Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
82
2006 model buldum 30000 kilometre sağ kapağın boyası biraz soyulmuş gibi birde arka farın üstü koltuğun altı olan kısmı kırmış arkadaş önde de camı çatlak vida atılacak sizce 3200 verilir mi ? motoru kullananlar olarak cevaplarsanız sevinirim teşekkürler :)
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
2006 model buldum 30000 kilometre sağ kapağın boyası biraz soyulmuş gibi birde arka farın üstü koltuğun altı olan kısmı kırmış arkadaş önde de camı çatlak vida atılacak sizce 3200 verilir mi ? motoru kullananlar olarak cevaplarsanız sevinirim teşekkürler :)
Eski kasa cbrler kullanımı çok zevkli bisiklet gibi :) bi 5dk sürme sansim oldu inanın çok zevk aldım :) ama 2006 model bir motora 3200 vereceğine sanki yeni model mondial falan daha iyi olmaz mi? Mondial tamam honda kadar kaliteli olamaz ama 2006 model söz konusu motor.Neler olmuştur neler..Ama çok zevkli :D
 
Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
82
Eski kasa cbrler kullanımı çok zevkli bisiklet gibi :) bi 5dk sürme sansim oldu inanın çok zevk aldım :) ama 2006 model bir motora 3200 vereceğine sanki yeni model mondial falan daha iyi olmaz mi? Mondial tamam honda kadar kaliteli olamaz ama 2006 model söz konusu motor.Neler olmuştur neler..Ama çok zevkli :D

tavsiyeniz için teşekkürler şöyle bi bakınca gerçekten 10 yıllık motor olmuş yeni modellerine bakmak lazım :D
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
ön-arka fren hidroliklerini değiştirdim bomba gibi frenliyor uzun zamandır değiştirmeyen varsa tavsiye ederim
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
32
Herkese merhaba.
Dün akşam motorumu yıkadıktan sonra kurulama esnasında yandaki stickerin bir parçasının şekildeki gibi koptuğunu gördüm. Daha önceden oraya herhangi bir darbe vs. gelmedi. Yıkama esnasında bu sekilde kopma olması normal olmadığından garanti kapsamına girer mi? stickeri değiştirirler mi?


resİm yÜkleme
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
iyi akşamlar.
normal bir durum değil bence.uzun bir süre motorumu hep tanzikli suda yıkadım, bunun gibi bir durumla karşılaşmadım.
garantisi devam ediyor ise muhakkak götürün.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Değiştireceklerini sanmıyorum ben kullanıcısı hatası denir.Umarım oralara fırça ile girişmiyorsunuzdur.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Şimdi egzos sesini bilemem hoşuna gider mi gitmez mi ama bence iyi olabilir.Sanki fiyat bana ucuz veya pahalı gelmedi normal gibi.motora gidip bakmak lazım ama
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Cc67
Sizdeki cbr kaç km de?
İlandaki motosiklet 13.000 km de, 16.000 km bakımında ağır bakımı zincir dişli vb değişecek pahalı bir şeyi var mı acaba?
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Herkese merhaba.
Dün akşam motorumu yıkadıktan sonra kurulama esnasında yandaki stickerin bir parçasının şekildeki gibi koptuğunu gördüm. Daha önceden oraya herhangi bir darbe vs. gelmedi. Yıkama esnasında bu sekilde kopma olması normal olmadığından garanti kapsamına girer mi? stickeri değiştirirler mi?

[url]http://s14.postimg.org/4ttj8shv5/20160306_172911.jpg[/url]
resİm yÜkleme

2015 model hrc ' vardı bendede basınclı suyla yıkadım fırçayla fırçaladım haftada 3 kez yıkadım motoru o sticker larda hiç oynama olmadı anormel bir durum aldıgın yere git ve de bune böyle ya attı kendi kendine de servis le aran iyiyse belki garantiye girebilir çünki darbe filan yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

Şimdi egzos sesini bilemem hoşuna gider mi gitmez mi ama bence iyi olabilir.Sanki fiyat bana ucuz veya pahalı gelmedi normal gibi.motora gidip bakmak lazım ama

bu arada hocam napıyorsunuz :) hrc yi parçaladık :'( repsol u alıyorum allahın izniyle gönlümde repsol vardı ben aldım hrc yi zaten repsol çıktı dert olmustu :) gec oldu güç oldu repsol e az kaldı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

Arakdaşlar 2015 Model Repsollerde 2014 champions yazıyor

2016 model repsol de ise öyle bi yazı yok bunun nedeni nedir ? bilgisi olan varmı yoksa bu 2014 campions yazısıbı satıyormu honda satıyorsa alıp yapıstırırım boş durur yoksa orası :) bilgisi olanlar yoruma haydi bakalım ufak bi detay buldum :D


http://www.ebay.co.uk/itm/321893992755 üstteki olan 2014 yazısı
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
8000 bakımını honda esengül'de yaptırdım,118 tl tuttu,buji ve yağ değişti,iphone 10-30 yağ koydular.

birkaç detayı paylaşmak istedim. 1000 ve 4000 bakımını anes motorda yaptırmıştım. 4000 bakımında toplam 40-45 dk süren işçilik için 1,2 saat işçilik yazmışlardı. esengülde ise yine 40-45 dk süren işçilik için 1 saat yazmışlar. anes motor 12 tl geçirdi yani.

bir de;bakım bittikten sonra anes motor direk teslim ediyor. esengül'de ise çıkıp motoru test edip sağını solunu silip öyle teslim ettiler. sanırım bundan sonra esengüle gideceğim.
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
32
Değiştireceklerini sanmıyorum ben kullanıcısı hatası denir.Umarım oralara fırça ile girişmiyorsunuzdur.

Motoru Ağustos 2015'te aldım. Bu zamana kadar hiç fırça sürmedim. Her zaman su ve bez ile yıkıyorum. En son basınçlı suyla yıkayınca sticker bu şekilde koptu. Ben de anlamadım. En yakın zamanda servise götüreceğim.
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
arkadaşlar bu repsollerin bazılarında 93 yazıyor depolarında 2014 yazıyor bunların farkı ney özelmi üretildi bunlar ?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Motoru neden satmak istiyorsunuz hocam?

İlan benim değil hocam.İlanı koyan adam aşırı kaprisli resmen malı satmak istemiyormuş gibi, ilandaki adresin çok yakınında bir tamirci buldum adama diyorum gidelim bi tamirci baksın diyorum İzmirden geleceğim.Adam diyor tamirci ile gelin yanıma bakın zamanım yok vs...
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Motoru Ağustos 2015'te aldım. Bu zamana kadar hiç fırça sürmedim. Her zaman su ve bez ile yıkıyorum. En son basınçlı suyla yıkayınca sticker bu şekilde koptu. Ben de anlamadım. En yakın zamanda servise götüreceğim.

Haklisiniz o zaman hocam.umarım yardımcı olurlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst