Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Selam arkadaşlar internetim olmadığı için bir süredir uzak kaldım forumdan, bugün 1000 bakımını yaptırdım motorun, İskenderundan Gaziantepe motorla geldiğim için 1000 olmasını beklemedim (şu an 800küsürde) İlk bakımını Gaziantep sağlam motorda yaptırdım, Zincirleri yağlıydı, antifiriz ise iskenderundaki bayii fazlasıyla doldurmuştu antifirizin fazla olması sorun olmaz dediler fazlasını boşaltmadılar, balatalara temizleyici sprey sıkıldı ve yağ değişti castrol 10w50 istedim ama 10w40 varmış tamam madem onu kullanıyorsunuz, o olsun dedim. böylelikle ilk bakımı yapılmış oldu işçilik alınmadı sadece 25tl yağ parası verdim ama 4000 bakımında 40tl işçilik varmış... soran arkadaşlar vardı bilgi vereyim dedim, kalın sağlıcakla...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Valla bu makina bana yetmiyor heleki 95 oktan yakıt aldım daha bi çekişten düştü bir dahaki bahara veya yazada olabilir büyük ihtimal değiştircem makineyi :)

Hacım yazmayayım yazmayayım diyorumda,sen artık şu kendine yaptığın psikolojik baskıdan vazgeç.
Bu motorlara 95-97 oktan koyduğun benzinde farkı hissedemezsin,olmaz zaten.Nasıl 95 oktan alınca hissedecek kadar çekişten düşüyo motor anlam veremiyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Valla bu makina bana yetmiyor heleki 95 oktan yakıt aldım daha bi çekişten düştü bir dahaki bahara veya yazada olabilir büyük ihtimal değiştircem makineyi :)
ay 5bini geçmesin 9bini gördü şöyle böyle diye kullanırsan yetmez tabi basıcaksın gaza bi ehliyetini al da yol yap oyuncak gibi kullanıyorsun satacaksan haberim olsun motoru :D
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
14
ankarayı bilenler bilir. istanbul yolunda carrefour civarı hafif eğimli yolda 146 gördüm tek kişi. cbr125
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hacım yazmayayım yazmayayım diyorumda,sen artık şu kendine yaptığın psikolojik baskıdan vazgeç.
Bu motorlara 95-97 oktan koyduğun benzinde farkı hissedemezsin,olmaz zaten.Nasıl 95 oktan alınca hissedecek kadar çekişten düşüyo motor anlam veremiyorum.

Harbiden düştü Opetden yakıt alıyordum bi gün çalıştırmama sorunu yaşayınca yakıtdandır herhalde diye değiştirdim çekişten düştü (97 oktanın yanma oranı daha yüksektir yeni motorlarda yani açılmamış motorlarda kullanılması bile sakıncalı ama ben kullandım)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------

ay 5bini geçmesin 9bini gördü şöyle böyle diye kullanırsan yetmez tabi basıcaksın gaza bi ehliyetini al da yol yap oyuncak gibi kullanıyorsun satacaksan haberim olsun motoru :D

Takıntıp ufak bi kaza geçirene kadardı dediğim gibi sadece tecrübe kazanmak için çırpınıyom :) motoru satmıcam büyük ihtimal :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

Selam arkadaşlar internetim olmadığı için bir süredir uzak kaldım forumdan, bugün 1000 bakımını yaptırdım motorun, İskenderundan Gaziantepe motorla geldiğim için 1000 olmasını beklemedim (şu an 800küsürde) İlk bakımını Gaziantep sağlam motorda yaptırdım, Zincirleri yağlıydı, antifiriz ise iskenderundaki bayii fazlasıyla doldurmuştu antifirizin fazla olması sorun olmaz dediler fazlasını boşaltmadılar, balatalara temizleyici sprey sıkıldı ve yağ değişti castrol 10w50 istedim ama 10w40 varmış tamam madem onu kullanıyorsunuz, o olsun dedim. böylelikle ilk bakımı yapılmış oldu işçilik alınmadı sadece 25tl yağ parası verdim ama 4000 bakımında 40tl işçilik varmış... soran arkadaşlar vardı bilgi vereyim dedim, kalın sağlıcakla...

Ben ozman özmertden sağlam kazık yemişim neyse bende 900 km de bakıma vermiştim erken veya zamanında vermek en iyisi bu arada balata temizleyiceler işey yarıyormu?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000 bakımını yaptıktırdıktan sonra düz yolda 133 km/h görmek nasip oldu çok şükür :D

Bu son hız olayı nedir anlam veremiyom bende hertürlü takıntı var bu son hız takıntısı yok arkadaş açıkcası okadar dikkat ettim eğer motorum 140 ı geçemesse sağır kaldıysa bir dakini motoru bağırta bağırta kullanıcam :queen: veya direk 2.el
bu gün motor yağını kontrol ettim motoru düz tutdum çubuğu batırıp çıkardım 2 tane X yazısının tam ortasındaydı bu değer normalmi ? (motor sıcakken yaptım)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
sağır kalma diye söylenen şey 125cc de anlaşılmaz. Bendeki cbr ile 151 i gördüm. Düzdeki son hız 120-130. Kafaya takılacak bir şey yok.
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
36
Bende kafaya takıyodum hız konusuna da düz yolda 133 km/h ten sonra içim rahatladı ki km arttıkça ve eğimli yolda daha da gideceğini düşünüyorum :)
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Konca, Ne kadar kazık yedin tabiri caizse :) ilk bakım ücretsiz olması güzel ama 4000km bakımı için gaziantep bayii 40tl alıyormuş, başka servisler ne kadar alıyorlar bilmiyorum.
Balata temizleyicilerin işe yaradığını düşünüyorum,toz kir veya yağ varsa temizliyormuş. Benim arka tekeri elimle çevirince balatadan cız cız diye ses geliyor bunu hem İskenderun servise hem de Antep servise söyledim ikisi de bu ses normaldir dediler ve ardından balata temizleyici sprey sıktılar, abimde kendi motorunda(suzukı ıntruder) kullanıyor demek ki var bir bildikleri...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konca, Ne kadar kazık yedin tabiri caizse :) ilk bakım ücretsiz olması güzel ama 4000km bakımı için gaziantep bayii 40tl alıyormuş, başka servisler ne kadar alıyorlar bilmiyorum.
Balata temizleyicilerin işe yaradığını düşünüyorum,toz kir veya yağ varsa temizliyormuş. Benim arka tekeri elimle çevirince balatadan cız cız diye ses geliyor bunu hem İskenderun servise hem de Antep servise söyledim ikisi de bu ses normaldir dediler ve ardından balata temizleyici sprey sıktılar, abimde kendi motorunda(suzukı ıntruder) kullanıyor demek ki var bir bildikleri...

Bende bu ses nereden geliyor diyordum :cyclopsan kazık yedim derken 35 TL para aldılar benden :farao:
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
yani 10tl işçilik almışlar bakalım 4000 bakımında da 10tl eksik alırlar belki kim bilir :)
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
iyi günler arkadaşlar. 2008 çıkışlı 17800 km deki cbr 125 imi cc yükseltmek için satıyorum. motosikletim repsol dür. ilgilenen arkadaşlar olursa özelden ulaşabilir. (profil resmimdeki motosiklet değil :queen: )
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
arkadaşlar 2 gün önce bayiiden direk sıfır motorumu almış bulunuyorum. motordan çok memnum kaldım 200km sürdüm şuana kadar herşeyi gercekten çok iyi. yanlız size simdi ufak 1 -2 sorum olucak. öncelıkle ön camı ben siyah yaptırmak istiyorum cam filmi uygulıcam. sökmeden cekebilirmiyim sökmem gerekirse nasıl sökücem ? ayrıca bugün gezmeye çıktığımda arka zincir tarafından şıkırtı sesi gelmeye başladı. ama bu normal zincir sesi gibi değil boşa attığımda vitesi ses yok ama motor vitesteyken debrijaşı sıktığımda yani oyle boşa çıkartığımda ses geliyor zincir mi bollaştı hemen acaba yoksa başka bişey mi var 200kmde şuan ?

7435P0003_200613.jpg
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadaşlar 2 gün önce bayiiden direk sıfır motorumu almış bulunuyorum. motordan çok memnum kaldım 200km sürdüm şuana kadar herşeyi gercekten çok iyi. yanlız size simdi ufak 1 -2 sorum olucak. öncelıkle ön camı ben siyah yaptırmak istiyorum cam filmi uygulıcam. sökmeden cekebilirmiyim sökmem gerekirse nasıl sökücem ? ayrıca bugün gezmeye çıktığımda arka zincir tarafından şıkırtı sesi gelmeye başladı. ama bu normal zincir sesi gibi değil boşa attığımda vitesi ses yok ama motor vitesteyken debrijaşı sıktığımda yani oyle boşa çıkartığımda ses geliyor zincir mi bollaştı hemen acaba yoksa başka bişey mi var 200kmde şuan ?

http://img443.yukle.tc/images/7435P0003_200613.jpg

Kardeş resimle donatsana forumu Yahu önce. Hayırlı olsun motorunda. Kaza bela vermesın Rabbim.
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Semih39 motorun hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin, çok doğru bir seçim yapmışssın aramıza Hoşgeldin...
Zincir sesine gelince; sıfır motosikletin gerek motor kısmı olsun, gerek zincir ve diğer metal kısımlar olsun yeni yeni çalışıyor, böyle şeylerin olması normaldir diye düşünüyorum. İkinci ihtimal ise düşük bir ihtimal de olsa zincirin yağsız olması, motorunu aldığında yeteri kadar yağlı değilse veya aşırı tozlu topraklı ortamda kullandıysan yağlaman gerekebilir, bana sorarsan normaldir, kafana takma ama çok kafanı karıştırırsa da servise söylersin gerekeni yapar...
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
semih39 Motorun hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin ben ön cama film çektim biraz hava boşlugu oldu ama süper yakıştı motora film tavsiye ederim
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
36
Motoru sat. 600 RR al o zaman . sen hız manyağı çıktın. nereye yetişiyosun anlamadım ki ?

Nerdeee 600 RR :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

Daha önce sormuştum yanlış hatırlamıyorsam ama tam cevap alamamıştım. Şu devir arttıkça önden bi hırıltı rahatsız edici bi ses gelmekte bu normal midir ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst