Honda CBR 125R mi yoksa Yamaha YZF R125 mi

Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle herkese Selamun Aleyküm;
Ehliyet konusunu hallettim sayılır aslında, tercüman ile çevirttirip imzalattırdım sadece merkeze götürüp kağıtları vermek kaldı;
Honda CBR 125R yimi tavsiye edersiniz yoksa Yamaha YZF R125 imi tavsiye edersiniz???
Motoru sıfır almayı düşünüyorum ve yaklaşık 4-5 yıl kullanmayı düşünüyorum.
Yaşadığım yerde pek trafik yok ve yollarda genelde düzgün sayılabilir.
İkisininde kalitesinden hiçbir şüphem yok...
Burada benzin 1.15-1.25 arası yakıt pek sorun değil aslında.
Tip, depo kapasitesi, konfor ve özellikle fren konusunda siz hangisini tavsiye edersiniz???
Şimdiden teşekkür ederim...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Öncelikle herkese Selamun Aleyküm;
Ehliyet konusunu hallettim sayılır aslında, tercüman ile çevirttirip imzalattırdım sadece merkeze götürüp kağıtları vermek kaldı;
Honda CBR 125R yimi tavsiye edersiniz yoksa Yamaha YZF R125 imi tavsiye edersiniz???
Motoru sıfır almayı düşünüyorum ve yaklaşık 4-5 yıl kullanmayı düşünüyorum.
Yaşadığım yerde pek trafik yok ve yollarda genelde düzgün sayılabilir.
İkisininde kalitesinden hiçbir şüphem yok...
Burada benzin 1.15-1.25 arası yakıt pek sorun değil aslında.
Tip, depo kapasitesi, konfor ve özellikle fren konusunda siz hangisini tavsiye edersiniz???
Şimdiden teşekkür ederim...
2 motoruda kullanmış biri olarak cevaplıyım.

Tip demişsin. Bence konuşmaya gerek yok tabiki r125.

Depo kapasitesi 3 aşağı 5 yukarı aynı. Tam kaç litre oldukları aklımda değil internette yazar.

Komfor demişsin. Eğer komfora önem veriyorsan r125 i aklından sil. Yüksek cc supersport benzeri oturuşu var.
Cbr daha bir sport touring havasında oturuş pozisyonu sunuyor.

Fren konusunda ise bence 2 motorunda freni gayet yeterli.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Ben ikisinide tavsiye etmem o fiyatlara o motosikletleri almak biraz zengin işi honda cbr 250 2. el al daha iyi hocam cbr 125 çok küçük ss görünümlü hız yok ses yok bişi yok acıyorum o motosikletlere verilen paralara git pulsar 200ns al ne bilim 250 lilik al.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
arkadaşım "arama" diye bir bölüm var. bu bölüm daha önce böyle bir konu açılıp açılmadığını sorgulamanıza yarıyor. konu açmadan önce "yaa cbr 125 ve r125'i birisi mutlaka sormuştur yada sormamıştır" diye düşünmek uzun sürmez.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Bende Aprilia Rs125 ve R125 arasında kaldım, bi r125e bakıyorum çok şekil acayip yakışıklı dudak ısırtan cinsten ama gazı açınca gitmiyor birde apriliaya bakıyorum yakışıklı değil ama gazı açtım mı arkandakiler rezil :)
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
126
r125 oturuş pozisyonuz başlangıç için zorlamayacakmı seni? Gazı açtımmı gidecek diyorsan gidip 1000lik makina al. Herşey hız değil arkadaşlar cidden en başta öğrenmek kavramak sonra hız yaparsın.
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
CBR125R sahibi olarak tipe önem veriyorsan YZF125 derim güzel bir tipi var ama rahat değil cidden tabi o kişiden kişiye değişir.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
r125 oturuş pozisyonuz başlangıç için zorlamayacakmı seni? Gazı açtımmı gidecek diyorsan gidip 1000lik makina al. Herşey hız değil arkadaşlar cidden en başta öğrenmek kavramak sonra hız yaparsın.

Bana söylediyseniz başlangıç olmayacak R125 tecrübem var fakat insanların istekleri bulunduğu ortamdaki muhabbete göre değişiyor :)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
teknik açıdan pek farklı motorlar değil. r125te boyun da önemli kısa boyluysan seni zorlar. onun dışında tabiki r125 daha şık. ama ben cbr kullanıcısıyım cbr diyorum :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 motoruda kullanmış biri olarak cevaplıyım.

Tip demişsin. Bence konuşmaya gerek yok tabiki r125.

Depo kapasitesi 3 aşağı 5 yukarı aynı. Tam kaç litre oldukları aklımda değil internette yazar.

Komfor demişsin. Eğer komfora önem veriyorsan r125 i aklından sil. Yüksek cc supersport benzeri oturuşu var.
Cbr daha bir sport touring havasında oturuş pozisyonu sunuyor.

Fren konusunda ise bence 2 motorunda freni gayet yeterli.

Sağolun teşekkür ederim,
En çok tipe önem veriyorum sayılabilir, nedense 125cc lik tipi güzel olan motor; 600cc lik tipi daha az güzel olan motordan daha çok beni kendine çekmeyi başarıyor genelde.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
R125in top speedini hep merak etmişimdir sahibinden bir numara alıp sordum dediler ki hafif bayırda 154 ama halbuki alet 133 de kesiciye giriyor
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ikisinide tavsiye etmem o fiyatlara o motosikletleri almak biraz zengin işi honda cbr 250 2. el al daha iyi hocam cbr 125 çok küçük ss görünümlü hız yok ses yok bişi yok acıyorum o motosikletlere verilen paralara git pulsar 200ns al ne bilim 250 lilik al.

Sağolun teşekkür ederim,
Tipe çok önem veriyorum, cbr250 çok istiyorum ama ehliyetim 125cc den ilerisine müsaade etmiyor maalesef.
Zaten 125cc motorlarda güç vs pek yok ama madem 125cc alıcam birazda tip olsun.
Birde ilk motorum olacak hız yapmak isterim ama acemi olunca yemiyo maalesef.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------

arkadaşım "arama" diye bir bölüm var. bu bölüm daha önce böyle bir konu açılıp açılmadığını sorgulamanıza yarıyor. konu açmadan önce "yaa cbr 125 ve r125'i birisi mutlaka sormuştur yada sormamıştır" diye düşünmek uzun sürmez.

Diğer konularada baktım abi ama maalesef pek bişey bulamadım.
Genellikle honda fanatikleri honda varken yamaha nın lafımı olur, honda hayat onda; yamaha fanatikleride yamaha varken hondaya lafmı düşer, yamaha 1 numara gibi terimler kullanmışlar.
Tabi birde çok eski olan ybr-cbr konuları var;
2008 model ybr-cbr ile 2015 model cbr-ybr nin azda olsa farkı olacağını düşündüğüm için konuyu yeniden açtım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------

Bende Aprilia Rs125 ve R125 arasında kaldım, bi r125e bakıyorum çok şekil acayip yakışıklı dudak ısırtan cinsten ama gazı açınca gitmiyor birde apriliaya bakıyorum yakışıklı değil ama gazı açtım mı arkandakiler rezil :)

Sağolun teşekkür ederim,
Performansada tabiki önem veririm ama 125cc den çok bişey beklememek lazım, madem 125cc motor alacam en azından tipi, ortamlarda şekli olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:28 ----------

r125 oturuş pozisyonuz başlangıç için zorlamayacakmı seni? Gazı açtımmı gidecek diyorsan gidip 1000lik makina al. Herşey hız değil arkadaşlar cidden en başta öğrenmek kavramak sonra hız yaparsın.

Sağolun teşekkür ederim,
Başlangıç için hızda gözüm yok tabiki, zaten ehliyetim 125cc den sonrasına müsaade etmiyor.
Oturuş pozisyonu o kadar zorluyormu r125 in???

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:31 ----------

CBR125R sahibi olarak tipe önem veriyorsan YZF125 derim güzel bir tipi var ama rahat değil cidden tabi o kişiden kişiye değişir.

Sağolun teşekkür ederim,
Evet tipe çok önem veriyorum.
Cbr125 den memnunmusunuz peki???
Yani rahatlığından, vites geçişlerinden vs...

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:33 ----------

Bu kısma takılan tek kişi benim sanırım :)

fransada yaşıyorum benzin fiyatları biraz düşük burada 1.15-1.25 euro arası gidip geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------

teknik açıdan pek farklı motorlar değil. r125te boyun da önemli kısa boyluysan seni zorlar. onun dışında tabiki r125 daha şık. ama ben cbr kullanıcısıyım cbr diyorum :mrgreen:

Sağolun teşekkür ederim,
Boy 1.73 kilo 83-84, şişman değilim aslında biraz kalıplıyım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:37 ----------

R125in top speedini hep merak etmişimdir sahibinden bir numara alıp sordum dediler ki hafif bayırda 154 ama halbuki alet 133 de kesiciye giriyor

Sanırım sizi müşteri zannetti, başlangıç için 133 fazla bile ama genede insanın nerede ne yapacağı belli olmuyor maalesef...
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Ben fazlası ile memnunum. Gerek kullanımı olsun gereksede yakıtı olsun özellikle frenleri çok iyi. Şuana kadar bir problem yaşamadım.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Sorunuza cevap binlerce defa verildigi icin yazmicam ancak sunu soyleyebilirim ki cbr250 de olsa 4-5 yil kullanmak cok dusuk bi ihtimal...
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
he aprilia nin götünde roket var ya aynı cc motor gaz açınca uçuyor..!
ben yzf ile sivas nevşehir yaptım, nevşehirde de gezdim bi hayli ve toplamda 500 km yol yaptım zerre yorgunluk, rahatsızlık yoktu. Yolda gayet güzel araç solladim genelde 105 ile gittim 139u da gördüğüm oldu 1defa. Ha gerek var miydi? Yoktu. Bu arada motorun son hızı 142 ha çok önemli mi hayır! Zaten belli bir hızdan sonra motor kağıt gibi savruluyor adeta çok tehlikeli şeyler bunlar. Ilk motorun olacaksa yzf alma. Evet çok kalıpli, otur seyret tadında bir motor ancak bi düşecek olursan parçalari çok pahalı. Ben yıllardır motosiklet kullanırım hala 125cc deyim ve bana göre 125liklerde son nokta motordayim. Yzf ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:33 ----------

ani hızlanması vs gayet hoş. Ben motorumu hor kullanmıyorum, redline sokmuyorum, bağırtmiyorum, düzgün kullanıyorum. Hızı da gücü de bana yetiyor. Insanlarımızda bir doyumsuzluk var almış gidiyor. 142km son hızı olan aracı beğenmiyorlar senin yasal hızın 90 100 zaten. Adam arabası ile şehirler arası yol yapıyor 90 ile gidiyor bu motosiklet camiasında ne var bilmiyorum motorumuz 300 yapsın istiyorlar. Yzfnin tipinin muazzam olması suçmuş gibi "gitmiyor abi" kime göre neye göre gitmiyor? Üzerinde 125cc yazan motordan 200 top speed bekliyorsan r25 niye çıktı? Niye var?
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
24
Ben kesinlikle sana katılıyorum kardeşim yasal sınırların 90 100 olduğunu bildiğimiz halde motorların 300 yaptırmak bencede saçma sözde kurallara uyanlar bizizz.
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
he aprilia nin götünde roket var ya aynı cc motor gaz açınca uçuyor..!
ben yzf ile sivas nevşehir yaptım, nevşehirde de gezdim bi hayli ve toplamda 500 km yol yaptım zerre yorgunluk, rahatsızlık yoktu. Yolda gayet güzel araç solladim genelde 105 ile gittim 139u da gördüğüm oldu 1defa. Ha gerek var miydi? Yoktu. Bu arada motorun son hızı 142 ha çok önemli mi hayır! Zaten belli bir hızdan sonra motor kağıt gibi savruluyor adeta çok tehlikeli şeyler bunlar. Ilk motorun olacaksa yzf alma. Evet çok kalıpli, otur seyret tadında bir motor ancak bi düşecek olursan parçalari çok pahalı. Ben yıllardır motosiklet kullanırım hala 125cc deyim ve bana göre 125liklerde son nokta motordayim. Yzf ile.

Burada olay Aprilia'nın bir tarafında bir şey olması değil, 2 zamanlı olması.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------

he aprilia nin götünde roket var ya aynı cc motor gaz açınca uçuyor..!
ben yzf ile sivas nevşehir yaptım, nevşehirde de gezdim bi hayli ve toplamda 500 km yol yaptım zerre yorgunluk, rahatsızlık yoktu. Yolda gayet güzel araç solladim genelde 105 ile gittim 139u da gördüğüm oldu 1defa. Ha gerek var miydi? Yoktu. Bu arada motorun son hızı 142 ha çok önemli mi hayır! Zaten belli bir hızdan sonra motor kağıt gibi savruluyor adeta çok tehlikeli şeyler bunlar. Ilk motorun olacaksa yzf alma. Evet çok kalıpli, otur seyret tadında bir motor ancak bi düşecek olursan parçalari çok pahalı. Ben yıllardır motosiklet kullanırım hala 125cc deyim ve bana göre 125liklerde son nokta motordayim. Yzf ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:33 ----------

ani hızlanması vs gayet hoş. Ben motorumu hor kullanmıyorum, redline sokmuyorum, bağırtmiyorum, düzgün kullanıyorum. Hızı da gücü de bana yetiyor. Insanlarımızda bir doyumsuzluk var almış gidiyor. 142km son hızı olan aracı beğenmiyorlar senin yasal hızın 90 100 zaten. Adam arabası ile şehirler arası yol yapıyor 90 ile gidiyor bu motosiklet camiasında ne var bilmiyorum motorumuz 300 yapsın istiyorlar. Yzfnin tipinin muazzam olması suçmuş gibi "gitmiyor abi" kime göre neye göre gitmiyor? Üzerinde 125cc yazan motordan 200 top speed bekliyorsan r25 niye çıktı? Niye var?

Burada olay Aprilia'nın bir tarafında bir şey olması değil, 2 zamanlı olması.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

he aprilia nin götünde roket var ya aynı cc motor gaz açınca uçuyor..!
ben yzf ile sivas nevşehir yaptım, nevşehirde de gezdim bi hayli ve toplamda 500 km yol yaptım zerre yorgunluk, rahatsızlık yoktu. Yolda gayet güzel araç solladim genelde 105 ile gittim 139u da gördüğüm oldu 1defa. Ha gerek var miydi? Yoktu. Bu arada motorun son hızı 142 ha çok önemli mi hayır! Zaten belli bir hızdan sonra motor kağıt gibi savruluyor adeta çok tehlikeli şeyler bunlar. Ilk motorun olacaksa yzf alma. Evet çok kalıpli, otur seyret tadında bir motor ancak bi düşecek olursan parçalari çok pahalı. Ben yıllardır motosiklet kullanırım hala 125cc deyim ve bana göre 125liklerde son nokta motordayim. Yzf ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:33 ----------

ani hızlanması vs gayet hoş. Ben motorumu hor kullanmıyorum, redline sokmuyorum, bağırtmiyorum, düzgün kullanıyorum. Hızı da gücü de bana yetiyor. Insanlarımızda bir doyumsuzluk var almış gidiyor. 142km son hızı olan aracı beğenmiyorlar senin yasal hızın 90 100 zaten. Adam arabası ile şehirler arası yol yapıyor 90 ile gidiyor bu motosiklet camiasında ne var bilmiyorum motorumuz 300 yapsın istiyorlar. Yzfnin tipinin muazzam olması suçmuş gibi "gitmiyor abi" kime göre neye göre gitmiyor? Üzerinde 125cc yazan motordan 200 top speed bekliyorsan r25 niye çıktı? Niye var?

Burada olay Aprilia'nın bir tarafında bir şey olması değil, 2 zamanlı olması.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst