Honda Cbr 125 2006 Modeli Alınır Mı ?

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
merhaba arkadaşlar yeni motor alacağım ve güzel bir şeyler almak istiyorum temiz birşey buldum ama sizede danışmak istedim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yil-basina-ozl-2006-model-honda-hayat-onda-cbr-125-farkini-yasa-191315476/detay

bu motor nasıl ? alınır mı
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
Nasıl yüzleri kızarmadan motor sorunsuz yazabiliyorlar anlamıyorum...

Görmüştüm bu motoru, görünüşten bi beklentın yoksa, ki ss motorda her zaman vardır görünüş beklentisi, alınır ama kazalı belli ki ve ön camları o kadar pis oluyor ki onların, kısacası motor özürlü gibi duruyor uzaktan bakınca, bence değmez
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yeni-yilin-firsatii-2013-model-9300-km-aciklamayi-okuuuu-195309357/detay

birde şu motor var :) çok dikkatimi çekti acaba altında bi işmi var diye düşünmeden duramadım
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yeni-yilin-firsatii-2013-model-9300-km-aciklamayi-okuuuu-195309357/detay

birde şu motor var :) çok dikkatimi çekti acaba altında bi işmi var diye düşünmeden duramadım

Motosikletin üzerinde haciz var, satışını alamazsınız.
Muhtemelen yakalaması'da vardır, ilk gördükleri yerde elinizden alırlar motoru.

2006 kasa CBR ise bence alınmaz astronomik parça fiyatları var ve gereksiz şekilde ince.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst