Piyasada bi cbf bir de cbr simitci motoru -_-
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
33
selamlar! Motosikletimi yatırdım. Sonrasında ön fren manetinin eski performansını göremedim. daha sert bir hal almış gibi. Bir çözümü var mıdır acep?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst