Yok Ömer ben anladım sen adam olmazsın neymiş havayı indirecekmiş.
Bu arada bugün Kemer'e yalnız gidiyordum öylesine dolaşmaya baktım önde iki tane Enduro katılabilir miyim acaba dedim, sağolsunlar bu emrivakimi kırmadılar, güzel bir gezi oldu yani... yeniden siz yapmayı düşünüyorsanız ben de katılmak isterim. haberdar ederseniz çok sevinirim. 1000'lik Honda ve 1200'lük Bmw Enduro motoru hiç tıkanmadan yakalayıp, katılabilir miyim diye sorana kadar 10km. yokuş bayır takip ettim, bana mısın demedi bizim 125'lik canavar hayret ettim...
Kemer yolu çok güzeldir.Hep deniz manzarası.yaklaşık 50 km lik bir yol..
ben pazarları bazen geziyorum.yanlız olmuyor.Yol arkadaşı lazımdı
özel mesaj attım