onr.sual
Gp'deki 2 zamanlı motorların sesleri aslında bi zırıltıdan ibaret... Gp olduğu için seviyor ama insan
honda.cbr.125
O parçacı sıkmış... Tamam sinyal 138'de , elcik 27 ytl civarı olması gerek... En nihayetinde döküm bi parça.
GeNcHaCKeR
1-2 kez ön kaldırmak stopie yapmak sorun değil ama uzun süre yaparsan motoru harcarsın... Öncelikle dişlilere , zincire ve sonrada grenajlara zarar gelir... debriyaj balatasını ve amortisörü söylemiyorum... Motordan hırıldamalar gelmeye başlar

Bu arada 2005 model Cbr nasıl oluyor 1700 km'de oluyor onu anlamadım ben. Benimki 2006 Haziran çıkışlı yani 10 aylık 10.000 km'de

Hatta serviste olmasaydı şimdi 12.000 olmuştu.
movistar
patates? küvet?