Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
sımdı ben cbf 500 culerın arasında ezık duserm :salut:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
evrakları verdim adamlar bana haftaya carsamba gel dedıler. olmadı yarın annemi göndersemde benim şu ehliyet cıkmışmı bi baksın.
bu arada kasko daha yaptırmadım onu bırakın koruma demiri bile taktıramadım bide o halde edirneye gidip geldim ne manyakmışım ben şimdi düşünüyorumda aklım nerdeydi o zaman acaba. ya bide bu hafta açık ögretim sınavlarım var.cumartesi pazar eger cuma ehliyeti alabilirsem sınavdan sonra gelirim sizlerle.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
er5, ne demek ezik düşmek. Koca koca adamlarız, gerçi biz çocukken bile yapmazdık ama neyse (başka mahalledensen oynatmayız) :) Bizim grup süperdir, aslında bir kere buluştuk ama olsun. Ben hemen anladım süper olduğunu grubun :)

Alper en başta söylemiştim sana, ertesin gün alman gerekir. Ama B sınıfı ehliyet varsa, biraz uzatıyorlar.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
kurstan evraklarımı aldım gecen hafta üsküdar emniyet müdürlüğüne gittim bana büyükçekmeceden(b sınıfı ehliyeti aldiğım yer) mail gelmesi gerektiğni pazartesi gelmemi söylediler neyse ben carsamba gittim tüm evraklarım hazır mail gelmiş paramı yatırdım ehliyetime imza attım bir hafta sonra gel al dediler. haftaya çarşamba hazır olurmuş ya b sınıfı ehliyeti alırken ben bu işlemleri birbuçuk saatte hallettim ehliyetime imza attım polis bana 15 - 20 dakika sonra gel ehliyetini al dedi. şimdi bir hafta daha bekliyeceğim. keşke sınava bu tarafta girseydim hiç olmazsa o gün içinde ehliyetimi alırdım.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Demekki semtten semtte değişiyor. Biz Kadıköy Emniyetten (Bostancıda) aldık. Ertesi gün :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
ya bu arada mototal de galiba yanlış hatırlamıyorsam hepko becker marka koruma demirleri varmış kappa dan daha iyi olduğunu duydum. kullanan varmı aranızda bana 150 euro olduğunu söylediler. gidip bakmak lazım eğer daha iyise onu taktırayım diyorum.
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
BANADA lazım koruma demırı ygun bısey bulsak alırdık 150 euro cok para bence
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Honda özenden 130 ytl ye taktırdım korumayı üstelik bir iki defa denedim baya sağlam bişi olmadı :p gerçi 1 ay oldu ama zamlanmamıştır umarım...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hoşgeldin er5 kardeş.:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Bugün akşam üstü şöyle çıkalım ve bir sahil turu atalım dedik. Bir baktım arka lastik patlamış :cyclopsan Ne yapacam şimdi dedim, bütün keyfim kaçtı. Yakında göztepe sanayi sitesi var dedim, aldım motoru gittim. Gitmeden de, Honda servisten aldığım köpüğü sıktım lastiğin içine, biraz şişsin diye. Tamamını sıktım, 1 gr bile şişirmedi :farao: ilk gittiğimde söyleyecek bir çift lafım olacak servise.

Neyse gittim oto sanayiye, ama her yer kapalı. Neyse döndüm eve koydum motoru yerine. Başladım yaya olarak açık lastikçi aramaya. Her yer kapalı. Bizim civarda oturanlara söyliim Marmara Üni. arkasında 2-3 yer var ama kapalı. Neyse haftaiçi sökücez lastiği, görürecez yaptırıcaz artık.
Daha önce hiç yapmadım, nasıl söküceksem artık :)

Sonra eve geldim, eşim bir kahve yaptı, aldım laptopı yazıyorum işte :)
Tabii ders çıkardım:
1-Önce açık lastikçi bulunacak, sonra lastik yada motor görürülecek. PAtlak lastikli motorla, tamirci aranmayacak.
2-Demekki bu tüplü şişiriciyle dağda kalsak yandık :(
3-Motor satılacak, araba alınacak (Saçmalamaya başladım) :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
yaa olur boyle seyler takma kafana bende 1 aydır koruma demiri bekliyorum geçen gün aradım adam yirmi gün sonra gelir dedi bende bekliyorum bakalım olmadı bu hafta sonu kadıköye gidicem nasılsa carsamba ehliyetide alıcaz artık rahatlıkla yollara çıkabiliriz.

Bende şu lastik zırhı denilen şeylerden sıktırmayı düşünüyorum lastiklere ama ne kadar faydalı olur bilemiyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ali geçmiş olsun takma kafana yakında gidiyoruz inşalah keyfin yerine gelir yine
merak etme :mrgreen:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
arkadaslar bu cumartesıyı organıuze etsekte toplansak dıyorum bu yerde cok ı olur
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
valla bencede iyi olur.
uzun süredir bekliyorum sizlerle tanışmayı.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Ali Kardeş geçmiş olsun.Sen dersini almışsın zaten sana bişey demeye gerenk yok.

Bu lastik içine sıkılan köpükleri yanlış kullanıyorsunuz herhalde,o köpük lastiğin havasını şişirmez sanırım sadece patlağı geçici bir süre tıkayıp tamirciye kadar ulaşmanızı sağlar.Köpük sıkıp üzerine hava basılacak sanırım....bunu biletavsiye etmiyorlar sonraki km'lerde lastiğe içeriden zarar veriyormuş diye bi rivayet vaamış...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
evet bu cumartesi herkes yogun galiba kimse bulusmayi dusunmuyormu valla pazar gunu kursum oldugu icin bulusmalara gelemiyecem ama cumartesi olursa istediginiz yere gidebilirim.yada bir dahaki hafta 18 haziran pazar olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst