- Katılım
- 3 Mar 2011
- Mesajlar
- 904
bence her açıdan gt250 r daha iyi.:cat:
Yakıt kalite ve servis açısından baksan nasil bir sonuç çıkar acaba, Yine GT250 diyebilirmisin
bence her açıdan gt250 r daha iyi.:cat:
Yakıt kalite ve servis açısından baksan nasil bir sonuç çıkar acaba, Yine GT250 diyebilirmisin![]()
Arkadaşlar CBR 250'yi merak edenler için yeni videolar buldum şeklini şemalini daha yakından görün, bu arada bu motor için mini Fireblade deniliniyor
http://www.youtube.com/watch?v=_bkHoXxPYlY&feature=BF&playnext=1&list=QL&index=1
http://www.youtube.com/watch?v=5r1qIsFB3Ls&feature=related
2.video güzelmiş :cat:
keske türkiyedede 3999 $ olsa ne güzel olurdu.
keske türkiyedede 3999 $ olsa ne güzel olurdu.