- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,067
evet bekleyelim bakalım ayrıca babam bana cbr almıyo onu unut diyo
abi tr şartlarında olur mu acep cok hoşlaştım ondan
cbr125r (cbr125racing) ile cbr125rr (cbr125RacingReplica) arasondaki bikaç farktan biri o
Sinyal sıfır alırsan 136 ytl. sahibinden.com yada gittigidiyordan alırsan 50 ytl. ancak çalıntı olma riski var...
sticker işi hakkında bir bilgim yok...
sürhat;779013' Alıntı:arkadaşlar bende inşallah alacam honda cbr125r y
i ama doguyu kim söylüyor bile miyorum ki arkadaşlar şu sorumu cevaplarsanız cok sevinirim ben 2006 model alacam ben bumotorla 140 iki kişi gece bilecek miyim lütfen 1 aydır onu düşünüyorum
arkadaşlar bende inşallah alacam honda cbr125r yi ama doguyu kim söylüyor bile miyorum ki arkadaşlar şu sorumu cevaplarsanız cok sevinirim ben 2006 model alacam ben bumotorla 140 iki kişi gece bilecek miyim lütfen 1 aydır onu düşünüyorum
ya akın sizde ne cesaret var kardeşim valla.cok hız yapıyosunuz.korkmuyormusunuz yahu ?