- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,051
Gorkem otoban çok güzel oldu ya.
paylaşm için saol dostm, ne diicem; kafama şu hırsızlık olayları takılıyo oturduum yer kağıthanede sıradan bi apartman, yakınlarımda da hiç otopark yok ilk göz aarımı korumak için ne tavsiye edersiniz..
Aslında malımızı çalanları vurma hakkımız olsa kimse K..........yiyipte hırsızlığa kalkışmaz...Dünyada en iyi caydırıcı unsur kısasa kısas tır.
da bunun cbrla ne alakası var 1
2 ehlıyet sınavından gecemeyenı dovuolar
3 para bulunur elbet..
baska soru?
selam herkese ben de bi motor tutkunuyum fakat korkutuğum bi kaç şey var ;
1.si kaza yapmak
2.si ehliyet sınavından nsl geçicem
3.sü param yok![]()