Honda Honda CBR 1100 XX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
initial- D neler yapiyorsun :)

Sana forum olarak bi action cam alip hediye etmek istiyoruz, maksat daha cok XX gorelim, duyalim, izleyelim.

Herkese kazasiz belasiz masrafsiz surusler :king:
 
Katılım
7 Eki 2016
Mesajlar
1
Herkese selam . Bende 1.5 yıl kadar kaza nedeniyle motora ara verdim. XX düşünüyorum . Yorumlarınızı keyifle okuyorum ....
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
xx kullanan bir gün başka motora geçse bile o tadı hep arar ve unutamaz. O motordaki tork ve gösteriş hala hiç bir motorda yok.
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
26
cbr 1100xx 1997 -2003 uyumlu hava fitresi ve fren balatası mevcut. sıfır isteyene uygun fiyata verilir... 0532 5716840
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
initial- D neler yapiyorsun :)

Sana forum olarak bi action cam alip hediye etmek istiyoruz, maksat daha cok XX gorelim, duyalim, izleyelim.

Herkese kazasiz belasiz masrafsiz surusler :king:

yeni gördüm kusura bakma. uçmakdere virajları için bir kamera lazım ve xx e çok uygun olmayan kısa sert virajlara rağmen yeni lastiklerimle çok iyi hissediyorum kendimi.

fren işimi de çözersem daha da hızlanıcam.komple ebc set almayı düşünüyorum mayısta.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
ebc kalite olarak kesinlikle brenta' dan daha kaliteli sıkıştırmayı yakalayınca diski anında baskılıyor ben cbf500 de tecrübe etmiştim ama fiyatı da ona göre.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst