Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
görkem motorun kaç binde bilmiyorum ama 8000 civarında ise
zorla devir saatini vitesleri değiştirirken 11000 12000 arası at vitesi yat biraz da depo üstüne,yokuş aşağı bir yolda abi kesin 145 i görürsünüz bu kiloyla .
hem belki ilerde virajda vardır kaza hakkını kullanırsın:mrgreen:
viraj kısmı şaka tabiki allah korusun
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Geçen gün okan ile konuştuğumda bana iri dedi sizlerin vücut ölçüleri nasıl arkadaslar?
benim boy:182
kilo:67

Ben arkadas çevremde pek de iri bir insan deilim açıkçası kendimi küçük görüyordum bir de...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@DEVIL CBR
Ben zaten 150 gördüm... Üzerimdeki mont da yelken gibi olmasa....

@Özgür

Özgür bugün için kusura bakma... Sevale de çok ayıp oldu, sonra anlatıcam olayları size şimdi pek iyi değilim...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ultraukala
hein gericke montum+eldiven+yagmurluk lazer vertigo kaskim var
ve cok memnunum:D

gorkem?
yarin konusruz ozaman
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@ultraukala

N61 serisi iyi bir serii değil ben tavsiye etmiyorum... Alacaksan N84 al.

Iyi geceler arkadaşlar....
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ultraukala
hein gericke montum+eldiven+yagmurluk lazer vertigo kaskim var
ve cok memnunum:D
eldiveni motoru aldıktan sora hallederim o iş kolay..HEIN-GERICKE Celtic Blouson 100euro bana çok uygun geldi ilk baştan revi't mont almayı düşünüyordum 200euro onun fiyatı ama aradaki fark ile ikinci bir kask alabilirim nie vereyim ki o kadar para...100euro civarı da nolan n61 yada lazer vertigo ikisinin de fiyatı aynı hemen hemen ikisini de kafama takıp hangisini daha rahat hissedersem onu almayı düşünüyorum ayrıca kullananların da yorumlarını almak isterim doğrusu...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
ultraukala, MSN'deki senmiydin ya tanıyamadım kusura bakma benim msn o kadar çok dolduki. Birde oyun oynuyordum vakit ayıramadım doğru dürüst sory. Bu arada 1,85 boy bizim motorlar için bence fazla. Bu motor benim gibi, görkem gibi adamlar için yapılmış. 55- 57 kilo. 1,70 boyunda isen bu motor senin için yapılmış demektir :) Mehmet abi doğru söylemiş aslında. Benim sadece fikrim gelmişti :) Bu arada siz virajda nasıl zorlanıyorsunuz yahu ??? Ben kontra tekniğini uygulamaya başladım inanın çok kolay ilk zamanlarda motoru döndüremiyordum bile korkudan ama şimdi itiveriyorum boynuzunu küt yatıveriyor. Hatta ilk zamanlar çok iyi biliyorum 4 kere virajı alamayıp yolun dışına çıkıpta durduğumu :) Ama kontra tekniğini kavradıktan sonra virajı alamamak imkansız hale geliyor. çok rahat çok kolay ve felaket yararlı bir teknik. DD'nin yazılarını okumanızı tavsiye ederim. Hatta Devil bir gün sana göstereyim. Bir keresinde bu teknik benim hayatımı kurtardı diyebilirim...





Ya arkadaşlar bu arada. Bizim motorlarda 1 veya 2 litre benzin yedek olması lazım. Bizim benzin göstergesinde yedeğe geçtiğini nasıl anliyacaz. Işık falan yanıyormu ??? Bakıyorum ibre kırmızıya gelmiş. Hemen gidiyorum benzinciye depoyu bi açıyorum ana daha 2 litreden fazla benzin var. Depoya 15'ten fazla benzin koyamadım.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
a

ya evet kontra teknigiyle donusler kolaylasio..
carcharoth..
kirmiziya geldiginde en asagi 60 70km daha gidio
icinde 2 litre benzin kalio..ayrica 178cm 90 kilo
gayet iyi duruo tamammi?
uzmeyin beni:)

ultraukala
vertigonun desenleri vernikli sticker degil n61 in sticker halinde
kiz arkimda n61 bende vertigo var
memnunuz ikimizde..
eldiven konusunda ise olabildigince erken almaya calis bende yazlik eldiven vardi
donarak kullaniodum sirf elimden hava gelio die
gecenlerde eldiven aldim 35 euro gibi iyi sayilacak bi fiyata
sonuc isterse kar yagsin(misal yani:D) yine kullanirim..
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Biraz resim katayım araya :)
Özgür söylediğin iyi oldu ben kırmızıya gelince bitti bitecek diye bakıyordum benzin göstergesine 60-70 km çok iyi ya...









 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
slm arkadaşlar çene si açık cox marka kask kullanıyorum.full face almak istiyorum tavsiye edeceğiniz marka veya model nedir.hepinize sevgiler
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Paran varsa benim bizzat kullandığım Nolan N84 modelini şiddetle tavsiye ederim :p 200€
Bundan aşağı fiyatlara da var kasklar , ama bence bu kask en iyi kaskların en ucuzu... Daha pahalıya da bulursun Arai,Schubert,Shoei... ama gereksiz...
Bir de Lazer kasklar var gayet güzel görünüyor ama kullanmadım nasıl kasklar bilmiyorum.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
lazer iyidir iyi:)
paran 100 150 euro arasiysa lazer vertigo
200 euro civariysa n84
daha coksa bilmiorum:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@Carcharoth
Madem öyle , işte böyle :p

adszbse4lt9.jpg


Bunlar da benden:
palmiyejn5.jpg

palmiye2ph0.jpg


Ve birde:
http://www.motosiklet.net/forum/522109-post3782.html
http://www.motosiklet.net/forum/524487-post3813.html
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
internette bu söylediğiniz kaskları görebileceğim adres biliyormusunuz
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
34812641wd2.jpg
[/URL][/IMG]

BAKALIM ILK UPLOADIM:)

1.5 yil sonunda ilk resmi upload etmis bulunuorum:)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sevgili görkem nolan n84 ü gördüm internette buldum gerçekten güzel duruyo nerelerdeki magazalarda bulabilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst