Dostum 2017 de 2 bin TL zam gelince bunu fırsat bilen üçkağıtçılar fiyatları arttırdılar normalde ikinci el CBR 125 alicaktim sonra bi baktım fiyatlara 1-2 bin TL oynuyor bende gittim krediyle sıfır aldım üstüne koyup,sana dost tavsiyesi olarak sıfır al en azından el değmemiş garantili motor daha iyi oluyor