benim boyum 175 kilom 60 yane motosiklet fazla bir yük çekmeyecek.. son sürat ve yakıt nasıl olur. yardımlar ve mesajlar için şimdiden teşekkürler..
Boyunun ve kilonun problem yaratacığını pek sanmıyorum.
Son sürati ise 140 km/h dır ( 95 oktan, katkısız kurşunsuz, ki sen bunu kullanmalısın. )
155 - 165 km/h yüksek oktanlı benzin kullanırsan ve şartlar iyi ise görebileceğin son hızdır. Daha da MAX ı yoktur bunun.
Şunu hatırlatayım, düşündüğün motosiklet hız motosikleti değil aslında, Tamam CBR ama öyle 180 görmesini de beklememek gerekir.
( ona bakarsan CBF 250 bile yaklaşık bu hızlarda seyrediyor otobanda, yani demek istediğim 250 lik gibi gidiyor, buda sana yeterde artarda. Bana yetiyor şahsen )
Emsallerine göre hızlı, hatta o cüssesine göre bile bence 140 bile fazla.
Yakıt tüketimine gelince scooter gibi içiyor, iyi performans veriyor.
10 Lt. deposu vardır. 2 Lt. si rezerve ( gösterge E dedir )
Tam depo 260 - 280 km. yol alabilirsiz. ( kullanıma bağlı )
Bunların dışında kullanımı zevk verir, yanlış yapmaz, yarı yolda bırakmaz ( tabi ona bir bebek gibi bakarsan )
Düşünmeden al diyebilirim, 2. ellere de bak bi istersen.
Sıfırını şu sıralar alırmıydım?
Hayır aslında şu sıralar motosiklet almam, şu fuarlar bi gelsin geçsin derim ben.
Belkide yeni kasasını alırsın!
Hadi kal sağlıcakla.