Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ultraukala haklı , zor durumda da kalsanız ön freni sınırlarına kadar sıkın sakın çok sıkmayın , ne yapacaksanız arkayla yapın...

Bu arada benim bir sorum olcak sayın arkadaşlar , bu oyakbank mıydı neydi onun bir ara kampanyası vardı kredilerle ilgili , o hala sürüyor mu? sürmüyor ise en düşük ihtiyaç kredisi nerede?
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Arkadaslar pratik eğitimde eğitmen arkadas üstüne basa basa sölemişti ön tekerlek kilitlenmeleri çok büyük ihtimal yerde biter die o yüzden kilitlememeye bırakın.Ve ayrıca sağa veya sola çekmesi kadar doal bişe yok.Unutmayın kontrol ön tekerden sağlanıyor ve teker dönmediği zaman motorda istediği yere gidiyor...Çünkü kontrol motora geçmiş oluyor...Mümkünse ön tekeri kilitlememeye bakın kilitlendiği anda derhal ön freni bırakın arka frenle idare etmeye bakın.Rahatça arka freni de kilitleyebilirsiniz..Nasıl olsa rahat rahat müdahale edebilirsiniz motora o zaman...

Bak bu iyi oldu aslında uzun süre abs'siz araba kullandığım için zaten tekerlek kilitlendiği an freni bırakma gibi bir refleks oluştu da arka ön ayrı evet bunu geliştirmeliyim. Çünkü en sondan bir önceki panik frende bıraktım asıldım bıraktım asıldım ve bu arada beni görmeyen yayanın bir an önce karşıya geçmesi için duaya başladım ama o frenle bu fren farklıydı o yüzden sorma ihtiyacı hissettim yani kontrolü tamamen kaybetme noktasına çok çabuk geldim ben tozdan şüpheliyimn ya da lastik tam ısınmamıştı bilmiyorum ama bu arkayı bırakmama fikri güzel uygulamak lazım... teşekkürler
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dgrmr
Evet , benim kendimde geliştirdiğim bir yöntem bu... Normal bir anda arka ile ön fren aynı anda sıkılır... Baktınız zor bir an , daha sıkı sıkacaksınız... sıkacaksın sıkacaksın , bi andan sonra ön frenin kayma sınırına geldiğini anlıyorsun, o zaman ön aynı sabitlikte sıkılıyken arkayı sıkacaksın , bakıyorsun arkayı kilitledin yine yavaşlamıyorsun , arkayı brakıp sıkacaksın brakıp sıkacaksın... bu sayede kurtulursun... tabi bunları refleks olarak yaparken diğer taraftan kaçacak yerleri hesaplayacaksın , bir boşluk bulduğun taktirde frenleri brakıp gazlayarak oradan kaçacaksın...

omerdusmez
görmemişim ömer =)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tadaaaaa.... işte burda:
mavimm0.jpg

mavi1vz0.jpg


Bu arada motoru satıyor mu diye soruyorlar :cherry:

savas
gercegı ben solıyım
motor olmuo
test ederken krankı kırmıslar..

Yüreine indircen çocuun :queen:

Hadi ben çıkıyorum arkadaşlar gece girerim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
hobaaa :queen:

Görkem, abi süpersin ya.Çok teşekkür ederim.birden görünce bilgisayarın başından sıpzladım valla :D çok güzel olmuş motor yaa.siyah camıda takmış Oytun Abi.çok sağol gerçekten çok sevindim :) güzel olmuş diyosun yani Görkem öyle mi?istersen sen de test et ya.ohh ya içim rahatladı vallahi bi rahatlık çöktü içime.

Özgür sende yüreğime indiryodun abi ya bi an için okuyunca gerçek sandım, sayfada biraz daha aşağıya inince anladım.ne adamsın ya :p

Milleeeet bakın mavi cıbır benimki :cherry: hemde siyah camlı:bounce:

Motoru kim soruyo ki motoru satıyo mu diye?bu saatten sonra motoru satmam için 5 milyar vermesi lazım.onu da vermiyceği için satmıyorum :) motor eskisinden güzel olmuş ya amortisörlerde değişti satmam artık :p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
4
151157016192368.jpg

arkadaşlar burdki ibre de kaç kilometre gitmiş görünüyo bu gün bi yerde gördüm cbr 125 kırmızı 2003 model motor temiz görünüyor fiyat 1800 cekti devride üstüne alma şartı ile 250 milyon devir işlemleri ne dersiniz motorun iyi oldugunu nerden anlarız bilgisi olan ilk deneyimim???
bu KM 63549 km mi yoksa 6354 km mi ?
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
arkadaşlar burdki ibre de kaç kilometre gitmiş görünüyo bu gün bi yerde gördüm cbr 125 kırmızı 2003 model motor temiz görünüyor fiyat 1800 cekti devride üstüne alma şartı ile 250 milyon devir işlemleri ne dersiniz motorun iyi oldugunu nerden anlarız bilgisi olan ilk deneyimim???
bu KM 63549 km mi yoksa 6354 km mi ?[/QUOTE]

altıbinüçyüzellidört km yapmiş bu motor.
1800 ytl yi doğru yazdıgına eminsen iyi bulmuşsun motoru..2003 modeli yok motorun.
resmini çek bakalım 1800 kim veriyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
4
ewt kardeş dogru yazdım bu ğün o kadar yer dolaştım ki gezmediğim bayi kalmadı gaziantep te :D:D ama en son kuba motor un önünde buldum bunu da bildigin kırmızısı bende hayret ettim neden dedim bu kadar ucuzz adam dedi devrini vermek için satıyormus gerçek kn side 6500 e yakın o zaman motorun resmi şu an yok aldıgım da koyarım yakışıklı bi resmini tabi kalleş satıcı satmamşsa :D
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
3
arkadaşlar merhaba ben motoru daha yeni aldım acemiyim bu motorun farları ece gündüz hep yanıyor mu ben kapatmak için bir düğmesini göremedim de.
2. sorum : 2 kişi motorla giderken 90-100 km hızla çok ani duruş yapmanız gerekti sadece arka fren yeterli olur mu yoksa ön frenide zorlamak gerekir mi ?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
cıbır görünümlü küba motoru sana gazlamaya çalışıyor olmasın sakın...spawn27...Aman dikkatli ol yanlışlık vardır kesin...Ya da motorda ciddi bir problem vardır.expertiz parası verebilirsin bence en garantisi götürürsün honda servisine.Rahat edersin..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
herhalde kardeş ben sordum bana 2003 dedı dort yasında fılan dedı

1- Cbr125 2004'te çıktı
2- 1800'e satıyorsa ya salaktır , ya motor kazalıdır , ya çalıntıdır , ya da ve büyük ihtimalle km'si geri alınmıştır...
3- Akıl var mantık var , adamın söylediğiyle motor 2003 olcak ve 6.000 km'de olcak... Benim motor Haziran 2006 çıkışlı 8.300 km'de

capish?

murathell
Sitemize yeni motorcuların gelmesi ne güzel :cat:

1-Evet farlar hep yanar , bu bir Avrupa güvenlik standartıdır , sabah görülüşünü arttırır... Merak etme motora zararı yok :p Tek zararı zamanla patlayan far ampuludur...

2- 2 kişi de gitsen tek kişi de gitsen hiçbirzaman arka tek başına kullanılmaz. Ön ve arka freni eşit miktarda sıkmalısın... Durmaya yakın arkayı brakıp ön ile durursun... Yokuş yukarı duruyor isen ağırlık arkada olduğu için arka fren sıkılı durursun , yokuş aşağı duruyor iken ağırlık aşağıda olduğu için ön fren sıkılı durursun :wiinkk:
Sana biraz eğitim gerek :)

Ve bu arada benden bir haber :queen:

Benim ön camın şeffaf olmayanından (simsiyah) isteyenler için:
Orjinali 120 milyon olan camın simsiyahını ben 60 milyona satıyorum!!!
Bombelidir ve çok hafiftir ... Siyah cam isteyenler için birebir! :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yok kendi camımı satmıyorum bu başka .... Aşağı yukarı bu resimdeki gibi bir cam... 60 ytl geeel geeelll :p Dediğim gibi simsiyah şeffaf deil...

cammz9.jpg
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
arkadaşlar full mavi renkteki cbr 125 ler hakkında olumsuz bi fikri olan varmı.az sayıda uretilmiş falan diye geçiyor genelde o renkte parça sorunu falan olabilirmi bi baktığım motor var uygun.repsolden vazgeçip almayı düşünüyorum.
sizce beğeniyormusnuz mavi rengi.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
teşkrler arkadaşlar.baktığım motor şudur.birde burda repsol var ama onun resimleri falan nette yok.bu hafta alacam motoru bugun olmassa pazartesi salı kesin alırım allahtan bi mani gelmesse.
makinaya bi göz atın ne dersiniz benim isteğimde repsolden yana
sebebi:mavi daha çabuk çizilecekmiş gibi geliyor tozlanması bakımı taha fazla olur gibi.sizce
+ birde satarken çok zorlanmamam lazım renk konusunda
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2921644
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Arkadaşlar hepiniz çok sağolun.Motorumu pazartesi günü almaya geliyorum.Hepinizi de beklerim.gelebilen gelsin.özgür görkem gelir misiniz?Hem zaten motoru test etmek için sürcem biraz.malum ist. kaybolurum ben o yüzden yol göstercek birileri lazım :)u ufak çapta tur yapmış oluruz hem :)

shakulin@ fiyat yaklaşık olarak 1800-1900 ytl. baya parçası değişti.baya da bekledim ama.özgür ün dediği gibi mavi olduğu için stokta bulunmuyo bu yüzden çok bekledim.ama olsun sonunda oldu :) siyah camın fiyatı da 130 ytl.orjinal cam 100 ytl idi.bende 100 ona vermişken 30 daha verir siyah taktırırım dedim.güzel olmuş ama mavi renge iyi gitmiş siyah cam.bende ilk görkem de görmüştüm siyah camı zaten.sonra kafaya koydum :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst