Honda CBR 125 R mi Hyosung GT 250 R mi?

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
1
Haziran gibi almayı düşünüyorum bir araç. Ancak direk birine gidip veya mağazaya girip de " Ahanda ben şunu alacam! " demek istemiyorum. Motorlar hakkında çok bilgim yok. Daha önce hiç supersport tarzı bir motor kullanmadım. Daha ehliyetim de yok zaten. Martta çıkacak. Daha önce bir akrabamın gözetiminde bir Kanuni chopper kullanmıştım. Modelini hatırlamıyorum. Ve Mondial 150 zat. Açıkça alacağım motor başlangıç motorum olacak diyebilirim. Bu yazdığım iki motorla ilgili bildiğim tek şey görsel özellikleri. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bu iki model birbirleriyle kıyaslanacak modeller değil aslında ama şu yönde bir tavsiyede bulunabilirim;

sürüş becerini ve hakimiyetini geliştirdikten sonra gt250r'a geçmende fayda var çünki oturma pozisyonu çok yatık olduğundan dolayı benim gibi cbr125 ve ninja250'daki dik oturma pozisyonundan sonra gt250r'in üzerine oturunca amanınnn bu ne diye kalıverirsin :)

cbr125 alırsan 1 yıl sonra satmak isteyeceksin ama gt250r almak için sürüş hakimiyetini bir şekilde yeterli seviyeye getirmen lazım.

forumda bir arkadaş daha yeni motorunu (gt250r) devirip ayağını kırmış.. bir şekilde ufak ve hafif bir motorla tecrübe edin derim ben sana
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
18
Başlangıç motorlarında bence en önemli kıstaslar;

1-Kullanım kolaylığı,
2-Yedek Parça,
3-İkinci el piyasasıdır.

Bunlar benim şahsi fikrim,bu bağlamda GT 250 r daha mantıklı duruyor
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
Cbr ve GT250r'ın da ikinci el piyasası hareketli ikiside satış sırasında sorun çıkarmazlar diye düşünüyorum. Cbr'mı yoksa GT250r'mı dersen bu soruyu bir kendine sor.. Eğer 250cc'lik çift silindirli ve sanırım 28bg bir makineyle başlangıçta başa çıkabilirim diyorsan Hyo. al(250cc diye zor değil tabii, öğrenirsin bende öğrendim :) ) yok başa çıkamam yavaş yavaş öğreneyim sonra değiştiririm diyorsan Cbr al. İki motorda seni pişman etmeyecektir
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Başlangıç motorlarında bence en önemli kıstaslar;

1-Kullanım kolaylığı,
2-Yedek Parça,
3-İkinci el piyasasıdır.

Bunlar benim şahsi fikrim,bu bağlamda GT 250 r daha mantıklı duruyor

Kesinlikle katılıyorum.Ki iki araçtada bu konularda sıkıntı yaşamazsın hiçbir türlü.Ama ben kendine güveniyorsan GT 250 R derim ikisini karşılaştırdığımızda.Başlangıç olarak performansta cbr 125 de seni tatmin edebilir ama görüntü olarak hyo nun yanında çok zayıf kalıyor.Bence zaten görüntüye çok önem veriyorsan 125cc olarak derbi gpr 125,yamaha yzf 125r,aprilia rs 125 düşünebilirsin.Bence başlangıç olarak al bir aprilia rs 125 kafan rahat olsun
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
81
Başlangıç olarak 28 beygir biraz fazla... Kaza yapıp ya da motosikleti yatırıp tüm motosiklet hevesini kaçırabilir ve hatta seni bu hevesten vazgeçirek isteyen yakınlarının eline hatırı sayılır bir koz vermiş olursun. Başlangıç vitesli motosiklet olacaksa 125 cc'den şaşma. Ahmet Haşim'in dediği gibi... "Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden..."
Selametle...
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
7
bu konuyu tartışmaya bile gerek yok. tabiki Honda cbr 125 alacaksın. Sürüş kolaylığı, hakimiyet, oturuş pozisyonu, beygir gücü.. vs herşeyiyle tam bir başlangıç motoru. 2011 yılına kadar tek eksiği cılız görüntüsüydü. Yeni modelde onuda ortadan kaldırdı. 2. el gtr 250 alacağına aynı fiyata 2011 model cbr 125 alabilirsin.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Başlangıç olarak 28 beygir biraz fazla... Kaza yapıp ya da motosikleti yatırıp tüm motosiklet hevesini kaçırabilir ve hatta seni bu hevesten vazgeçirek isteyen yakınlarının eline hatırı sayılır bir koz vermiş olursun. Başlangıç vitesli motosiklet olacaksa 125 cc'den şaşma. Ahmet Haşim'in dediği gibi... "Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden..."
Selametle...

bu konuyu tartışmaya bile gerek yok. tabiki Honda cbr 125 alacaksın. Sürüş kolaylığı, hakimiyet, oturuş pozisyonu, beygir gücü.. vs herşeyiyle tam bir başlangıç motoru. 2011 yılına kadar tek eksiği cılız görüntüsüydü. Yeni modelde onuda ortadan kaldırdı. 2. el gtr 250 alacağına aynı fiyata 2011 model cbr 125 alabilirsin.

gv 250 de 28 beygir (cruiser olan) ama ideal bir başlangıç motoru olduğu söyleniyor..acaba cruiser olduğu için hakimiyetin daha kolay olduğundan mı...tabi risk almamak en iyisi 125 benim işimi görür..görüntüsü de güzel gerçekten...anladığım kadarıyla piyasası da iyi..ama almışken mantığı yok mu şeytan dürtüyo işte...araçların arasında kalmayıp istediğim zaman güzel bir ivmelenme versin istiyorum...12 yıllık ehliyetim var...araba ile 120 yi geçtiğim nadirdir...otoban falan farketmez...delikanlı da değiliz yaş 30...altımdaki gücü kötüye kullanacağımı zannetmiyorum 250 lik olsa...ama siz daha iyi bilirsinizi tabi...tecrübe sonuçta...
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
ımkanım var ıkıncı el nınja bakıyordum takı gıdıp showroomda ustune oturana kadar benm azıcık tecrubemle bu motoru kullanamam dedım guven vermedım kendıme ıs orda bıttı ztn terettut etmıceksın cbr125 ustune oturdum tamm dedım olay bu pısene kadar ustundeyım gucse sonucta ıkısıde 120 goruyor gerek yok baslangıcta ucmaya suan ılerı surus egıtımı 2 almayı dusunuyorum hondadan vıraj vs kullanım ıcın hersey dur kalk degıl cunku...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ımkanım var ıkıncı el nınja bakıyordum takı gıdıp showroomda ustune oturana kadar benm azıcık tecrubemle bu motoru kullanamam dedım guven vermedım kendıme ıs orda bıttı ztn terettut etmıceksın cbr125 ustune oturdum tamm dedım olay bu pısene kadar ustundeyım gucse sonucta ıkısıde 120 goruyor gerek yok baslangıcta ucmaya suan ılerı surus egıtımı 2 almayı dusunuyorum hondadan vıraj vs kullanım ıcın hersey dur kalk degıl cunku...
madem hortlatıldı bari bi yanlışı düzeltiyim hyosung 28bg değil tam olarak 29.3bg dir ninjada tam olarak 33bg dir.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
12
Acemıyım dıyorsan hyo alma arkadasım oturus pozısyonu ve vıraj alıskanlığın bıle 1 ayda ancak oturur acemıısen .... cbr nınde pıyasası sağlam al bın kavra iyice sat ondan sonra gt250r al sonra zaten paran oldugu kadar uzar gıredsın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst