honda cbr 125 hararet sorunu

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
9
arkadaşlar bende bir repsol var az gidince hararet yapıyor suyu var motoru iyi siboplarıda ayarlı geriye bir tek radyatörünün havası kalıyor bunun havasını alma yeri neresi yardım ederseniz sevinirim
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
termostat açılmıyo olabilir. radyatör giriş çıkış hortumlarına bak, biri sıcak diğeri soğuksa termostat bozuktur. yok ikiside sıcaksa ve motor hemen hararet yapıyorsa conta yakmışta olabilirsin. soğutma sisteminin havasının alındığından emin olduktan sonra bu iki seçenekten birisi sorunlu olabilir.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Termostat takılmıştır sakın kullanma yenisi ile değiştir:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
9
termostat nersinde bunun sağ kapaktaki iki hortumun oradaki devirdayımın oradamı

termostat açılmıyo olabilir. radyatör giriş çıkış hortumlarına bak, biri sıcak diğeri soğuksa termostat bozuktur. yok ikiside sıcaksa ve motor hemen hararet yapıyorsa conta yakmışta olabilirsin. soğutma sisteminin havasının alındığından emin olduktan sonra bu iki seçenekten birisi sorunlu olabilir.

bu dediğin termostat nerede:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
9
yardımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok sağolun arkadaşlar
söktürdüm termostatı ve yenisini taktırdım şimdi iyi oldu hararet yapmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst