Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
teşekkür ederim....

motorun kaç km'de ki zincir bollaşmış?
debriyajdaki boşluğu sen de halledebilirsin, tek yapman gereken debriyaj manetinin yanındaki vidalarla oynamak...
gaz kolundaki hafif boşluk bütün cbr'larda vardır
ön tekeri 100'lük mü taktın? eğer öyle ise çok yakın olması normal...
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
motor 1450' de. aslında zincirde, debriyajda yapılırda fazla kurcalamak istemiyorum, gaz kolunu aceba biraz daha hassas yaptırabilirmiyim onuda merak ediyorum, ön teker orjinal değişmedi.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
1450 de zincirin bollaşması gerçekten çok garip... ya tam gerilmedi , ya da lastik motoru çok zorluyor...
benimki 11.000'de , geçen gün bollaştı ancak...

not: avatardaki sensen bollaşması normal :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hayırlı olsun güle güle kullan.... güzel motor , fakat ben bir türlü 2 zamanları sevemedim gitti...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
_PhOeNiX_
Evet 91'liysen seneye 22 hazirandan sonra (doğumgünün) A2 ehliyeti alıp istediğin motoru (125 altı-üstü farketmez) kullanabilirsin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
görkem özelden msj attım ama mesaj kutun dolmuş gitmiyo haberin olsun.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
haklısın onur sildim kusura bakma
bu arda ben bugün kuyruk için boya almaya gidiyorum.... benim kuyruk boyanıp bitsin seninle bi photoshoot yapalım motorlarla da milletin dibi düşsün :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sen bana kaç m2 istediğini söyle ben alıp getiririm sana
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
selamlar nasılsınız, görkem eksoz aparatı çok güzel olmuş.yazıda öyle
repsol harika olmuş güle güle kullan arka lastik çok hoşuma gitti.çok güzel
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
yau CBR-125 cılar nerde!! hep beraber buluşalım, tanışalım sohbet edelim, bu pazar akşamı ne dersiniz?
movistar maşallah de kazasız belasız binmeye devam edersem büyüyünce böyle olucak abisi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
6
çanakkaleden hepinize slm arkadaşlar...forumu 2 aydır takip ediyrm.sonunda cbr 125 almaya karar verdim.ehliyette aldım fakat burdaki honda bayii cbf 150 vermek istiyo illa ki :)kafam karıştı biraz fakat ben cbr almakta kararlıyım.burdaki bayide sadece cbr 125r repsol ve kırmızı-siyah modelleri kalmış.sizce hangisini tercih etmeliyim?_? yada başka bayiye mi gideyim?_?cvplrnz için hepinize tşkkrler yolunuz hep açık olsun . . .
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Harbi motosikletler binek hayvanı gibi büyüyüp palazlansa ne güzel olurdu:p

Ama o zaman da yaşlanıp ölmeleri gerekirdi:pale: (sanki şimdi ölmüyolar:mrgreen:)
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
çanakkaleden hepinize slm arkadaşlar...forumu 2 aydır takip ediyrm.sonunda cbr 125 almaya karar verdim.ehliyette aldım fakat burdaki honda bayii cbf 150 vermek istiyo illa ki :)kafam karıştı biraz fakat ben cbr almakta kararlıyım.burdaki bayide sadece cbr 125r repsol ve kırmızı-siyah modelleri kalmış.sizce hangisini tercih etmeliyim?_? yada başka bayiye mi gideyim?_?cvplrnz için hepinize tşkkrler yolunuz hep açık olsun . . .

cbr125 ile cbf 150 birbirinden farklı motrlar birisi hız motru diğeri rahat kullanım için.birazdaha ekenomik.
kararını şu yönde verebilirsin.racing tutkun var ise cbr 125R Repsol

Shrieker
hayaller sonsuzdur. arabadan robot olabiliyor, buda büyür ne olacak
yeterki hayal eden olsun.:p
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
6
cbr125 ile cbf 150 birbirinden farklı motrlar birisi hız motru diğeri rahat kullanım için.birazdaha ekenomik.
kararını şu yönde verebilirsin.racing tutkun var ise cbr 125R Repsol

Shrieker
hayaller sonsuzdur. arabadan robot olabiliyor, buda büyür ne olacak
yeterki hayal eden olsun.:p

saol movistar... ben cbr alcam zaten ama renk konusunda kararsız kaldım.ben siyah istiyordm ama siyah olmayınca karar veremedim:pr:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
3
arkadaşlar merhaba ben geçen hafta cbr ile kaza yaptım ve ön iki amörtisör kötü bir şekilde yamuldu servisine götürmeyi aklımdan bile geçirmedim çünkü çok pahalıya mal olacağını biliyordum bende tanıdık iyi bir motor tamircisine götürdüm amörtisörleri prese gönderip düzeltti ama eskisi gibi olmadı yaylarda sorun var. tamirci bana yenisini almamız gerektiğini söyledi aranızda ön 2 adet amörtisörün fiyatını bilen varmı ona göre kendimi hazırlayım yani.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
310ytl idi sanırım ama o direksiyon milleri idi sanırım...Okan biliyor fiyatlarını carcaroth nickli arkadas ona danışabilirsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst