honda cbr 125 alınırmı?

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
arkadaşlar bende yarış motoru türünde motorlara karşı ilgi başladı bende 150 lik chopper var ama reyzing :p bir motor istiyorum maddi durumum el vermediği için hyosung alamıyorum tek alternatif cbr 125 kalıyor güzelde alet ama tek çekincem bende 1,80 boy var ve 85 kiloyum alınca altımda sırıtmasından korkuyorum sizce ne yapsam alsam altımda çokmu sırıtır
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sırıtır ama çok değil..:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
evet altında sırıtacaktır bıraz daha beklemeni tavsiye ederim hyo için
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
180cm ile sırıtmaz kardeş.al ama ikinici el al.para biriktir.cbr iknici el alırsan zarar etmezsin.para biriktirir hyo alırsın sonra.saygılar......
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Bende sıratacağını düşünüyordum ama hyo içinde hemen alamıyorum işte 1 sene filan beklemem gerekicek bende sabırsız birisi olduğum için beklemek zor oluyor acaba cbr 125 alsam hyo alacağım zaman satsammı tam karar veremedim valla
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sırıtacaktir dostum ben kendim fuarda oturdum üstüne boyum 1.88 ve 80 kiloyum abartmiş olmayayimda bisiklet gibi durdu gerçi benim altimda 600RR olsa o bile ufak kaliyorda:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
gonul ısterkı gt250r al ama cbr 125 de ııdır yaa cok sırıtacagınıda sanmam...
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
36
dostum bence millete soracağına git üstüne otur imkan olursa bi kullan kendi kararını ver. benim boyumda 1.83 kilo ise 70. bi sürü abidik gubidik yorum yapanlara kalırsa cbr 125 alınacak motor değil derler. bende repsolu vardı 4200km yapıp sattım vede çok memnun kaldım. banada çok dediler altında bisiklet gibi kalıyo diye hiç kulak asmadım çünkü bana haz veriyordu. uzun yolda yaptım 220 km hiç durmadan, sehir içide çok bindim en ufak bi sorun bile çıkartmadı. boy kilo oranına kafanı takma derim yoksa sana 600lük yakıştırırlar:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Sırtıması şu an için önemli olmasın bence...
alıp alışmaya bak derim ben...
hatta CBR 125 topicimize bakmanı tavsiye ederim...
eğer sırıtacak diye endişe ediyorsan,
hyosung için beklemelisin...
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
dostum bence millete soracağına git üstüne otur imkan olursa bi kullan kendi kararını ver. benim boyumda 1.83 kilo ise 70. bi sürü abidik gubidik yorum yapanlara kalırsa cbr 125 alınacak motor değil derler. bende repsolu vardı 4200km yapıp sattım vede çok memnun kaldım. banada çok dediler altında bisiklet gibi kalıyo diye hiç kulak asmadım çünkü bana haz veriyordu. uzun yolda yaptım 220 km hiç durmadan, sehir içide çok bindim en ufak bi sorun bile çıkartmadı. boy kilo oranına kafanı takma derim yoksa sana 600lük yakıştırırlar:)

çok doğru söylüyosun bak:cat:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız burda cbr 125 bulmak zor olduğu için üstüne binip deneme imaknım olmadı bakalım cbr 125 olan birisi yoldan çevirip motoruna bir bineyim olmadı :p ona göre karar veririm artık ama tipi çok hoş duruyor açıkçası güzel zevkli bir makine gibi hayırlısı
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
super durmayacagı kesin. Ben de 1.82 79 kiloyum bende aynı kaygıları besliyordum ama ilk vitesli motor deneyimim oalcagından cbr 125 i tercih ettim. Pişman mıyım? hayır yerinde bir karar olmuş. 3 5 defa dusme tehlikesi gecirdim ama motoru evirip cevirebildigim icin yırttım daha oturaklı bi motor olsaydı duserdim. Yani bu gibi durumlarda gosteristen once işlev geliyo.

CBR 125 alınır diyorum kısaca. Ayrıca soylendigi gibi 2. el al satarken de zarar etmezsin pek.
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
şaibeli bir konu o. 155 gordugunu soyleyenler hatta buınun videoları falan var... ben kısa bir mesafede 100 gordum simdilik en cok. sayet 150 ler dogruysa da 100 den sonrasını karınca hızında tırmanır. Ama gayet yeterli. Sehir ici icin daha fazlasını beklemeye bu seviyede gerek yok.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bizim Mt 'nin cıbırcıları 155 görmüş ...Byır aşağıda olabilir:) Ama doğru bir bilgi bu..;)
Yalova'da üyemiz dolu... birine rica etcen artık:)
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
sırıtır ama yalan yoq ama çoq istiyorsan elalemin bakışına değil kendi zevkine bakıcaksın motor bi zevktir alışkanlıktır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst