kardeşim ben şarkişlaliyim yolun düşecek olursa gel gör motoru. Yzf hakkında sadece doğru olan şu : parçalari pahalı. Diğer sikayetlerden hiç biri doğru değil bence. Yıldızeli ufak yer arada bir sivasa gider gelirsin. Yıldızeli'de bol bol gezersin. Bizim yzf whatsap grubumuz var atillla arkadaşımız antepten motor aldı kendisi ıstanbullu, antepten ıstanbula yzf ile gitti.. Cbr 250 tavsiye etmem. Bizim buralara 250lik motor çok bence. 250lik motor daha çok yakıyor. Burada 125cc her şekilde yeter. Benim bundan önceki motorumda 125likti istesem 250 lik, hatta 600cc alabilirdim almadım. Ama ilk motorun olacaksa yzf riskli. Benim boy 185 ve çok motor kullandım. Eğer tecrüben yoksa bir gün dusersen 2plastik parçaya bin tl verebilirsin. Honda bu konuda nispeten daha ucuz. Boy kaç senin?