- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
boy,
o grenaj ıcın dusunmuyor
aynalar ve konsolu kaplamak ıcın dusunuodu(k)
o grenaj ıcın dusunmuyor
aynalar ve konsolu kaplamak ıcın dusunuodu(k)
Selam arkadaslar sizlere bişeler sormak istiyorum tamam diyeceksiniz ki okuyun geçmişi ama 255sayfa üstelik ilk 100-150sayfasını okumuştum ama devamlı olarak takip edemiyorum...parçalar genel olarak pahalı orası tamam peqi aranızda sadece motora kasko yaptıran var mı?Ne kadar ödeniyor kaskosuna.ben bi yerde araç kaskonuz varsa eğer ona ek yapılabiliyormuş anca tek motosiklete kasko yapılmıyormuş...Ayrıca 2.elleri 10000altı ne kadara alıc buluyor büyük ihtimal 2.el bir cbr almayı düşünüyorum da.Ayrıca mavi cbrlar ne kadar üretildi alabilirsem mavisini almak istiyorum da...2. el için ne kadar fiyat biçiliyor?Cevaplarsanız çok teşekkür ederim...
bencede vıraj egıtımı mehmet abı nın bos bı vaktı olursa onun yapması daha mantıklı
mehmet abi kim nerde yaşıyor bize nasıl eğitim verecek.
biri bize el uzatsın:mrgreen:
carcharoth evet bizde buluşalım sanırım biliyorsun gerçi burdan ayıp olacak ama pazar k.paşa gezisi var bursa md galiba gelicen orada tanışırız.
evet bir gün de istanbula gideriz bence fuara gidelim motoshow 2007
Motor kaskosunu ben sordum 850 lira dediler ve çalıntıyı kapsamıyordu yani full değil abuk subuk bir poliçesi vardı. Kasko 4 milyarlık motor için 850 lira para istiyor ben gerek duymadım açıkcası. Full kasko yapan yerler var sanırım isviçre sigorta yapıyordu (emin değilim bir başlık açılmıştı kasko ile ilgili arat istersen) 10.000 üstüde bence rahatlıkla alabilirsin Honda 10.000 km de daha yeni açılıyor. Bu başlık 255 sayfaya geldi ben daha bir tek arıza haberi görmedim
Mavisini bulman diğerlerine göre daha zor. Bayinin dediğine göre bursadaki tek mavi bendeymiş :queen: 3500 paran olsun cebinde temiz bir motor alırsın kendine...
@praetorianBu arada şu eğitim işine gelirsek. Boy'dan rica edelim bi haftasonu pazar günü toplanalım bize 1 saat viraj eğitimi ve ilginç tiyoları versin ne dersiniz ) Ama Mehmet abi kabul etse bile toplanıp gitmek mesele.Malum biz Buırsadayız.
@DEVIL CBRbencede vıraj egıtımı mehmet abı nın bos bı vaktı olursa onun yapması daha mantıklı
mehmet abi kim nerde yaşıyor bize nasıl eğitim verecek.
devil bu ne heyecan, bu ne hırs böyle...![]()
Özgür 1 kilo o kadar fark ediyomu yahuBen 57 kiloyum. Demek 50 kiloya düşsem 200 görebilirim
bende bir cbr 125 kullanıcısı olarak bu topic'e nasıl kayıt olabilirim.
tşkkr.