Evet beyler görünüm önemli demişsiniz. Madem önemli buyrun kalın lastik resimleri. Dijital foğraf makinasının şarj aleti kayıp olduğu için telefonla çektim yeterli bulmazsanız şarj aletini bulunca ve/veya alınca dijital makinayla da çeker koyarım. Buyrun bakalım:
bu eski 100'lük orijinal hali:
bu hemen hemen aynı açıdan yeni hali:
Başka bir açı:
Ters açı:
Tam arkadan görünüş:
Yakın plan:
Son olarak bahsettiğim amortisör olayı:
bu kadar resimden sonra kısa bir hatırlatma. Dün bu siteden tecrübesine çok güvendiğim biriyle lastik konusunu konuştuk. Bana söylediği şey kısaca "keşke değiştirmeseydin" oldu. Şunu bilmelisinizki lastik değişiminin anladığım kadarıyla performansa pozitif bir etkisi yok yani ne yatırma açınıza ne sürhatinize ne de başka bir şeye. Negatif bir etkisi var mı onu da bilmiyorum. Bu yüzden lütfen lastik değişimine karar verirken bu uyarıyı dikkate alın kimsenin başına birşey gelmesini istemem. Tabi herzaman son karar kendinizindir. Ben uyarımı yapayımda. Kendinize dikkat edin. Fotolar yetersiz derseniz başta da belirttiğim gibi yeniden yayınlarım...
Aklıma gelmişken eğer lastiğnizi dışarıdan bir ustaya verip değiştiriseniz mutlaka akabinde hemen yetkilihonda servisine gidip zincir fren vs. kontrollerinizi yaptırın. Ne demişler önce emniyet. Hepinize keyifli sürüşler...