Olsun powerslide yapan da sen değilsin
Bu arada gemlik yalova arası güzeldi ilk başta , fakat hiç yol ışığı yoktu... Sonrasında bir de o kaygan asfaltı olan yere girince yol çizgileri de bitti... Hızımızı 100'e , 90'a kadar düşürmek zorunda kaldık...
yağ gibi aktı boğazımızdan :queen:
Bu arada anahtarlık için çok teşekkür ederim Akın , her gördüğümde seni hatırlicamyani hergün :queen:
Barış abi görse kıskanırdı... :bounce:
Bu arada , haftaya denize girmek ve mangal yapmak üzere bizim yazlıkta kalmalı Silivri gezisi düzenleyelim diyoruz... Ne dersiniz?
"]
Shot at 2007-07-05 http://imageshack.us]http://img461.imageshack.us/img461/8681/27052007125oh5.jpg
http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=N70-1&make=Nokia]N70-1[/URL] at 2007-07-05[/quote]
..:queen:[/QUOTE]
Akın gardaş hayırlı olsun yeni moturun...ama mavi diye milleti kandırma ayıptır...:P
..:queen: