- Katılım
- 2 Şub 2017
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Merhaba forumda yeniyim. yaklaşık 4 ay önce aldığım cbr 250 1.5 ay sorunsuz bindikten sonra akü sıkıntı vermeye başladı üzerindeki orj. yuasa akü. bölgemdeki tanıdığım motorcuya götürdüm akü değişecek dedi akü değiştik 1 ay geçmedi tekrar akü sürekli bitiyor motor şarj etmiyordu. sorunun konjektör mü akümü olduğunu anlamaya çalışırken en sonunda motorcum statörü açtı ve 4 parçanın yandığını gösterdi ve bana ortalama 500 tlye patlayacağını söyledi. şimdi sevgili arkadaşlar değerli abilerim;
1. neden bu arızayı verir. 2. statör için en uygun fiyatı nereden alabilirim. 3. bu arıza tekrarlarmı? tekrarlamaması için ne yapabilirim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
1. neden bu arızayı verir. 2. statör için en uygun fiyatı nereden alabilirim. 3. bu arıza tekrarlarmı? tekrarlamaması için ne yapabilirim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.