selamlar,
bende uzun zamandır arayış içerisindeydim. gerek 2. el gerek sıfır km baya bir süre bakındım. baktığım 2. el'ler pek içim sinmedi. diğer yandan motora eşim ile bineceğimizden dolayı eşim de sıfır alma taraftarıydı. cumartesi günü honda bayiine gittik ve eşim görür görmez bu motoru kesin alıyoruz başka da bakmaya gerek yok dedi. o gazla sıfır km 2015 model cbr125 'imizi aldık. kısmetse bu hafta içi plaka-ruhsat işlemleri tamamlanacak. bir aksilik olmaz ise önümüzdeki cumartesi günü teslim alacağım.l:
tekerin(m)iz düz bassın.
saygılar.
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler diliyorum.
Mümkünse toplam maliyetini öğrenebilirmiyim (ruhsat, plaka, sigorta vs.) toplamda size ne kadara geldiğini sakıncası yoksa yazarsaniz sevinirim.
Tekeriniz düz bassın.