- Katılım
- 7 May 2013
- Mesajlar
- 43
Selam arkadaşlar internetim olmadığı için bir süredir uzak kaldım forumdan, bugün 1000 bakımını yaptırdım motorun, İskenderundan Gaziantepe motorla geldiğim için 1000 olmasını beklemedim (şu an 800küsürde) İlk bakımını Gaziantep sağlam motorda yaptırdım, Zincirleri yağlıydı, antifiriz ise iskenderundaki bayii fazlasıyla doldurmuştu antifirizin fazla olması sorun olmaz dediler fazlasını boşaltmadılar, balatalara temizleyici sprey sıkıldı ve yağ değişti castrol 10w50 istedim ama 10w40 varmış tamam madem onu kullanıyorsunuz, o olsun dedim. böylelikle ilk bakımı yapılmış oldu işçilik alınmadı sadece 25tl yağ parası verdim ama 4000 bakımında 40tl işçilik varmış... soran arkadaşlar vardı bilgi vereyim dedim, kalın sağlıcakla...