Honda CBR 250, motor blok yanı kablo

Katılım
8 Kas 2021
Mesajlar
9
3sqq6zm.jpg

Resimde ki işaretli yerdeki kablo gibi şey ne işe yarıyor acaba, kendi kendine çıkıyor takıyorum çıkıyor bu sorun yaratır mı?
 
Son düzenleme:

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Nötr "müşürü"
Vitesin boşta olduğunu algılamaya yarar. Nötr müşürü takılı değilse ya da hatalı çalışıyorsa yan ayak açıkken motor çalışmaz.
Göstergedeki N lambası da doğru çalışmaz.
 
Katılım
8 Kas 2021
Mesajlar
9
Motorum zaten ayakliktayken çalışmıyor ve N göstergesi de yanmıyordu önceden de yani bu hep böyleydi sanırım bu yüzden çalışmıyordu değil mi.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
O yüzden evet :)
İçeride şuna benzer bir parça var. Büyük olasılıkla onun değişmesi gerekiyor.
50859.jpg


Düşük bir olasılıkla kablo kopmuş da olabilir.
 
Katılım
8 Kas 2021
Mesajlar
9
Ya sanırım kablo koptu çünkü kablo çıkıyordu bende takmaya çalışıyordum bir yerinden kablo kırıldı gibi.
 
Katılım
2 Eki 2019
Mesajlar
25
Ben 2.el aldım cbr benimde o kablo dikkatimi çekti hatta benimkini yapıştırmışlar siyah silikon gibi bir şeyle öyle çözüm bulabilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst