Honda cbr 125

Katılım
6 Tem 2017
Mesajlar
2
Sorum Şu Şekilde.

Honda Cbr 2013-2014 model sıfır fiyatları 9.250 tl iken şuan ikinci el fiyatları 9000 - 10.000 arası satılıyor neden acaba adamlar o fiyata aldı sanki 2016 fiyatı gibi kazık fiyattan satmaya çalışıyolar .
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
39
Dostum 2017 de 2 bin TL zam gelince bunu fırsat bilen üçkağıtçılar fiyatları arttırdılar normalde ikinci el CBR 125 alicaktim sonra bi baktım fiyatlara 1-2 bin TL oynuyor bende gittim krediyle sıfır aldım üstüne koyup,sana dost tavsiyesi olarak sıfır al en azından el değmemiş garantili motor daha iyi oluyor
 
Katılım
6 Tem 2017
Mesajlar
2
Dostum 2017 de 2 bin TL zam gelince bunu fırsat bilen üçkağıtçılar fiyatları arttırdılar normalde ikinci el CBR 125 alicaktim sonra bi baktım fiyatlara 1-2 bin TL oynuyor bende gittim krediyle sıfır aldım üstüne koyup,sana dost tavsiyesi olarak sıfır al en azından el değmemiş garantili motor daha iyi oluyor

ya bende hiç vitesli motor kullanmadım normaldede fazla kullanmadım ama senelerdir motor sevdam var honda cbr 125 -cbr 250 ve yzf 125 arasında kaldım sonra biraz araştırdım yamaha yı çıkarttım alacaklarımdan aslında en çok onu istiyodum ama gerek garenaj pahalılığı gerek oturuş pozisyonu olsun rahat gelmediği için cbr 125 e döndüm sonra fiyatlara baktım 250 ile arasında o kadar fark yok 125 biraz sıkar diye düşündüm ilerki zamanlarda . hangisini almamı tavsiye edersin yani fazla basmam zaten dediklerinden sonra sıfır alıcam rodaj dönemi falan istesemde basamam tavsiyen ne konuda olur . bi cbr 125 kullanıcısı olarak
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
39
Dostum bu senin motor tecrübene göre değişir grenaj fiyatları Yamahaya göre daha uygun ama yine ucuz değil aklında bulunsun,ben CBR 250r da öğrendim kullanmayı,ama aralarında çok fark olmadığı için kendime 125r aldım, şehir içi için 125r gayet iyi zaten ilk vitesli motorun olduğu için 125r ile başlaman uygun olur ama açıkçası 250r ile arasında ahım şahım bir fark yok zaten tavsiye ederim CBR düşünüyorsan 125ryi.
 
Katılım
25 Tem 2016
Mesajlar
27
bende 13 k km dir kullanıyorum. tavsiye ederim. 20 bin oldu maşallahı var. 10 bin daha giderim satmadan.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
İkinci el almayin, sifir alin. İkinci el icin sifirin üstünde fiyat biciyorlar. Ne gerek var?
Sifir al kafan rahat olsun.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
R 25 de ilk çıkıtıgında 13.500 e satıldı şimdi 19 bin tl. o zaman aldığı fiyatı sıfır fiyatı baz alıp motoru 9 bin tl ye falan versin:)

enflasyon ve tl de ki değer kaybını hesaba katmassan o iş baya hatalı olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst