Arkadaşlar selam
sizlerin degerli görüşlerinizi almak istedim.
scooter kullandım ancak üniversite ye gidicem cbr125 RR almayı düşünüyorum geçmişte hiç racing kullanmadım kendime güveniyorum motor 115 kilo pekte agır degil![]()
kullanırım sanırım neyse şimdi bu motor su sogutmalı uzun yol yapılır her harukarda sabit kaç km ile rahat gidiyorsunuz acaba 90-100km/h ?
ben 600km yurt dışına gidicem varna üniversitesine...
2007 model Honda CBR125 RR Mayıs 2007 de gelicekmiş diye haber gördüm internette öylemi?
Saygılar